Szóval, ha szétszeded, akkor meg kellene mérni a henger kopását is! Ugyanis a henger "hordósra" kopik! Szóval ezt a hordósságot kell megszüntetni a fúrással, vagy a hónolással! És akkor mehet bele az új dugószett. A dugó méretét majd a "kiigazított" hengerfurat fogja megadni! Szóval ne szaladj neki egy dugóvásárlásnak, csak ha már rendberakattad a hengert! Ez a tiszta munka! Így biztos hogy jó lesz! egyébként a fúrást, vagy a hónolást kb 3000-ből megúszod!
Üdv mindenkinek.
Segítsetek, dugót kellene cseréljek 125-ös suzuki rm-be, kegyetlenül csörög,+bele ugrattam egy bodzabokorba és ki lyúkadt a hűtőm is de ez mindegy.Szóval házilag meglehet csinálni vagy vigyem el szerelőhöz.Ha valaki csinált már ilyet segítsen.
Kösz
szedd szét a gázkart is ahol a kormányra van húzva takaríts meg zsírozd be vékonyan
bowdent olajozd meg
esetleg:
karbinál rugót megnézni (mi a sublert tolja vissza) sublert megtakarítani hátha valami por került oda
de ezek a legritkább esetben hibásak
csávót meg ne ütögesd nem tehet róla hogy hüjjjje, dugd meg inkább a barátnőét
A gázkar egy vagy kétbowdenes? Nem hinném hogy függ a fordulattól, mert nyilván te is húztál már nyél gázt alsóbb fordulatszámon. Szétkapod a gázkart, befújkálod alatta valami csúszós cuccal, én pl szilikonnal fújtam be tavaly, és még mindig visszaugrik. Esetleg megnézed a karbit, hátha ott van valami a rugóval. Gyerek fejét hagynám, max a hozzá nem értésedről teszel tanúbizonyságot. Azt amúgy én sem értem, miért kell lenyelezni egy motort, amikor igazán nem is ott van szép hangja....
Sziasztok! Tudna valaki olyan boltot ajánlani ahol első főfékhengerbe árulnak gumikarmantyút? Felhívtam egy csomó boltot, de sehol nem tudtak segíteni mert 1977-es a motor amibe kellene. Típus alapján nem tudnak semmit adni. Olyan fékalkatrészes bolt kellene ahol méret alapján találhatok belevalót.
Sziasztok ! Segítségeteket szeretném kérni ,van egy malaguti f12 50-es gépem ,tegnap kicseréltük a szíjat ,görgőket ,a rugókat ,mert igazából az előző tulaj belerakatta a legkeményebb nagy rugót ,illetve a két darab kis rugóból is a legkeményebbet ! Gázdásra nem akart csak nehézkesen elindúlni ,majd amikor elkapta ,ment 95-t is ,most belekerült a puhább gyári rugó ,illetve a két kisrugóból is a gyengébb ,most viszont kb megy 50-et ,és erőtlen ! Mit csináljak vele ,kalapács? Tanácsokat várok ,köszönöm
Ma voltam egy buliba, mocival gurultam el. A lényeg, hogy egyik srác kérte mutassam meg neki a mocim. Mondom ok. Kérdezi nem szoktam-e engedni, hogy menjenek vele. Persze, rögtön odaadom annak aki még életébe nem ült motoron... ( tehát nem adtam oda )
Erre kérte, hogy hadd húzza meg kicsit a szarvát. Mondom ok DE 5-6 ezernél tovább ne pörgesd! ( kis 125-ös gépem van 10 ezertől van a piros jelzés meg tényleg 8 ezer felett nem jó neki ) Erre nem felpörgeti 10 ezerre...
Nemtudom, hogy ez miatt van-e, de mikor indultam haza ( most érkeztem meg ) a gázkar kicsit furcsán viselkedett. Beakadhatott a bowden vagy passz, mert ha húzom a gázt, nem megy vissza a gázkar amikor elengedem.
Kérdéseim:
- a hihetelenül jó felfogóképességgel rendelkező srác miatt van-e ez?
- hogy lehet visszaállítani ezt a gázkart, hogy vissza "csússzon'' ha elengedem?
- sok pénzbe fáj ha valamit cserélni kell?
- nem kérne beverni a tag fejét egy falba?
