Javaslatom! Próbálj meg egyet mérni, hány volt jön le a "generátorodról". ha ez megvan és 15 V körül, akkor a jeladó tekercset kell kicserélni, és írj mi van.
Messze vagy. És nem értem az egészet.Szerintem az a 120 Ohm körüli érték jó. Az a tekercs egy jelet ad az elektronikának ,az energiát máshonnan kapja, nem ismerem a motorodat , de az energiát honnan kapja a gyújtás?
Az az érdekes hogy amikor bevan kötve a CDI jön ki belöle áram 20V körüli amit a trafóra kell kötni de a trafóbol nem jön tovább. 30 rúgásbol 1x ha ad szikrát a gyertyán keresztül. A gyujtástekercset már megnéztük az működik elméletileg a gyári cdi-je is de próbáltuk már simson tirisztort bekötni azzal se jutottunk eredményre. Haver Aprilia AF1-je azzal van megoldva és működik. Már kifogytunk az 5letböl hogy mi okozhatja a hibát már csak a jeladóra tudunk gondolni. Ismerős említett olyat hogy a jeladóra ha rámérünk olyan 4-5000körüli értéket kéne kapni. Lehet ebben vmennyi igazság?
Tehát nem szakadt, külön mértél a tekercsre , szabadon volt a mérendő vég? Mert akkor nagy valószínűséggel a gyujtóelektronika , vagy a trafó a hibás. A szikrának szabad levegőn 6-8 mm-ről illik átugrani.
Ha megmondod, milyen motor és évjárat pontosan, akkor kinézem neked katalógusból a gyári áttételt. Ha a 11 a gyári, akkor maximum 1 fogat nyújtsál elöl, külömben úgy fog gyorsulni, mint egy tolató lajhár.
Szia!
Volt egy szíjas kawám, az annyira kellett megspanolni, hogy az alsó ág leglazább szakaszán el tudjam fordítani a szíjat 90 fokkal. Kenőszappannal kellett kezelni, de eső után mindig nyikorgott. Jó dolog, viszont ha rángatást érzel, keressél újat, mert attól függetlenül szakad el, hogy mennyire van hátrahúzva a feszítő. Ja, és kiszabott horror drága volt, nekem 60 rongyba fájt 2002-ben a új szíj. Kép van róla? Megnézném vele a Fazert.
Hello!
Vettem egy 2004-es YAMAHA Fazert.Az előző tulaj a láncot szíjhajtásra cserélte.Mennyire kell megspanolni,mennyit bír ki,mikor kell cserélni,egyáltalán mit kell vele csinálni?
Sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy nekem van egy 50ccm enduróm 4 sebességes és szeretném kicserélni az első lánckereket egy nagyobbra mert sztem kicsi van rajta.
Mostani 11:48
És én egy 14 fogú lánckereket akarok
lehetséges ez mert a motor az 4.be nagyon pörög teljes gázon csak nincs benne töb sebesség és arra gondoltam hogy ha nagyobbra cserélem akkor nem fög akkora gázon úgy pörögni.
Igen arrol! Arrol a kis fekete izéröl amiböl 1 fekete drót jön ki és az elött forog a lendkerék és amikor a lendkeréken levő kis mágnes elhalad elötte ELMÉLETILEG kellene hogy legyen szikra de nincs.
Amint valami eredményt tudok közlöm!