nemrég vettem egy cagivs ar (sx)350es gépet
ha gyorsan húzom a gázt akkor leáll, ha lassabban akkor pörög rendesen
3ezres fordulattól lehet tépkedni nem áll le hanem felpörög
szétszedtem a karbit, kifújkáltam rajta mindent és ugyanilyen maradt
dell orto karbi van benne
Eredeti japán DT-be való dugattyú volt szalonból rendeltem 15.000 ért(csak a dugattyút) mondván az tuti jó lesz és ezt adták de nem ilyen volt benne hanem a nagy ablakos.
A dugattyú az ilyen volt amikor kiszedtem a hengerből a letört darabot valahol kipufogta....
előgyujtást hogy tudom állítani vagy kell ahhoz valami műszer vagy mi a nyű?
segítségeteket/véleményeteket kérném a következőben:
Van egy lassan 1 éves 4 ütemű robogóm. (kínai 50qt)
Motorikusan nincs gondom vele. 1 hónapja cserélték a variátor szíjat mert induláskor csikorgott./sajnos egy olcsót tetettem bele és ismét ua. a problémám/ Gondolom, ha egy jobb minőségűt veszek bele azzal nem lesz ilyen gondom? Milyet ajánlotok? A szíjjal együtt cserélték a bendix-et is mert a szerelő hallás alapján mondta rá a motorra, hogy az a hibás. /Mikor alapjáraton járt a motor akkor egy kis fújtató/sipogó hang is hallható volt./ Ezt is javították, de ismét kezd előjönni a probléma. Nálam az nem tiszta, hogy mi ez a bendix dolog. Ha valaki röviden leírná nekem azt nagyon megköszönném. Üdvözlettel! pmjoe
Ó, matatakukk! Az má fasza!
Na, ahogy látom nagyjából leírták már az okokat. Szóval valami nagyon nem jó!
Ez a dugó egyébként DT-be való? Én eddig mindig olyat láttam, aminek 2 bazinagy ablaka volt. Mondjuk az is lehet, hogy én nem láttam még mindent!
Egyébként, kopogásos égést okozhat az is, ha rövidebb menetű gyertyát raksz bele, vagy ha kokszos a hengerfej. Meg a nagy előgyújtás, meg az alacsony hőértékű gyertya, meg stb, stb, amit már leírtak!
Engem még az a törés-repedés érdekelne a dugó szoknyáján! Az üzem közben lett olyan?
bocsi mar csak egy kerdesem volna hol talalom azt a szabadonfutót,
az magaban a starterban van mert azt most szettem szet. Legyszi ha lenne idod irj mar vissza.
nekem a nagy előgyujtás tette ezt, betörte a a dugó egész tetejét , sőt kis karburátor is okozhatja, ha robogód van akkor legalább egy 19-es ajánlott lenne ehhez a hengerhez
Most berofintettem a mocit es olyan mintha surmalna valami valamit- lassu koszorules lenne. . -de csak ha megdutom jobra.
lehet hogy van benne valami polirozo gep ami fenyesiti a belsejet
Sziasztok, tud valaki Budapest, Százhalombatta, Érd, Diósd vonalon olyan műanyaghegesztőt, aki szépen, és nem horror áron javít törött, hiányos idomokat motorkerékpárhoz?
Nagyon köszönöm!
Nah fasza akkor vehetek megint egyet 10.000ért...
És az mitől lehet hogy kiégett a dugattyú teteje az előzőé(motor felujítás után új dugattyú, gyűrű, csapszeg, új tomítés és nem mondom bejáratosan huztam neki és nem a gyári hangtompító volt rajta (2Ta motor)
ha gyorsan húzom a gázt akkor leáll, ha lassabban akkor pörög rendesen
3ezres fordulattól lehet tépkedni nem áll le hanem felpörög
szétszedtem a karbit, kifújkáltam rajta mindent és ugyanilyen maradt
dell orto karbi van benne