Hát lehetett rajta gyakorolni a szerelést az biztos! De a legjobb a berúgókar volt! Előre kellett berúgni, és ha lecsúszott a lábam, akkor úgy sípcsonton b...szott, hogy majdnem behugyoztam!
de elég hulladék műszer
csak azért vettem meg mert forgalmis, olcsóért adták, és a fizetnivalója sem sok
korabeli japán cuccok simán verik.......
mondjuk 5 alkatrészből 3 nem működik, vagy hiányos......
de ilyen az ember szereti a kihívásokat.......
gyári új motorra rá sem ülnék
van direkt valami spray ami a potmétert takarítja
nekem az erősítőmben volt szar recsegett amikor tekertem
befújkálták jó lett
de valami maró anyag mert nem ajánlották sűrűn használni
Szép napot! Motorostárs! A generátorból kijövő vezeték a fesszabályzó előtt, vagy utána melegszik? Mert ha előtte akkor a fesszabályzó halt meg, ha utána , akkor valami zárlatos!
Menjél le 1 villany boltba, vagy olyan helyre ahol tusz venni kontakt spray-t, és jó töményen fújd be avval, mozgatás közben is. Lehet meggyógyítja. Tudod, ez olyan mint a rádióban a hangerő amikor recseg...
Ennek TPS szenzor a neve. Throttle Position Sensor
Ez egy kis potméter, ami rá van kötve a pillangószelepek tengelyére(amit húzkodsz a gázbowdennel).
Ez azt csinálja, h nézi, h mikor mekkora gázt húzol, vagy épp tartod stb, és ahhoz állítja az előgyújtási szöget. Tehát, ha folyamatosan 1 gázállással mész, akkor szépen feltolja 35fokra. Ha azt látja a TPS, hogy kicsi gázálláson mész és hirtenel nagyot húzol akkor a gyujtáselektronikád az előgyújtászi szögön úgy állít, h hamarabb adjon szikrát neked. okosság
Amu nem probléma, h le van húzva, én is kikötöttem a mociból. Picit többet fog enni ettől, meg lesz pár teljesítménylyukad...
Fojtószelephelyzet-érzékelő, TPS angol rövidítést is használják rá.
Baja nem lesz, csak nem megy olyan jól, mintha jl működne , de jobban mint mikor rossz
Azt kifelejtettem hogy ha ki van húzva ez a cucc teljesen jó minden,nincs szaggatás,és egy kicsit nyomatékosabb is.
Ha bedugom kész káosz,megbolondul a moci.....
Nem birok vele elindulni,és 4e-ig iszonyuan szaggat.
Tegnap szétszedtem a karbit,kitakaritani.
Volt is benn piszok rendesen,meg az úszószintek is össze vissza álltak. beállítotam mindent,kifújkáltam,összeraktam és vártam a csodát,hogy hátha mostmár nem szaggat..
De NEM nem oldódott meg a probléma keresgettem tovább és akkor jutott eszembe ez az elektromos gyújtásállítás vagy mi a fene a neve. Tehát a karbisor végén van egy kis szenzor ami a gázálláshoz állítja a gyújtást,vagy valami ilyesmi.
A lényeg hogy ez ment nekem tönkre.
Valaki meg tudná nekem mondani mi is a pontos szerepe ennek?
És lessz e valami problémám ha nincs bedugva és úgy járok?
segitség!
900RR-em van és mostlett ujra tekercselve a generátor és nem tölt vissza csak melegszik a vezeték ami kijön a generátorbol..
az lehetséges hogy a fesszabályzo nem engedi át az áramot?
de elég hulladék műszer
csak azért vettem meg mert forgalmis, olcsóért adták, és a fizetnivalója sem sok
korabeli japán cuccok simán verik.......
mondjuk 5 alkatrészből 3 nem működik, vagy hiányos......
de ilyen az ember szereti a kihívásokat.......
gyári új motorra rá sem ülnék
nekem az erősítőmben volt szar recsegett amikor tekertem
befújkálták jó lett
de valami maró anyag mert nem ajánlották sűrűn használni
A kontakt Spray megoldást még kipróbálom...
köszi
üdv.
Ez egy kis potméter, ami rá van kötve a pillangószelepek tengelyére(amit húzkodsz a gázbowdennel).
Ez azt csinálja, h nézi, h mikor mekkora gázt húzol, vagy épp tartod stb, és ahhoz állítja az előgyújtási szöget. Tehát, ha folyamatosan 1 gázállással mész, akkor szépen feltolja 35fokra. Ha azt látja a TPS, hogy kicsi gázálláson mész és hirtenel nagyot húzol akkor a gyujtáselektronikád az előgyújtászi szögön úgy állít, h hamarabb adjon szikrát neked.
okosság
Amu nem probléma, h le van húzva, én is kikötöttem a mociból. Picit többet fog enni ettől, meg lesz pár teljesítménylyukad...
Baja nem lesz, csak nem megy olyan jól, mintha jl működne , de jobban mint mikor rossz
Ha bedugom kész káosz,megbolondul a moci.....
Nem birok vele elindulni,és 4e-ig iszonyuan szaggat.
Tegnap szétszedtem a karbit,kitakaritani.
Volt is benn piszok rendesen,meg az úszószintek is össze vissza álltak. beállítotam mindent,kifújkáltam,összeraktam és vártam a csodát,hogy hátha mostmár nem szaggat..
De NEM nem oldódott meg a probléma keresgettem tovább és akkor jutott eszembe ez az elektromos gyújtásállítás vagy mi a fene a neve. Tehát a karbisor végén van egy kis szenzor ami a gázálláshoz állítja a gyújtást,vagy valami ilyesmi.
A lényeg hogy ez ment nekem tönkre.
Valaki meg tudná nekem mondani mi is a pontos szerepe ennek?
És lessz e valami problémám ha nincs bedugva és úgy járok?
köszönöm
üdv.
900RR-em van és mostlett ujra tekercselve a generátor és nem tölt vissza csak melegszik a vezeték ami kijön a generátorbol..
az lehetséges hogy a fesszabályzo nem engedi át az áramot?