Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne hujjogass, cserélj!
még a bowdenek is kaptak új kabátkát...
elméletileg tökéletes a karbi....
mondjuk a szelepek picit zörögnek de attól kellene menni
inkább ha nincs hézag az a gond
csak nem tudom mekkoréra állítsam azért maradt zörgösen
nem indult.....
mi volt a tünet?
már dobtam ki szimóból vadiúj kondit , mert szar volt ....
Vadi új!
És a szikrahosszt ellenőrizd.Aztán írj!
Lehet, hogy a kondinak nincs kapacitása.Tegyél bele másikat.
2sarokra döglött be házunmktól kiderült kondi is meg mexakito is fos(kondi mozgott és zárlatos volt,mexakitonak meg elkopot a tengelye és logott,kicseréltem,beállítottam és nem indul)
Gondoltam mivel állt 1 hetet kipucolom a karbit de nem segített.
Az a fura elötte ment....
Kipuf is megfelelő....
Parajelenség vazze...
A szikrát nézd meg hogy legalább 6-8 mmről áthúz-e?
kKpufogó lukas? Nincs eldugulva
Ebben biztos lehetsz!
Az esetleg kompresszió hiányra utal hogy hidegen mikor elindulok nagyon jo a motor aztán 5 perc mulva ahogy melegszik gyengül,de csak 3e alatt. 3e től meg nagyon megindul...
parajelenséghez ki ért?

mz es125/1
Szikra van,benzin van nemindúúúúúú
Gyújtás jó időpontban!Benzin nem vizes.
Nemkaphat valahol fals levegőt?
kipróbálom még a tűt a legfelsőben holnap
sajna ma nem tudtam próbálgatni menet közben mert esegetett
@ kivan evvel a karbival
valami rendes mikunit kellene beépíteni a helyére
Orosz csúcstechnika ?!Bodzásék azt használják kábellopáskor. A Sokol közel tartva a vezetékhez zúg ha feszültség alatt van.
telefonban van rádió
de láttam még sokol rádiót a hátára felgumizva 2 laposelemmel
Mintha keveset kapna , vigyázz nehogy elégjenek a szelepek.
Nem tudom van-e elemes zsebrádiód? A motor elektronika arra van méretezve, hogy 13,5V-on működjön. gondold el , lemegy 10V alá már nem tud. Ahogy a 9Vos rádió sem működik 6,6V alatt.
Ehhez ismernem kellene az árakat. Nem kis pénz,de neked kell eldönteni, megéri-e.
ja még annyit az akkuról:
ha kimerült, és lassabban tekeri akkor nehezebben indul
ez is tapasztalat.........
ÉS kb mennyibe fáj egy ilyen műveletsor....
hanem a cagivával nem szűnt meg a gond
most már nemigen áll le gázadásra, de közel sem jó
gázhúzásra hörren kicsit utánna pörög fel, néha-néha leáll ilyenkor
gázelvételkor kicsit lassan ejti a fordulatot
felemelem az alapjáratot 2000-2500 felé onnantól nem horkan be gázadásra hanem felpörög rendesen
súblertű legalsó állásban (középen mindig leállt gázhúzásra)
mi a rákot lehetne evvel tenni?
Azért írtam neki, hogy rossz lehet az akku.