Válaszokat előre is köszönöm.
+ Tanulság: olyan embernek akinek nincs jogosítványa illetve motorja, valamint nem ismered, nem tudod hogy értelmes lény-e ne azaz NE engedd, hogy a közelébe menjen a motornak.
Még egy kis extra: az egyik ismerősöm fel akart ülni a mocira, csak felülni, mondom ok persze. 10 sec.-et ült a mocin, mondja király, száll le erre odanyomja a vádliját a forró kipufogóhoz...
Szakemberekhez,esetleg"ilyet tapasztalt"sorstársakhoz fordulok egy kérdéssel
Van egy olyan prolémám,hogy amikor ráindítok a gépre elmegy minden kép,azt hittem az aksi,feltőltöttem,mentem vele,indulni akarok,semmi,próba,indítom--csattanik valami az aksinál
Lehet h. zárlatos az aksi?lehet ilyen 2,5 éves motornál?
Már nem nagyon emlékszek rá, hogy hogy volt, pedig szereltük eleget! Arra viszont emlékszek, hogy a kuplung nyomólap nem csavaros volt, hanem egy nútot kellett bebiggyeszteni a csapokon levő horonyba! Meg hogy középen volt egy rugó! :)
Hol lehet beszerezni? Vagy te el tudnád valahogy küldeni Mail-ban?
Remélem ne fog sokat tökölni vele.
Segítsetek, dugót kellene cseréljek 125-ös suzuki rm-be, kegyetlenül csörög,+bele ugrattam egy bodzabokorba és ki lyúkadt a hűtőm is de ez mindegy.Szóval házilag meglehet csinálni vagy vigyem el szerelőhöz.Ha valaki csinált már ilyet segítsen.
Kösz
bowdent olajozd meg
esetleg:
karbinál rugót megnézni (mi a sublert tolja vissza) sublert megtakarítani hátha valami por került oda
de ezek a legritkább esetben hibásak
csávót meg ne ütögesd nem tehet róla hogy hüjjjje, dugd meg inkább a barátnőét
Ma voltam egy buliba, mocival gurultam el. A lényeg, hogy egyik srác kérte mutassam meg neki a mocim. Mondom ok. Kérdezi nem szoktam-e engedni, hogy menjenek vele. Persze, rögtön odaadom annak aki még életébe nem ült motoron... ( tehát nem adtam oda )
Erre kérte, hogy hadd húzza meg kicsit a szarvát. Mondom ok DE 5-6 ezernél tovább ne pörgesd! ( kis 125-ös gépem van 10 ezertől van a piros jelzés meg tényleg 8 ezer felett nem jó neki ) Erre nem felpörgeti 10 ezerre...
Nemtudom, hogy ez miatt van-e, de mikor indultam haza ( most érkeztem meg ) a gázkar kicsit furcsán viselkedett. Beakadhatott a bowden vagy passz, mert ha húzom a gázt, nem megy vissza a gázkar amikor elengedem.
Kérdéseim:
- a hihetelenül jó felfogóképességgel rendelkező srác miatt van-e ez?
- hogy lehet visszaállítani ezt a gázkart, hogy vissza "csússzon'' ha elengedem?
- sok pénzbe fáj ha valamit cserélni kell?
- nem kérne beverni a tag fejét egy falba?
Válaszokat előre is köszönöm.
+ Tanulság: olyan embernek akinek nincs jogosítványa illetve motorja, valamint nem ismered, nem tudod hogy értelmes lény-e ne azaz NE engedd, hogy a közelébe menjen a motornak.
Még egy kis extra: az egyik ismerősöm fel akart ülni a mocira, csak felülni, mondom ok persze. 10 sec.-et ült a mocin, mondja király, száll le erre odanyomja a vádliját a forró kipufogóhoz...
nicsa soros négyes mosógépem
Van egy olyan prolémám,hogy amikor ráindítok a gépre elmegy minden kép,azt hittem az aksi,feltőltöttem,mentem vele,indulni akarok,semmi,próba,indítom--csattanik valami az aksinál
Lehet h. zárlatos az aksi?lehet ilyen 2,5 éves motornál?
válasz erre
azt szeretném kérdezni a hozzá értöktöl ,hogy mitöl van az hogy a váltóban habosodik az olaj?
kösszi