192cm magas vagyok! időben észreveszem, ha valaki sámlival közeledik mögöttem! És már veszem is fel a tüskés erényövet! Kicsit nehéz benne futni, viszont az ösztönzés emberfeletti erőt ad!
Vagy golyós toll! Azért írtam neked, hogy ideoda, mert nem akartam azt írni, hogy: hazafelé az ivóból!Egyébként meg a hajlongással vigyázz! Sosem lehet az ember elég óvatos! Meg az asszony ingatag! Te nem?
Remélem tudtok nekem segíteni még azelőtt, hogy a mögöttem haladó mérges autósok áldozatává válnék. :)
Tegnap lettem boldog tulaja egy 98-as évjáratú japán import Yamaha Jog-nak.
Jól húz, viszi az óra szerint a 65-öt is, szuper halk hangja van, de:
Minnél jobban kezdem közelíteni vele a végsebességet (50-55 fölött), és minnél tartósabban teszem ezt, annál jobban elkezd füstölni. Kis gázon és közepes gázon semmi, 60-nál viszont mint egy gyárkémény. A szaga ilyenkor nem az a kellemes robikipuffszag, inkább égett-szerű. Amúgy fulladást, lehörgést nem tapasztaltam, tökéletesen üzemel a gép.
Mi lehet a hiba, és mennyiért javíttatható szerintetek?
szevasztok egy kérdésem lenne a főnököm ideadta a ducatija kúlcsát egy régebbi 748 as gép és már 4 éve áll nemtom hogy mit kéne cisnálni inditás előtt természetesen az akksit feltöltöm de nemtom hogy a hűtővizet cseréljem le vagy van még valami amit ennyi idő állás után csinálni kell nem kérdeznék normálisan ilyet de egy 3millás motornál inkább előbb körbekérdezek.
Hát azt nem tudom, hogy a DT-n lehet-e gyújtást állítani! Sok motoron nem lehet, csak elektrojszkacserével, amiben más görbe van bebiggyesztve!
Szóval, a dugóra visszatérve! A hengert is fúrattad? Vagy csak úgy vettél bele egy dugót? Mert ez nekem egy kicsit furának tűnik, hogy te bemész egy szalonba, aztán ott adnak neked egy dugót, hogy ez biztos jó lesz bele! Ez nem így működik!
Na most nekem lenne egy kis problémám
Van nekem egy yamaha tdr125öm, eddig hibátlanul velle a sebességeket, ma délután lecseréltem rajta a váltókart(csak s külső kart mert rossz volt a recézés a belsején)
-jöttem volna haza haveromtól és nem veszi a sebességeket
-az 1-est nehezen bele lehet rugdosni, de a 2. már nem megy
valakinek nincsen valami ötlete? a blokkot nem akarom széthúzni, nemrégen lett felújítva
szten kifogom venni a blokkot, habár lehet enyére is ráférne egy mosás
Remélem tudtok nekem segíteni még azelőtt, hogy a mögöttem haladó mérges autósok áldozatává válnék. :)
Tegnap lettem boldog tulaja egy 98-as évjáratú japán import Yamaha Jog-nak.
Jól húz, viszi az óra szerint a 65-öt is, szuper halk hangja van, de:
Minnél jobban kezdem közelíteni vele a végsebességet (50-55 fölött), és minnél tartósabban teszem ezt, annál jobban elkezd füstölni. Kis gázon és közepes gázon semmi, 60-nál viszont mint egy gyárkémény. A szaga ilyenkor nem az a kellemes robikipuffszag, inkább égett-szerű. Amúgy fulladást, lehörgést nem tapasztaltam, tökéletesen üzemel a gép.
Mi lehet a hiba, és mennyiért javíttatható szerintetek?
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv, Gábor.
Szóval, a dugóra visszatérve! A hengert is fúrattad? Vagy csak úgy vettél bele egy dugót? Mert ez nekem egy kicsit furának tűnik, hogy te bemész egy szalonba, aztán ott adnak neked egy dugót, hogy ez biztos jó lesz bele! Ez nem így működik!
a léptetö villát ami tartja kis rugó az volt kiakadva
de csak a deknit kellet levennem
Van nekem egy yamaha tdr125öm, eddig hibátlanul velle a sebességeket, ma délután lecseréltem rajta a váltókart(csak s külső kart mert rossz volt a recézés a belsején)
-jöttem volna haza haveromtól és nem veszi a sebességeket
-az 1-est nehezen bele lehet rugdosni, de a 2. már nem megy
valakinek nincsen valami ötlete? a blokkot nem akarom széthúzni, nemrégen lett felújítva