Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

192cm magas vagyok! időben észreveszem, ha valaki sámlival közeledik mögöttem! És már veszem is fel a tüskés erényövet! Kicsit nehéz benne futni, viszont az ösztönzés emberfeletti erőt ad!
Vagy golyós toll! Azért írtam neked, hogy ideoda, mert nem akartam azt írni, hogy: hazafelé az ivóból!Egyébként meg a hajlongással vigyázz! Sosem lehet az ember elég óvatos! Meg az asszony ingatag! Te nem?
? Minek veszed ki a blokkot? Szerelhetnéked van?
nem az én képem
szten kifogom venni a blokkot, habár lehet enyére is ráférne egy mosás
fiukák mágtaláltam a váltótengely másik végét
Ideoda? Ez a Zikzakk indián változata? Sziú? Irokéz? Kicsit nőiesen cseng! Nehogy betámadjon valami MelegSzem!
Szia Ideoda!Nem vagyok semmi jónak az elrontója!
Má megen eez a zugivás!
A " berúgókarban én is résztvennék!
az a baj hogy nekem a blokkon belül van, a bal oldali dekni csak a gyujtásomat takarja, azért majd leszedem a jobb oldalit és megnézem
ok
Ma lessz kész a Pc-ém majd csak holnap este tudjuk megbeszélni a dolgokat előre is köszi a segitséget!
Na ezaz! A sárkányfűárus se kérdezte meg a királyfit, hogy Süsü akar-e betépni!
Hát, ha gondolod "szétrobbanthatjuk" a dolgot! Keress meg msn-en és megbeszéljük!
Hát igazábol a legfontosabb a berugokaromat tengelyestül kicserélni !
Szerintem csak a porlasztót kell átnézni, beállítani. Az olajzást is érdemes megnézni, ha különolajzás működik esetleg túl sok olajat kap.
Kedves Fórumtagok!

Remélem tudtok nekem segíteni még azelőtt, hogy a mögöttem haladó mérges autósok áldozatává válnék. :)
Tegnap lettem boldog tulaja egy 98-as évjáratú japán import Yamaha Jog-nak.
Jól húz, viszi az óra szerint a 65-öt is, szuper halk hangja van, de:
Minnél jobban kezdem közelíteni vele a végsebességet (50-55 fölött), és minnél tartósabban teszem ezt, annál jobban elkezd füstölni. Kis gázon és közepes gázon semmi, 60-nál viszont mint egy gyárkémény. A szaga ilyenkor nem az a kellemes robikipuffszag, inkább égett-szerű. Amúgy fulladást, lehörgést nem tapasztaltam, tökéletesen üzemel a gép.

Mi lehet a hiba, és mennyiért javíttatható szerintetek?


Köszönöm a segítségeteket!

Üdv, Gábor.
szevasztok egy kérdésem lenne a főnököm ideadta a ducatija kúlcsát egy régebbi 748 as gép és már 4 éve áll nemtom hogy mit kéne cisnálni inditás előtt természetesen az akksit feltöltöm de nemtom hogy a hűtővizet cseréljem le vagy van még valami amit ennyi idő állás után csinálni kell nem kérdeznék normálisan ilyet de egy 3millás motornál inkább előbb körbekérdezek.
Nézd! Ő dugót akart venni! A szalon meg el akart adni. Adtak neki egyet.Lehet aki eladta az eladó és nem motorszerelő.
Sziasztok ! Keresek MALAGUTI F12 Phantom 50ccm motorhoz szerelési könyvet ,vagy a gépkönyvet ! Tud valaki segíteni ? Köszönöm !
Hát azt nem tudom, hogy a DT-n lehet-e gyújtást állítani! Sok motoron nem lehet, csak elektrojszkacserével, amiben más görbe van bebiggyesztve!
Szóval, a dugóra visszatérve! A hengert is fúrattad? Vagy csak úgy vettél bele egy dugót? Mert ez nekem egy kicsit furának tűnik, hogy te bemész egy szalonba, aztán ott adnak neked egy dugót, hogy ez biztos jó lesz bele! Ez nem így működik!
igy jártam én is
a léptetö villát ami tartja kis rugó az volt kiakadva
de csak a deknit kellet levennem
igazad van ez bizony viz lett lekaptam a deknit a vizpumpa folyt szétkaptam és szimeringes köszönöm a tanácsot
Könnyen felment a váltókar, vagy felütötted?
Na most nekem lenne egy kis problémám
Van nekem egy yamaha tdr125öm, eddig hibátlanul velle a sebességeket, ma délután lecseréltem rajta a váltókart(csak s külső kart mert rossz volt a recézés a belsején)
-jöttem volna haza haveromtól és nem veszi a sebességeket
-az 1-est nehezen bele lehet rugdosni, de a 2. már nem megy
valakinek nincsen valami ötlete? a blokkot nem akarom széthúzni, nemrégen lett felújítva