még a bowdenek is kaptak új kabátkát...
elméletileg tökéletes a karbi....
mondjuk a szelepek picit zörögnek de attól kellene menni
inkább ha nincs hézag az a gond
csak nem tudom mekkoréra állítsam azért maradt zörgösen
2sarokra döglött be házunmktól kiderült kondi is meg mexakito is fos(kondi mozgott és zárlatos volt,mexakitonak meg elkopot a tengelye és logott,kicseréltem,beállítottam és nem indul)
Gondoltam mivel állt 1 hetet kipucolom a karbit de nem segített.
Az a fura elötte ment....
Kipuf is megfelelő....
Parajelenség vazze...
Az esetleg kompresszió hiányra utal hogy hidegen mikor elindulok nagyon jo a motor aztán 5 perc mulva ahogy melegszik gyengül,de csak 3e alatt. 3e től meg nagyon megindul...
kipróbálom még a tűt a legfelsőben holnap
sajna ma nem tudtam próbálgatni menet közben mert esegetett
@ kivan evvel a karbival
valami rendes mikunit kellene beépíteni a helyére
Nem tudom van-e elemes zsebrádiód? A motor elektronika arra van méretezve, hogy 13,5V-on működjön. gondold el , lemegy 10V alá már nem tud. Ahogy a 9Vos rádió sem működik 6,6V alatt.
hanem a cagivával nem szűnt meg a gond
most már nemigen áll le gázadásra, de közel sem jó
gázhúzásra hörren kicsit utánna pörög fel, néha-néha leáll ilyenkor
gázelvételkor kicsit lassan ejti a fordulatot
felemelem az alapjáratot 2000-2500 felé onnantól nem horkan be gázadásra hanem felpörög rendesen
súblertű legalsó állásban (középen mindig leállt gázhúzásra)
mi a rákot lehetne evvel tenni?
elméletileg tökéletes a karbi....
mondjuk a szelepek picit zörögnek de attól kellene menni
inkább ha nincs hézag az a gond
csak nem tudom mekkoréra állítsam azért maradt zörgösen
Gondoltam mivel állt 1 hetet kipucolom a karbit de nem segített.
Az a fura elötte ment....
Kipuf is megfelelő....
Parajelenség vazze...
mz es125/1
Szikra van,benzin van nemindúúúúúú
Gyújtás jó időpontban!Benzin nem vizes.
sajna ma nem tudtam próbálgatni menet közben mert esegetett
@ kivan evvel a karbival
valami rendes mikunit kellene beépíteni a helyére
de láttam még sokol rádiót a hátára felgumizva 2 laposelemmel
ha kimerült, és lassabban tekeri akkor nehezebben indul
ez is tapasztalat.........
most már nemigen áll le gázadásra, de közel sem jó
gázhúzásra hörren kicsit utánna pörög fel, néha-néha leáll ilyenkor
gázelvételkor kicsit lassan ejti a fordulatot
felemelem az alapjáratot 2000-2500 felé onnantól nem horkan be gázadásra hanem felpörög rendesen
súblertű legalsó állásban (középen mindig leállt gázhúzásra)
mi a rákot lehetne evvel tenni?