Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemrég vettem egy cagivs ar (sx)350es gépet
ha gyorsan húzom a gázt akkor leáll, ha lassabban akkor pörög rendesen
3ezres fordulattól lehet tépkedni nem áll le hanem felpörög
szétszedtem a karbit, kifújkáltam rajta mindent és ugyanilyen maradt
dell orto karbi van benne
Eredeti japán DT-be való dugattyú volt szalonból rendeltem 15.000 ért(csak a dugattyút) mondván az tuti jó lesz és ezt adták de nem ilyen volt benne hanem a nagy ablakos.
A dugattyú az ilyen volt amikor kiszedtem a hengerből a letört darabot valahol kipufogta....
előgyujtást hogy tudom állítani vagy kell ahhoz valami műszer vagy mi a nyű?
az egy olyan fogaskerék amin 2 fajta fogazás van és egy rugó tartja viszafele, a starter alatt vagy körülötte kell elhelyezkedjen
Sziasztok!

segítségeteket/véleményeteket kérném a következőben:

Van egy lassan 1 éves 4 ütemű robogóm. (kínai 50qt)
Motorikusan nincs gondom vele. 1 hónapja cserélték a variátor szíjat mert induláskor csikorgott./sajnos egy olcsót tetettem bele és ismét ua. a problémám/ Gondolom, ha egy jobb minőségűt veszek bele azzal nem lesz ilyen gondom? Milyet ajánlotok? A szíjjal együtt cserélték a bendix-et is mert a szerelő hallás alapján mondta rá a motorra, hogy az a hibás. /Mikor alapjáraton járt a motor akkor egy kis fújtató/sipogó hang is hallható volt./ Ezt is javították, de ismét kezd előjönni a probléma. Nálam az nem tiszta, hogy mi ez a bendix dolog. Ha valaki röviden leírná nekem azt nagyon megköszönném. Üdvözlettel! pmjoe
Ó, matatakukk! Az má fasza!
Na, ahogy látom nagyjából leírták már az okokat. Szóval valami nagyon nem jó!
Ez a dugó egyébként DT-be való? Én eddig mindig olyat láttam, aminek 2 bazinagy ablaka volt. Mondjuk az is lehet, hogy én nem láttam még mindent!
Egyébként, kopogásos égést okozhat az is, ha rövidebb menetű gyertyát raksz bele, vagy ha kokszos a hengerfej. Meg a nagy előgyújtás, meg az alacsony hőértékű gyertya, meg stb, stb, amit már leírtak!
Engem még az a törés-repedés érdekelne a dugó szoknyáján! Az üzem közben lett olyan?
na, meggyüttem! lássuk miből élünk!
bocsi mar csak egy kerdesem volna hol talalom azt a szabadonfutót,
az magaban a starterban van mert azt most szettem szet. Legyszi ha lenne idod irj mar vissza.
ja nem 1 gyertya olvadt meg deformálódott akkoriban
Azért,mert "túl sok hő marad" a hengerben nagy előgyújtásnál!Gondolom tudod mire gondolok.
ja sry, most nézem hogy neked is yamahád van
az viszont nagy gáz, ha ezt csinálta, powered rendben van?
nekem a nagy előgyujtás tette ezt, betörte a a dugó egész tetejét , sőt kis karburátor is okozhatja, ha robogód van akkor legalább egy 19-es ajánlott lenne ehhez a hengerhez
Sőt! Alacsony hőértékű gyertya is tehette!
Már elnézést de azt hittem hogy Te erkölcsösebb vagy mint én! De örömmel látom, hogy nem!
de feltéve hogy önindítós, nemtudom hányas évjáratu a géped, de ha önindítós akkor megnézném a szabadunfutódat
Koszi szepen utana nezek.
lehet hogy az önindító, nekem is ezt csinálta, a szabadonfutó megvolt lazulva
Most berofintettem a mocit es olyan mintha surmalna valami valamit- lassu koszorules lenne. . -de csak ha megdutom jobra.
lehet hogy van benne valami polirozo gep ami fenyesiti a belsejet
Ejj, ez úgy detonált, mint az állat. Nem ártana bekarburálni.
EcsÉm ez nem kicsit detonÁlt
Sziasztok, tud valaki Budapest, Százhalombatta, Érd, Diósd vonalon olyan műanyaghegesztőt, aki szépen, és nem horror áron javít törött, hiányos idomokat motorkerékpárhoz?
Nagyon köszönöm!
Nah fasza akkor vehetek megint egyet 10.000ért...
És az mitől lehet hogy kiégett a dugattyú teteje az előzőé(motor felujítás után új dugattyú, gyűrű, csapszeg, új tomítés és nem mondom bejáratosan huztam neki és nem a gyári hangtompító volt rajta (2Ta motor)
nembaj nemtortent semmi, lehet hogy meg 1x szetszedem azt megnezem meg 1x hatha okosabb leszek
Mi a baj?
Hogyne lenne baj! Ez botrányos!
Nem gondoltam volna, hogy te is kertész vagy ! Fűnyírásilag !