Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az autót kihagytad
Szilkonozás segített, tökéletesen visszaáll a gázkar. Príma.
Szálasodás biztos nincs, hibátlanul működik a moci.

Kösz a tippeket.
Féknyeregfesték?
Hajjajjj... az nem hangzik jól. Méress egy kompressziót, mert lehet gondok vannak a gyűrűkkel...
Nyekk az aksidnak... csere...
Igen, valószínű...
Lehet ki van szálasodva a gázbowdened... Csere...
Nem vészes pénz.
Legalább előhozta a moci hibáját, és nem nálad jött elő menet közben...
Ez a dugó hibája lesz szerintem!
köszi cikkcakk
Szevasztok ki tudna segiteni ha jobra dontom a mocit akkor valami sistereg. Azt mondtak hogy megvan lazulva a csavar a főtengelyen és csúszkál rajta a fogaskerék és hozzáér a kuplungkosárhoz, megneztem de nincs semmi kilazulva , van valakinek valami otlete hogy mi lehet elore is kosz. suzuki drz
Sziasztok

Ha magas fordulaton sok benzint kap a moci,az állítható valahol.
Az alsó fordulati csavarok szépen be vannak állítva,nagyon jó most a motor,viszont felül nagyon füstöl.Sok benzint kap(fekete szinű füst)
ÉS a gyertyák is feketék.

Karbiszinkron még nem volt,az megoldhatja a problémát?
Minden gyertya egyformán fekete.
8e-ig semmi füst 9-től erőteljesen kormol...de mitő?

köszi
üdv.
Van fényes feketében is spray az sem mattul meg vagy esetleg rendesen lefényezteted lakkozva az tartósabb(nem kopik olyan hamar)
Sziasztok egy Yamaha DT 125R-ről van szó 5-6000ig nagyon jól húz amikor kinyit a power akkor megindul mégjobban de megtorpan mitha kötéllel vissza akarnák fogni és elkezd vibrátorba átmenni a motor utána egy kicsit "kínozni" kell amig átlépi ezt a tartományt és akkor nagy nehez 8-9 ezerig is kilehet forgatni mi lehet a baj?
Dugattyú új, tömítések újak gyújtás elektronika új, gyertya új...
a Dugattyúről annyit hogy az ablakok nem olyan mint a régin igazából nincs is rajta. mellékeltem egy képet hogy mi a változás.
A résvezérlése sem ugyan az gondolom...
Üdv. Deklin kellene kijavítanom a csúszásnyomot, kellene fekete festék, olyan ami nem mattul meg. Valahol olvastam hogy olyannal szokták festeni mint a kocsiknál a fékdobokat. Tudtok esetleg valami tippet adni hogy milyen festékkel fújjam újra?
Köszönöm a tippet! Igen ez volt a baj, hogy túl sűrű volt az olaj!
nagyvagyok@freemail.hu De az adatlapomon is fönt van!
Köszönöm ezt a gyors reakciót
Hatvanba helyileg merre? Rakd az msn címet és már fel is veszlek!
már 3%-a fönt van! há süvít!
nemsoká megy, csak fel kell töltenem a freemailre!
Szeva! Én hatvan mellett vagyok! :) keress meg msn-en!
rossitibi@freemail.hu köszi szépen
Sziasztok! Újabb probléma a tetves belpiacos 250essel!
Az egyik reggel ellenőriztem az olajszintet, kicsit több volt mint mikor utoljára láttam. Nemrég jött haza a szervízből (4-es henger nem úgy ment ahogy kellett volna, karbisor tisztítva, benzint állítva) illatmintátt vettem és az olaj benzinszagú volt! Már megint mi a fene van ezzel a szarral? Ha valakinek van valami ötlete, esetleg tudna szerelőt ajánlani heves, jászkun megyéből (omega motor kizárva!) azt nagyon megköszönném.
Okozhatja az olaj is, bár ha attól van akkor azért kiold a kuplung, csak kicsit nehezen! A lemez lamellák is jók? Nincsenek eldeformálódva? Ezek már tizedmilliméteres deformációnál cserések! A kuplungagy is jó? Nincs a bordás része kiverődve? És a kuplungkosár? Az sincs kiverődve ott ahol a lamellák fogai támaszkodnak?
olaj milyen van benne?
nekem is volt olyan hogy túl sűrű volt az olaj és betapadtak a lamellák
ha beindítod és mész vele egy kicsit utána se emel ki a kuplung?
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
RX 125 rotax 122 kuplung téma...
Az a probléma, hogy nem emel ki a kuplung, pedig :
kinyomó + csavarja jó
bovden jó
lamellák jók
kosár végén lemez golyóval jó
Már vagy százszor szétszedtük meg összeraktuk és nem tudunk rájönni a hibára. Tipp? Ha valaki le tudná írni az összerakás pontos menetét alátétek sorrendjét stb azt nagyon megköszönném!
Ha nem jön válasz, akkor alkatrésznek ugyanitt eladó...