Hát az a baj hogy a fesszabályzobol egy szál vezeték se jön ki és igy nem tudom hogy melyik-melyik! egy 5 ös csatlakozo van rajta gyárilag, de az én motoromon már nincs meg az eredeti csatlakozo igy egyesével kell rádugdosni a vezetékeket! megprobáltuk igyis-ugyis de nem járt sokat a motor csak pár másodpercet... más egyebet nem kötöttem félre, elötte több évig jo volt minden! Ha az indito relét rövidre zárom akkor tekeri az öninditot de nincs gyujtás!
Sziasztok!
Rieju rr 50-em van!Jelenleg 85-öt megy,de esetleg hogy tudok még kicsalni pacikat?Még minden gyári!2001-es.Hogyan tudom meg,hogy dolgozik-e az olajszivattyú?
Köszinger,ha valaki válaszol!
H
Nem most égett az szét az régi dolog már. De ha rosszul lett volna összekötve akkor el se indul meg kicsapja a biztostékokat. Amúgy már megvan a megoldás: Tök mindegy melyik sárga melyikkel van összekötve, ugyanis ugyan akkor feszültséget ad le mindháromra a fesszabálzó.
ha el tudnám rejteni nem is érdekelne....
de nagyon látszik mindenhol, ahol meg nem látszik nem tudom feltenni/tekergetni
ezért kellene valami kormányra vagy műszerfalra szerelhető
Tudnátok esetleg segíteni hogy a motoromon (cbr 600 f2) a generátor dekninél lévő 3 kábelből melik hová valósi lehet? Márimt hogy melyik hová tart, mivel kéne összeköttetésben lennie? Szétégett a csatlakozóm és szarul jelöltem be és most fogalmam nincs!
azért írtam, hátha van valami törött, bontott gép amin van/volt valami szivató
Rieju rr 50-em van!Jelenleg 85-öt megy,de esetleg hogy tudok még kicsalni pacikat?Még minden gyári!2001-es.Hogyan tudom meg,hogy dolgozik-e az olajszivattyú?
Köszinger,ha valaki válaszol!
H
Malaguti F12 Phantom
de nagyon látszik mindenhol, ahol meg nem látszik nem tudom feltenni/tekergetni
ezért kellene valami kormányra vagy műszerfalra szerelhető