Valami szopja a feszültséget? Vagy nem tölt rendesen a fesszab? Próbáljatok meg fesszabot is kölibe cserélni. Ha avval is ez van, akkor valahol kicsi zárlatod van...
Sziasztok!
Tud valaki segíten hogy Bp.-en hol fűznek kereket?
Simson dobon van MZ felni, már fel van fűzve csak meg kéne húzni meg centírozni...
Előre is köszi!
szia!kiprobáltuk másik akkuval és aval is ugyan ez volt a helyzet a diodákat is megmértük a feszszabályzoban és azok is jok voltak!nem tudok mire gondolni
Ha már a pohárnál tartunk! Nekem a kórházi laborvizsgálatnál is a kezembe nyomtak egy "bögrét" ! Spermabankban még nem voltam! Bár lehet hogy mégis, csak nem emlékszem rá! De szerintem nem!
"úgy néz ki a légszűrő mint egy peremes pohár" mekkora az a pohár? Mert ugye pohár a 3 centes kupica, a félliteres söröspohár, a veder meg a lavór! olaszul ! És akkor még a literes bajor söröskancsót kifelejtettem!
légszűrő szivacsom van
úgy néz ki a légszűrő mint egy peremes pohár
szivacsot nem fogja a benzin megenni, csak a ragasztással kínlódom
lehet összeragasztom és megvarrom..........
Olyat kérdeznék hogy 400as bandtitába milyen idöközönként illene első teló olajat cserélni? A gyári olaj viszkozitás megfelel, vagy lehet vele variálni? A másik meg hogy egy átlagos szerelönél hasra kb mennyi között mozog (csak munkadij) egy telo olaj csere? Köszi a tippeket!
Jó reggelt! Általában a töltőfeszültség 13,8 V -14,4 között kell legyen.nem az alapjárati feszültségről beszélek.Ha valamiért ezt a szintet nem éri el, a legelső gyanúsított az akku cellazárlatilag .tehát mérj egy feszültséget,álló motornál lenyomott fékkel. (világító féklámpa.)Ha ez nincs 12V felett, akkor lehet gondolkodni az akkucserén.
szerintetek légszűrőszivacsot mivel lehet ragasztani?
palmatex megfogja kitűnően, csak nem oldja fel a kötést az olaj/benzin?
vannak tapasztalatok?
köszi!
Valaki enm tud Nittelőt lánchoz?
valahol neten láttam 6.000ért, de most bezzeg csak 37ezer körül látok...
nekem egyszeri alaklomra kellene, vagy mivel lehet megoldani mással?
Na most kell a segítség, mert kikészültem; mostam, tisztítottam, higitóztam, felragasztottam, és szar. Hogy mi?- a felnire való fényvisszaverő csík. Ha valaki ragasztott már és jó lett, az mondja el a technikát, hogy mit kell tenni ahhoz, hogy egy ívre jól lehessen felragasztani egy egyenes szalagot!
Tud valaki segíten hogy Bp.-en hol fűznek kereket?
Simson dobon van MZ felni, már fel van fűzve csak meg kéne húzni meg centírozni...
Előre is köszi!
GS-ben utoljára 8500 volt a munkadíj, az olaj 5.
úgy néz ki a légszűrő mint egy peremes pohár
szivacsot nem fogja a benzin megenni, csak a ragasztással kínlódom
lehet összeragasztom és megvarrom..........
Olyat kérdeznék hogy 400as bandtitába milyen idöközönként illene első teló olajat cserélni? A gyári olaj viszkozitás megfelel, vagy lehet vele variálni? A másik meg hogy egy átlagos szerelönél hasra kb mennyi között mozog (csak munkadij) egy telo olaj csere? Köszi a tippeket!
de ez egy 20 éves cagiva országban lehet vagy 15 belőle aztán nincs semmi alkatrész
ezért kell fabrikálni........
palmatex megfogja kitűnően, csak nem oldja fel a kötést az olaj/benzin?
vannak tapasztalatok?
köszi!
ez nem nittelő?
most mit ért alatta hogy kinyomó?
ejj... nem elég hogy 40ezer a lánc kerekstől, még ez a szar is.
másikat meg flexeljem le
Valaki enm tud Nittelőt lánchoz?
valahol neten láttam 6.000ért, de most bezzeg csak 37ezer körül látok...
nekem egyszeri alaklomra kellene, vagy mivel lehet megoldani mással?
nem patentszemes....
Valaki írja le nékem :) vagy küldjön linket.
Na most kell a segítség, mert kikészültem; mostam, tisztítottam, higitóztam, felragasztottam, és szar. Hogy mi?- a felnire való fényvisszaverő csík. Ha valaki ragasztott már és jó lett, az mondja el a technikát, hogy mit kell tenni ahhoz, hogy egy ívre jól lehessen felragasztani egy egyenes szalagot!
Köszönettel:
Én