azért tedd hozzá, hogy egy elszakadó lánc embert öl, amikor elrepül hátra, és leviszi a fejét.....na és az xt terepen nem pörög annyit, mint egy 1000-es utcai....
Persze, hogy nem kell hozzá szaktudás, csak a szerszám árában három láncot raknak fel. Ha a 10-es árát nézem csak. 24-ért meg.....
amúgy meg szervizbe lesz csinálva semmi probléma, de gondoltam hogy nem kell nagy szaktudás a nittelő szemet összepréselni.nah mind1, még a régi fent van, amúgy is csak 10házzal kell lejjebb guruljak.
lehet 2500ccm is, nem mindegy ha láncos? Babettásoknak meg kuss, nekik csak patentszem van.
írtad hogy vegyem le a lánckereket és vigyem be láncostól szervízbe?jah gondolom nekem is csak úgy ingyé... mondd ezt hogy gondoltad? majd hogy fűzöd be a váznál?kiveszed a blokkot?
hülyeséget írtál
írhatod mailban is.......
1vj szerintem praktikusabb, meg nekem jobban tetszik
át akartam alakítani arra a kinézetre
tankot beszereztem de lusta vagyok annyit fabrikálni........
Hali! Csak a tapasztalat miatt írom, a palma-tex kiváló anyag a légszűrő-szivacs (és egyébként mindenféle szivacs) ragasztásához, semmi gondod nem lesz vele, tökéletes! Én is ezt használom légszűrő-szivacs készítéséhez és nagyon bevált!
kb mint egy 3 decis pohár.....
csináltam tesztragasztást, 24 óra múlva megy a benzinbe
aztán elválik oldja-e a benzin a palmatexet
mondjuk a kezemről nem igen akarta levinni........
Én is! Fogtam is a fejem. Persze 1 hét múlva az 1ik felüljárón el is szakadt! Szétnyíltak a külső szemek. Megérdemelte volna, h hátbacsapja a gixxerlánc...
Tatabányán van jó szervíz. Amu lehet szétfúrták az injektort. Azt szokták a japán belpiacos verziónál, h erősebb legyen, meg mert le van fojtva. Aztán jön a hengerfej csere...
Mutassátok meg villamos embernek, mert valami biztos elkerülte a figyelmeteket. 12 V-on inkább valami kontakt. probléma kell legyen mint zárlat,de távjavítani elektromosságot nem könnyű !
De ez nittelő! KERÉKPÁRHOZ?
Ha van 1 csöpp eszed, lecseréled a lánckerekeket, a lánccal meg bemész szervizbe és 5 perc alatt kicserélik. Nekem volt, h ingyéé cserélték ki, addig is elbeszélgettem a szerelőkkel. Én már vagy 10 éve így cserélem a láncot...
Ha lett volna 1 kicsi eszed nem állsz neki otthon egy 1000-res motoron láncot cserélni! Ez nem simson vagy babetta, h kiütöm 1 szöggel, meg visszaütöm.
Betolod egy szervizbe és 2-3000be lecserélik, és nem kell szopóznod vele.
Pl hegeszd össze... popszegecs?
De ha lúzerebb vagy vegyél 1 alkalomra... ITT nézd meg
Persze, hogy nem kell hozzá szaktudás, csak a szerszám árában három láncot raknak fel. Ha a 10-es árát nézem csak. 24-ért meg.....
lehet 2500ccm is, nem mindegy ha láncos? Babettásoknak meg kuss, nekik csak patentszem van.
hülyeséget írtál
1vj szerintem praktikusabb, meg nekem jobban tetszik
át akartam alakítani arra a kinézetre
tankot beszereztem de lusta vagyok annyit fabrikálni........
van msn-ed? lenne pár kérdésem. Vagy írjam ide?
3aj váz&motorkód
neked milyen tipusu az xt-d? van msn-ed?
de azért csinálok egy tesztet én is hagy örüljön a nagyérdemű
aztán bírja, furcsálltam de már pár ezret elment csak szétesett volna eddig
Azt nem oldja a benya. Palmatex gyanús, de lehet, hogy mexáradva már azt sem.
csináltam tesztragasztást, 24 óra múlva megy a benzinbe
aztán elválik oldja-e a benzin a palmatexet
mondjuk a kezemről nem igen akarta levinni........
Ha van 1 csöpp eszed, lecseréled a lánckerekeket, a lánccal meg bemész szervizbe és 5 perc alatt kicserélik. Nekem volt, h ingyéé cserélték ki, addig is elbeszélgettem a szerelőkkel. Én már vagy 10 éve így cserélem a láncot...
Betolod egy szervizbe és 2-3000be lecserélik, és nem kell szopóznod vele.
Pl hegeszd össze... popszegecs?
De ha lúzerebb vagy vegyél 1 alkalomra... ITT nézd meg