Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok! Ha a "kis pöcök " jó helyre kerül! Majd lassan belejössz.Megismered a motorodat, tudod mi hol van benne, kijavítgatod, hogy eltudj -merj menni vele 10 km-nél messzebbre is.
ja, már szétrugtam a motort úgy felQrt,aztán próbálgattam ezt és jólett
Ugye-ugye! néha az a kis pöcök jóóóó helyre kerül.
Nem kötöttem beléd, csak itt a fórumon az a szokás hogy kitöltjük. Mert ha nem laksz messze, akkor ha arra motorozok esetleg megnézem.Villamosságot javítani nehéz távolról.
srácok a trapéz dugattyúgyűrű lényege , hogy robbanáskor , mikor a dugó "lefelé" halad a hengerben , akkor a gyűrűt jobban a hengerfalnak szorítsa? ? ?
E szerint kell felrakni a dugóra ?
mert basztakse ráírni bármit is ....


kösz ...
kész a váltóm
egy rohadt kis pöcök volt rossz hylesn, de iylen hajszálvékony szarság
mind1 az a lényeg hogy jobb mint új korában
?
Akkor én is kössek beléd, hogy te tegyél fel képet ?! Vicc ez az egész...de köszi a segítséget....
Először is adatlapot töltsd ki.Nem a címedre vagyunk kíváncsiak.A hiba meg valahol, vagy az index kapcsolónál, vagy a relénél van. Kontakt spré, meg csavarhúzó.
Sziasztok!
Segítség kéne. Gondok vannak az indexel. Néha működik, néha nem. Általában 1-2 szer működik mindkét irányba, utána csak balra, és a végén semmi. Vagy máűr alapból semerre sem jelez. És csinál olyat is, ha jelzek pl jobbra, elmegy a műszerfal, majd ellenőrzi a lámpákat és újra mutat mindent (mintha levenném a gyújtást és ujra rátenném) Hol kell keresnem a hibát? Mi köze van a műszerfalhoz? Kérlek segítsetek mert nem tudom hol kezdjem...
Még annyi, hogy pár hónapja nincsenek fent az idomok, ezért csak hátsó két indexel jártam...így többet villog ugye..

Előre is köszi!
ja, a gépelési hibákért bocsi! Majd elküldöm az ujjaimat logopédushoz!
Nem kicsi az a gyertya bele, pl az XR-be is 8-as van. Én a helyedben megnézném azt a hidegindítót, hogy zár-e ha visszatolod. Én úgy vettem észre az eddigiek alapján, hogy az egy hengereseknek nem szokásuk pöccre indulni szivató nélkül! Egyébként ha az alsó fotdulatszám tartományban szegégy a keverék, akkor lassan ejti a fordulatot! Ha túl dús akkor gyorsan, szinte befulladva!
visszaraktam a tankot 3. rúgásra beindult szivató nélkül most az előbb
lehet sokat kap?
füstje szinte semmi nincs, még "hidegen" sem
már ha ez a 20fok hideg...
olyan barnásfekete volt ha megtörölgettem inkább sötétbarna
most csak álló helyben volt indítgatva fordulatszámmérőt meg egyéb dolgait tesztelgetni nem volt ideje melegedni rendesen
8as hőértékű volt a gyertya (léghűtésű 4t-be nem kevés ez?)
Cserélj fesszabot!
Csere a fesszabot...
Hallottuk. Részvétem! És? Ennyi!

Már ne azért de te valami miller vagy?
Szeva!
Milyen színű a gyertyád? Abból lehet következtetni, hogy mi lehet!
mindenhova berakta.
Tán, ha nem ide raktad volna...
Különben dícséretes az ötlet.
előgyújtás? cdi van benne
ha rántom a gázt leáll, olyan mintha elszegényedne a keverék (mint az xt hidegen szivató visszatolás után)
ez az olasz karbi valami rettenet.........
egy kicsit jobban ranéztünk a gépre a generatorban nincs szakadás egyik fázisban sem és 5000-es fordulaton lejön a 70v ahogy a szervizkönyv irja.a fesz.szabin kifele 2 vezeték jön 2 piros 2 fekete mindegyik piroson csak 0.9v jön le járo motornál. az összes csatlakozot átnéztem mind rendben van.igy csak a fesz.szabira tudok gyanakodni van valami jo tanácsotok?
Sziasztok mindenki.....


Mi zu veletek?

Halottátok azt a 19.éves srácot mit csinállt?
Szerintem segiteni kellene az apán (3 gyerekkel )mert nem lesz neki kőnnyü ezek után!

Na mit szóltok?
Meg kellene szólitani a motoros társadalmat mert szerinten tudnánk segiteni ha akarunk, és vagyunk is egy páran!
Lehet, hogy előgyujtásgond? Nézesd meg, mielőtt esetleg lesz egy olvadt dugattyúd.
Szóra sem érdemes.Az elemeket nehogy lemerítsd !
Előre is köszönöm
Nincs szikra azon a szaron és össze vissza van rajta kötözve minden.
ha tudtok segítsetek
KÖSZ