nekem percekig tekeri a 14es akku az xt 600ast
pedig ez a 3.használt éve
hidegben régen sokat kellett tekertetni mert el volt dugulva a szivató .....
most már 2-3 fordulat és röffen
Két lehetséges eset van . Mivel tolásra egyből indul,ilyenkor az önindító nem terheli az áramkört, megvan a normális feszültség,működik az elektronika. 1. az önindító áramfelvétele magas.
2. rossz az akku .
Próbáljatok áramfelvételt mérni az önindítón. Próbaakkuval kíséreld meg az indítást. De úgy tudom, az akku főáramkörében van egy 30 A biztositék. Tehát nagy valószínűséggel a 2.
sziasztok tanács kéne vagy valamien ötlet.szoval akárhopgy játszok a szivatoval vagy a gázzal,nehezen indul a moci,és ha leáll akkor többet nem indul.az aksi talán 10tekerést bir,aztán lemerül.a haver azt mondja ezek az aksik csak ennyit birnak.nos tolásra meg bármikor pöccre indul.akkor meg az öninditoval vajon miért nem?ez egy 97es gsxr600 as.előreis köszi a segitséget.üdv.tibi
Lejjebb raktam a shubert és ugyan úgy füstöl,a gyertya is ugyan olyan korom fekete mint azelőtt pedig mindent karbi variálás után gyertyát is pucolok,hogy lássam mizu.
Kezd elegem lenni belőlle. Eddig 2,5re volt nyitva az alsó fordulati csavar viszonylag jó volt alul. Zártam rajta egy felet mondom hátha lássuk mit csinál,így már keveselt. Visszanyitottam a felet és baromira nem olyan mint azelőtt. Most is kevesel kicsit 3e-ig és dadog néha. esküszöm nem értem ezt a technikát......Ma már 3-om helyen volt a shuber is és ugyan úgy füstöl felül mint előtte.
Pedig fekete a füst nem kék.
De nem is ez érdekel engem hogy füstöl,lexarom mert nem szoktam forgatni. Inkább az hogy alig birok elindulni vele. Lehet hogy az a Ku*va TPS szenzor a felelős mindenért,nem is kéne karburálgatni....nemtudom de mostmár feladom. Hétfőn megpróbálják meggyógyítani a szenzort aztán kiderül. ha meg nem sikerül akkor nemtom de már a tököm tele van az egésszel........
Gondold el figyelmesen. A sibertű lefelé.az alsó vége felé vékonyodik.Ahogy mozog a furatában gázállástól függően, úgy szabályozza a benzin mennyiséget. Nagy gáznál több , kis gáznál kevesebb.Azt írtad hogy nagy gáznál füstöl, tehát sokat kap. Most kellene az a beállítás amikor a síbertű, ez a kúpos dolog lent van. Próbáld ki, és írj. A keveréket te állítod be, vagy ez a motor olajszivattyús?Mert attól is füstölhet, hogy a szimering átereszt.
És azt elfelejtettem írni hogy a fekete füst változatlanul megmarad 8e fölött nem kis mennyiségben...(terheletlenül)
Menet közben nem tudom egyedül nehéz mert 8e-nél már 70-80 körül gurulok...akkor meg előre nézek.
Kicseréltem az o"gyűrüket" a karbiban és 1el feljebb raktam a shubert is.
Az eredmény érdekes.:
Alul sokkal jobb lett a motor mostmár könnyen elindul,viszont 6-8e között picit hörög.(terheletlenül) Menet közben nem vettem észre.
Szal nem értem én ezt,ezekszerint még mindig nincs jó helyen az a ku*va tű.
"Ne eggyel feljebb, hanem kettővel lejjebb !"
Ezt sajnos későn olvastam,de leírja "Józsibá" hogy miért?
Várom a válszt aztán megyek megint szétszedem,hú de unom már...
Előre is köszönöm.
üdv.
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám,hogy a gépem "eszi" a dugattyúkat.Konkrétan a szoknya-rész állandóan tönkremegy,hál istennek még csak egyszer kellett fúratni miatta. (husky 125-ös)mi lehet a gond szerintetek? A hajtókar meghajolva nincs,viszont az alsó tűgörgős kosáron mozdul,csúszik kb 3 mm-t oldalirányban. A felső tűgörgős kosár pedig átmérőre pontosan belemegy viszont szélesebb,túlér a hajtókar szélén mindkét irányban..szóval ugyanaz a helyzet,mint alul..Lehet hogy nem az övé a hajtókar?És ezért mozog összevissza a dugó?
Igen, próbáld azt ki, h fentről a másodikba rakod.
Húh, akkor messze...
Esetleg ha nagyon nem boldogulnál, akkor Mezőberényben tudok egy nagyon jó öreget, aki fülre állít karbit jobban mint ha géppel csinálnák!
Fekete füstje van de akkor is ha kiveszem a légszűrőt tehát tuti sokat kap. Voltam szerelőnél ő is azt mondta hogy felül nagyon sokat kap.
Most néztem a Suhbert 5 rovátka van rajta és a középsőben van most tehát a harmadikban. Rakjam 1-el feljebb?
Nincsmit!
Hát akkor az nem fúvóka lesz. Az mondjuk lehet, az úszószint, vagy esetleg a súbertűd van igen csak elkopva? Kap a moci elég levegőt a légszűrőn? Mert ha nem kap akkor is feketék a gyertyák! Milyen füstje van? Fehér, kék, fekete? Az alapjárati levegőcsavart beállítottad alapra? Merre laksz?
Köszönöm, Hogy ennyit fáradoztál miatam,jövök neked egyel...
Ahol az o csűrűt cserélgeti azt én is megtaláltam már régebben,az úszószintet most beállítottam úgy 20mm-re ahogy mutatja.
A fúvókák nekem is a gyáriak tehát akkor azzal nem lessz gond.
Kérdés akor hogy mitől füstölhet 8e felett,meg mitől korom fekete a gyertya. Mondtak olyat hogy magas az úszószint,ez lehetséges?
Ja és megyek én is o biszbaszokat venni...
Köszönöm
üdv.
pedig ez a 3.használt éve
hidegben régen sokat kellett tekertetni mert el volt dugulva a szivató .....
most már 2-3 fordulat és röffen