Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja! Véső-kalapács, oszt gooooooooooo!
ha már mondod hogy cseréljek faridomot is

nem igazán értettem meg, mit hogy akartál leírni lánc cserével kapcsolatban.de megvan oldva, mert elviszem és kicserélik, mert náluk vettem meg a láncot és kereket.
azért köszi a tippet jöhet a bontás!
Mondjuk nem biztos hogy ez a baja, ez csak egy tipp! Túl sokba nem kerül megnézni!
Na szóval! Le kellene vennetek az oldaldeknit a kuplung oldalán! Ha van benne kiegyensúlyozótengely, akkor valszeg azon az oldalon kapja a hajtást a főtengelyről, fogaskeréken, vagy láncon át! Sajnos nem ismerem a tipust, nem tudom milyen belülről! Szóval ha ott találsz egy tengelyt, aminek látszólag semmi szerepe nincs, akkor ő lesz az! Egyébként ha el van szabadulva benne valami, akkor az úgyis látni fogod! Pl hiányzik egy anya valamelyik tengely végéről, vagy egy zégergyűrű hiányzik, esetleg a darabjait is megtalálod! Próba-szerencse!
kösz zikzakk. igen üresben is ugyanez a szitu.a kiegyensújozó
tengelyről meg nemtudok semmit ugyanis az már meghaladja a
tudásomat.de ha leírnád egy picit részletesebben akkor szerintem
meg tudnám nézni,vagy netán megcsinálni.mégegyszer kösz
És ha üresben tekergeted neki akkor is csinálja? Van kiegyensúlyozótengely a motorban? Lehet hogy az szabadult el! Szerintem vegyétek le a dekniket és nézzétek meg! Ne használd így, lehet hogy nincs komoly gond! MÉG!
hy mindenki
van egy kis gondom,ha tudtok rá opciókat akkor légyszi írjatok.
a kérdésem tárgy aprilia redrose 80cm3es ,80km/h körül jött
egy éleesnek mondható hang,elengedtem a gázt,és olyan2000fordulatnál újra húztam finoman a gázt.rázta a mocit
rendesen,de 3és 4000közt megint jól húzott, fölötte ismét a hang
jött.azóta is jól indul tuti az alapjárat is de a gondok megmaradtak
2000ig alig akar kipörögni meg ráz is.szerintetek?a válaszokat előre is kösz
Ezt nekem írtad?
igazad van..
de te meg cserélj fejet !
Meg a hátsó idomot sárvédőstől...
Gondolom ezt nekem írtad, mert nehéz a válasz erre gombra kattintani...
Azt írtam, h CSERÉLD LE otthon a lánckerekeket, mert az tart a lánccserénél sok időbe a szervizbe, de otthon meg tudod nyugodtan csinálni fél óra alatt. És mint tudod a szervizben az időt fizeted!
Miről beszélsz?
Volt egy GSXF 400-am. Ugyanez a blokk mint a tied.
Nekem dettó ugyanezt csinálta. Mértek a tiéden kompressziót? Mert nekem az volt a baj, az egyik hengeren szar volt... Aztán eladtam mert nem akartam javíttatgatni. Az új tulaja mondta, hogy valamilyen szelepprobléma volt vele, meg karbisort cserélt rajta. Ha érdekel megadom az emiljét.
Milyen színű a gyertya egy ilyen rángatós üzem után? Ezt kellene megnézni, abból kiderülne, hogy sok vagy kevés benzint kap!
Szerintem érdemes megnézni a levegőszűrőt. Hidegen a dúsabb keverékkel megy, de melegen alacsony fordulaton torpanhat.
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem: Suzuki GS500F-nél a helyzetjelzőt hogyan kell kicserélni? Igazából nem tudom, hogy előlről a lámpaburkolatot kell e levenni vagy pedig a lámpa mögül kellene kezdenem. Inkább nem kisérletezek vele.

Köszi
a régi láncot ami kukába megy azt flexelném le.. de amúgy szervízben is csak levágják :D az új meg csak nem fog embereket kaszabolni.Drága barátom jön majd mögöttem csak nem kapja el

csapot már hátba lánc? tudnék mesélni... padon volt a moccc..
Ha nyitottam rá akkor is fulladt ha zártam akkor is.

1 fordulattol,(fulladáshatár)-4ig negyedenként végig játszottam.
Term. az alacsony fordulati keverék csavarrol beszélek...
"Karburáció kilőve mert ma egész nap azzal játszottam......"

Ez alatt mit értesz?
Az mitöl lehet hogy hidegen jó a motor,de ahogy bemelegszik elkezd 4e alatt rángatni.
Ha megállok a lámpánál 10-20mp után alig tudok elindulni mert annyira rángatni.

4e felett semmi probléma de mire odáig felmegy a fordulat,kész rémálom.
Karburáció kilőve mert ma egész nap azzal játszottam,és a tünet ugyan az maradt.

A gyertya lehet esetleg? Most NGK CR9EK-van benne. Elvileg nem túl régi,de ki tudja....(most vettem a motort)
Az a kérdés hogy létezik e az hogy 4e alatt rossz a gyertya, felette meg jó? :)

A beteg neve: GSXR-400 :)
118-as a főfúvoka
10-12000-ként kéne cserélni és lehet variálni, ha 15-ös kerül bele akkor ez kicsit kitolható és jobb is lesz. Nálunk ez kb 10 rugó + olaj+szimering ha kéred(érdemes).
Sziasztok.
Valaki megtudná nekem mondani, hogy egy 125-ös 4t CBR-be mekkora a gyári karburátor főfúvóka méret, mert az előző tulaja átvariálta és 92-es van most benne amitől nem pörög ki 8ezer fölé, erőlködik.
Úgy se tudod! A lengűvillát kell kivenni!
lehet, hogy csak városi legenda, de állítólag vágta már le bukó tetejét az előtte haladó elszakadó lánca....és ha az lejjebb megy....