Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez is jo 1
ez is jo 2
Amúgy ezek valami O-gyűrűt a karbisorban nagyon cserélgettek, mint olvastam a fórumon.
HOPP ITT OLVASS
Na, itt már írja a valaki, h main jets #100 pilot jets #47.5
Ja és ez az első kiadásu 900RR sc28!
Milyen tápot? a fesszabit? nagyon megköszönnén ha tudmál küldeni egy kapcsolási rajzot!
http://tonysleep.co.uk/gsxr400...

Egész jó leirás hozzá...
GK76a ?
GSXR400 RR ugye?
Ok, akkor nem az a baj. Ez ugye a 893ccm 900RR? Kéne néznem hozzá egy kapcsolási rajzot.
Igen, el tud. Pl ha fordítva kötöd rá a tápot...
Az indito relénél nem égett ki a biztositék, és máshol sem égett ki!
A gyujtás elektronika az eltud romlani?
GSXR-400 '96-os évjárat...
Mikori a GSXR-ed?
Esküszöm gyárira cserélném ha tudnám a gyári adatokat.........
Gyárira érdemes cserélni, vagy a DynoJet kitben található méretűt belerakni, de ahhoz a membránnál is kell turizni, meg a membránrugókból is kell vágni...
Lehet az a baj, h függőlegesen próbálod...
Na viccet félretéve, van egy 30A-es bizti az indító relénél. Nem égett ki? Meg az indító relén keresztül kap minden áramot, úgy hogy ott keresd a hibát. Csak távban nem 1szerü...
Hali

400-as motorhoz általában hanyas fő fúvókát használnak?
Remélem nem kérdeztem nagy baromságot...

Mikuni karbim van és jelenleg 100-as a főfuvóka benne,de 8e fölött nagyon füstöl a motor.(feketén) sok a benya neki. Mekkorára ésdemes cserélni?

köszi
üdv.
A kérdés jóóóóóó! Komolyan választ vársz? Egy sor dologtól lehet! Ne kérd hogy felsoroljam!
Ha nincs gyujtás meg a start gomb nem tekeri az öninditot akkor mi a baj? Ha rövidre zárom az indito relét akkor tekeri az öninditot de gyujtás az nincs! Az indito relé a rossz vagy a gyujtás elektronika vagy csak valami vezeték rossz?
Inkább egy berúgókart szereztél volna! Aztán utána a detoxbowden!
mondjuk nekem is sport berúgni
jobb láb mint swarczi komáé bal meg sebeőkre hajaz
no de szereztem dekompresszor bowdent és minden más lesz
Néha benzintakarékosságból én is tologatni szoktam. Meg sportból! Azért sportmotor a fórum! Vagy nem?!
beeeeeeeeeee
akku nélkül is beindítom
elméletileg van ilyen kar&felfogatás rmc-ben láttam
errefelé őstermelős motorosboltokban nincs.....
no mindegy ha más nincs izzítjuk a postát
őszig ráér most még indul......
Örülök , hogy sikerült, akkor most már lehet motorozni.Tegnap cseréltem ki a kipufogómat ,használt de nincs kiherélve,volt rajta néhány rozsdafolt, horgannyal bevontam , most szép halk.
Ha az akku lemerül akkor úgysem tudod beindítani. Aztán ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.
Leolvasta a szerencsétlen a Honda manualból, tegnap este össze is kötöttem, de azért kösz!
Há le hát! Okosodik! Különben se kell olvasni, csak képet nézegetni!
Köszi a szervízkönyvet ,igaz angolul van ,de nagy segítség!