nem igazán értettem meg, mit hogy akartál leírni lánc cserével kapcsolatban.de megvan oldva, mert elviszem és kicserélik, mert náluk vettem meg a láncot és kereket.
Na szóval! Le kellene vennetek az oldaldeknit a kuplung oldalán! Ha van benne kiegyensúlyozótengely, akkor valszeg azon az oldalon kapja a hajtást a főtengelyről, fogaskeréken, vagy láncon át! Sajnos nem ismerem a tipust, nem tudom milyen belülről! Szóval ha ott találsz egy tengelyt, aminek látszólag semmi szerepe nincs, akkor ő lesz az! Egyébként ha el van szabadulva benne valami, akkor az úgyis látni fogod! Pl hiányzik egy anya valamelyik tengely végéről, vagy egy zégergyűrű hiányzik, esetleg a darabjait is megtalálod! Próba-szerencse!
kösz zikzakk. igen üresben is ugyanez a szitu.a kiegyensújozó
tengelyről meg nemtudok semmit ugyanis az már meghaladja a
tudásomat.de ha leírnád egy picit részletesebben akkor szerintem
meg tudnám nézni,vagy netán megcsinálni.mégegyszer kösz
És ha üresben tekergeted neki akkor is csinálja? Van kiegyensúlyozótengely a motorban? Lehet hogy az szabadult el! Szerintem vegyétek le a dekniket és nézzétek meg! Ne használd így, lehet hogy nincs komoly gond! MÉG!
hy mindenki
van egy kis gondom,ha tudtok rá opciókat akkor légyszi írjatok.
a kérdésem tárgy aprilia redrose 80cm3es ,80km/h körül jött
egy éleesnek mondható hang,elengedtem a gázt,és olyan2000fordulatnál újra húztam finoman a gázt.rázta a mocit
rendesen,de 3és 4000közt megint jól húzott, fölötte ismét a hang
jött.azóta is jól indul tuti az alapjárat is de a gondok megmaradtak
2000ig alig akar kipörögni meg ráz is.szerintetek?a válaszokat előre is kösz
Gondolom ezt nekem írtad, mert nehéz a válasz erre gombra kattintani...
Azt írtam, h CSERÉLD LE otthon a lánckerekeket, mert az tart a lánccserénél sok időbe a szervizbe, de otthon meg tudod nyugodtan csinálni fél óra alatt. És mint tudod a szervizben az időt fizeted!
Miről beszélsz?
Volt egy GSXF 400-am. Ugyanez a blokk mint a tied.
Nekem dettó ugyanezt csinálta. Mértek a tiéden kompressziót? Mert nekem az volt a baj, az egyik hengeren szar volt... Aztán eladtam mert nem akartam javíttatgatni. Az új tulaja mondta, hogy valamilyen szelepprobléma volt vele, meg karbisort cserélt rajta. Ha érdekel megadom az emiljét.
Lenne egy kérdésem: Suzuki GS500F-nél a helyzetjelzőt hogyan kell kicserélni? Igazából nem tudom, hogy előlről a lámpaburkolatot kell e levenni vagy pedig a lámpa mögül kellene kezdenem. Inkább nem kisérletezek vele.
a régi láncot ami kukába megy azt flexelném le.. de amúgy szervízben is csak levágják :D az új meg csak nem fog embereket kaszabolni.Drága barátom jön majd mögöttem csak nem kapja el
csapot már hátba lánc? tudnék mesélni... padon volt a moccc..
Az mitöl lehet hogy hidegen jó a motor,de ahogy bemelegszik elkezd 4e alatt rángatni.
Ha megállok a lámpánál 10-20mp után alig tudok elindulni mert annyira rángatni.
4e felett semmi probléma de mire odáig felmegy a fordulat,kész rémálom.
Karburáció kilőve mert ma egész nap azzal játszottam,és a tünet ugyan az maradt.
A gyertya lehet esetleg? Most NGK CR9EK-van benne. Elvileg nem túl régi,de ki tudja....(most vettem a motort)
Az a kérdés hogy létezik e az hogy 4e alatt rossz a gyertya, felette meg jó? :)
10-12000-ként kéne cserélni és lehet variálni, ha 15-ös kerül bele akkor ez kicsit kitolható és jobb is lesz. Nálunk ez kb 10 rugó + olaj+szimering ha kéred(érdemes).
Sziasztok.
Valaki megtudná nekem mondani, hogy egy 125-ös 4t CBR-be mekkora a gyári karburátor főfúvóka méret, mert az előző tulaja átvariálta és 92-es van most benne amitől nem pörög ki 8ezer fölé, erőlködik.
nem igazán értettem meg, mit hogy akartál leírni lánc cserével kapcsolatban.de megvan oldva, mert elviszem és kicserélik, mert náluk vettem meg a láncot és kereket.
tengelyről meg nemtudok semmit ugyanis az már meghaladja a
tudásomat.de ha leírnád egy picit részletesebben akkor szerintem
meg tudnám nézni,vagy netán megcsinálni.mégegyszer kösz
van egy kis gondom,ha tudtok rá opciókat akkor légyszi írjatok.
a kérdésem tárgy aprilia redrose 80cm3es ,80km/h körül jött
egy éleesnek mondható hang,elengedtem a gázt,és olyan2000fordulatnál újra húztam finoman a gázt.rázta a mocit
rendesen,de 3és 4000közt megint jól húzott, fölötte ismét a hang
jött.azóta is jól indul tuti az alapjárat is de a gondok megmaradtak
2000ig alig akar kipörögni meg ráz is.szerintetek?a válaszokat előre is kösz
de te meg cserélj fejet !
Azt írtam, h CSERÉLD LE otthon a lánckerekeket, mert az tart a lánccserénél sok időbe a szervizbe, de otthon meg tudod nyugodtan csinálni fél óra alatt. És mint tudod a szervizben az időt fizeted!
Miről beszélsz?
Nekem dettó ugyanezt csinálta. Mértek a tiéden kompressziót? Mert nekem az volt a baj, az egyik hengeren szar volt... Aztán eladtam mert nem akartam javíttatgatni. Az új tulaja mondta, hogy valamilyen szelepprobléma volt vele, meg karbisort cserélt rajta. Ha érdekel megadom az emiljét.
Lenne egy kérdésem: Suzuki GS500F-nél a helyzetjelzőt hogyan kell kicserélni? Igazából nem tudom, hogy előlről a lámpaburkolatot kell e levenni vagy pedig a lámpa mögül kellene kezdenem. Inkább nem kisérletezek vele.
Köszi
csapot már hátba lánc? tudnék mesélni... padon volt a moccc..
1 fordulattol,(fulladáshatár)-4ig negyedenként végig játszottam.
Term. az alacsony fordulati keverék csavarrol beszélek...
Ez alatt mit értesz?
Ha megállok a lámpánál 10-20mp után alig tudok elindulni mert annyira rángatni.
4e felett semmi probléma de mire odáig felmegy a fordulat,kész rémálom.
Karburáció kilőve mert ma egész nap azzal játszottam,és a tünet ugyan az maradt.
A gyertya lehet esetleg? Most NGK CR9EK-van benne. Elvileg nem túl régi,de ki tudja....(most vettem a motort)
Az a kérdés hogy létezik e az hogy 4e alatt rossz a gyertya, felette meg jó? :)
A beteg neve: GSXR-400 :)
Valaki megtudná nekem mondani, hogy egy 125-ös 4t CBR-be mekkora a gyári karburátor főfúvóka méret, mert az előző tulaja átvariálta és 92-es van most benne amitől nem pörög ki 8ezer fölé, erőlködik.