Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja akkor várhatlak MSN-re mint a messiást.....
Amint valami eredményt tudok közlöm!
Mivel msn-em nincs nyugodtan írj mailt, aztán ha gépközelben vagyok meghallom a jelzést .
OK! Köszi a segítséget! Felvettelek MSN-re ha vmi nem tiszta hogy tudjunk konzultálni!
Javaslatom! Próbálj meg egyet mérni, hány volt jön le a "generátorodról". ha ez megvan és 15 V körül, akkor a jeladó tekercset kell kicserélni, és írj mi van.
Hali

Betamotor 1995-s évjárat sztem és enduró

képet csatoltam de sztem nem lesz benne a gyári áttétel.
De azért megnézheted


Előre is köszi
Valahogy így néz ki az is
Tekercsektől! Olyasmi a gyujtása ránézésre mint a Honda NSR-é. Középen a tekercsek körülötte a lendkerék és kivül a jeladó.
Messze vagy. És nem értem az egészet.Szerintem az a 120 Ohm körüli érték jó. Az a tekercs egy jelet ad az elektronikának ,az energiát máshonnan kapja, nem ismerem a motorodat , de az energiát honnan kapja a gyújtás?
Én sem tudok mást javasolni, marad a jeladó tekercs csere, vagy ennek az elektronikája ?
Már vagy 5öt
trafót cseréltél már ?
szerintem azaszar,,,,,
Nógrád megye! Váctól 25Km
Az az érdekes hogy amikor bevan kötve a CDI jön ki belöle áram 20V körüli amit a trafóra kell kötni de a trafóbol nem jön tovább. 30 rúgásbol 1x ha ad szikrát a gyertyán keresztül. A gyujtástekercset már megnéztük az működik elméletileg a gyári cdi-je is de próbáltuk már simson tirisztort bekötni azzal se jutottunk eredményre. Haver Aprilia AF1-je azzal van megoldva és működik. Már kifogytunk az 5letböl hogy mi okozhatja a hibát már csak a jeladóra tudunk gondolni. Ismerős említett olyat hogy a jeladóra ha rámérünk olyan 4-5000körüli értéket kéne kapni. Lehet ebben vmennyi igazság?
Ez a Borsosberény melyik megyében van?
Tehát nem szakadt, külön mértél a tekercsre , szabadon volt a mérendő vég? Mert akkor nagy valószínűséggel a gyujtóelektronika , vagy a trafó a hibás. A szikrának szabad levegőn 6-8 mm-ről illik átugrani.
116 118 közötti érték az elég?
Ha megmondod, milyen motor és évjárat pontosan, akkor kinézem neked katalógusból a gyári áttételt. Ha a 11 a gyári, akkor maximum 1 fogat nyújtsál elöl, külömben úgy fog gyorsulni, mint egy tolató lajhár.
Szia!
Volt egy szíjas kawám, az annyira kellett megspanolni, hogy az alsó ág leglazább szakaszán el tudjam fordítani a szíjat 90 fokkal. Kenőszappannal kellett kezelni, de eső után mindig nyikorgott. Jó dolog, viszont ha rángatást érzel, keressél újat, mert attól függetlenül szakad el, hogy mennyire van hátrahúzva a feszítő. Ja, és kiszabott horror drága volt, nekem 60 rongyba fájt 2002-ben a új szíj. Kép van róla? Megnézném vele a Fazert.
Hello!
Vettem egy 2004-es YAMAHA Fazert.Az előző tulaj a láncot szíjhajtásra cserélte.Mennyire kell megspanolni,mennyit bír ki,mikor kell cserélni,egyáltalán mit kell vele csinálni?
Sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy nekem van egy 50ccm enduróm 4 sebességes és szeretném kicserélni az első lánckereket egy nagyobbra mert sztem kicsi van rajta.

Mostani 11:48

És én egy 14 fogú lánckereket akarok
lehetséges ez mert a motor az 4.be nagyon pörög teljes gázon csak nincs benne töb sebesség és arra gondoltam hogy ha nagyobbra cserélem akkor nem fög akkora gázon úgy pörögni.

Sztetek mekkora fogaskereket vegyek?
Légyszi segítsetek

köszi

patrik
Mérd meg az ellenállását !Mit mutat?
Igen arrol! Arrol a kis fekete izéröl amiböl 1 fekete drót jön ki és az elött forog a lendkerék és amikor a lendkeréken levő kis mágnes elhalad elötte ELMÉLETILEG kellene hogy legyen szikra de nincs.
Milyen jeladóról beszélsz? A gyújtás -Impulse generator-ról van szó?
Mágneses jeladót házilag lehet valahogy javítani? Vagy mindenképp ujat kell venni?
kössz :)