Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert zárlatod van, meg mehetsz venni új fesszabot, mert nem csak kötözgetni kell ám mindent mindenhova. Ki lehet mérni vazz...
És akkor egy kapcsolási rajzot le tud olvasni a szerencsétlen?
Hát nem igazán úgy... A fesszabba megy a generátorból a feszültség...
Igen, a fesszabra mennek, és mind1, h milyen sorrendbe dugod rá őket...
Atom zárlatod van...
Hát az a baj hogy a fesszabályzobol egy szál vezeték se jön ki és igy nem tudom hogy melyik-melyik! egy 5 ös csatlakozo van rajta gyárilag, de az én motoromon már nincs meg az eredeti csatlakozo igy egyesével kell rádugdosni a vezetékeket! megprobáltuk igyis-ugyis de nem járt sokat a motor csak pár másodpercet... más egyebet nem kötöttem félre, elötte több évig jo volt minden! Ha az indito relét rövidre zárom akkor tekeri az öninditot de nincs gyujtás!
kp zár motorra gondoltam, de ha kimerül az akku akkor nem indítom be.........

azért írtam, hátha van valami törött, bontott gép amin van/volt valami szivató
joszef,vettem új aksit,fasza minden,köszi a segítséget
Sziasztok!
Rieju rr 50-em van!Jelenleg 85-öt megy,de esetleg hogy tudok még kicsalni pacikat?Még minden gyári!2001-es.Hogyan tudom meg,hogy dolgozik-e az olajszivattyú?
Köszinger,ha valaki válaszol!
H
Látod ez baj!Te , nem túl egyenesek ezek a vezetékek?
Bedobok egy képet a töltésrendszer elvi vázlatáról, mert egy földi halandó nem biztos hogy érti amiről hadoválsz!
Szia ha még aktuális a malaguti service manual itt a link ahonnan letöltheted:
Malaguti F12 Phantom
Nedves ALLAT ! melyik két vezeték olvadt el? Véletlenül nem a feketét tetted +-ra, a pirosat meg testre?
Az a három sárga a váltakozóáramú generátor 3 fázisvezetéke, ahogy kötöd úgy lesz jó!
Nem most égett az szét az régi dolog már. De ha rosszul lett volna összekötve akkor el se indul meg kicsapja a biztostékokat. Amúgy már megvan a megoldás: Tök mindegy melyik sárga melyikkel van összekötve, ugyanis ugyan akkor feszültséget ad le mindháromra a fesszabálzó.
3db Sárga
Csináld meg szervomotorral , akkor csak egy pici irányváltó kell
Édesapám! Illett volna kikeresni, hogy a régi miért égett le!Valahol van egy qrva nagy zárlat! Esetleg nem fordítva kötöttél be valamit?
Milyen a színük? Nem 3 db fehér?
Köszi ! Legalább 3-szor szedtem szét a karbit ,a súbert tűn levő kis zégert a legalsóra raktam ,visszavettem a levegőn ,és most úgy tűnik ,hogy jó
Hát azt az RMCbe tudsz venni.
ha el tudnám rejteni nem is érdekelne....
de nagyon látszik mindenhol, ahol meg nem látszik nem tudom feltenni/tekergetni
ezért kellene valami kormányra vagy műszerfalra szerelhető
Asszem megvan! A fesszabályzóba mennek csak nem tudom hogy mindegy-e a sorrend...
pedig nekem is az van Csak nem a kormányon, hanem az egyik motor-tartó fülre van ráfaragva.
Tudnátok esetleg segíteni hogy a motoromon (cbr 600 f2) a generátor dekninél lévő 3 kábelből melik hová valósi lehet? Márimt hogy melyik hová tart, mivel kéne összeköttetésben lennie? Szétégett a csatlakozóm és szarul jelöltem be és most fogalmam nincs!