Van valakinek valami ötlete hogy az mitől lehet hogy a tirisztorból 20volt körüli érték jön ki azon a szálon amit a trafó 15ös feléhez kell csatolni a másikat meg testre de a gyertyán csak ritka de erős nagy kék szikra van kb minden 5-6. rúgásnál van 1. mi lehet a gond oka?
ha a jeladód rossz akkor az egész gyujtás elektronika(CDI) cserés mert egybe van a power vezérlőjével, de szerintem nézd át a reléket meg az összes kábelt
hülye yamaha megoldás-minden összefügg mindennel
én pont ma csináltam meg mert nekem meg zárlatos volt, de szerintem csak a kábelekkel lesz valami gond mert ha az elektronikád szált volna el akkor nem valószínű hogy adna szikrát
kábelek jók, amióta meg van azóta ellenőrzi, és mindig jó volt. Bovden meg mindig egybe van. Nincs ilyen szar ami adja a jelet? vagy nem tudom ami mondja neki. az hol található vagy mi az hogy néz ki?:D
ha indításnál leellenőrzi akkor baj van ha menet közben nem nyit,jobb esetben a kábelekkel lesz valami, ha nincs szerencséd akkor az elektronikád adta fel, de nézd meg a mozgató bovdent is
majd írj hogy mire jutottál, kíváncsi vok mert nekem is yamahám van
Egy szakmai kérdésem lenne milyen értékre kell a Suzuki Gs500E moci szelepét beállítani?
Lapkás állítása van csak nem tudom milyen hézag lenne az ideális.
Köszönöm
Ez bendix?
nem tudja vki hogy hol lehet termosztátot kapni a motorhoz?
További szép napot!
Szívó, és kipu is. Hidegen.
Tudtok valami segítséget?
4 db ra lenne szükségem kis méretüre ami elfér a karbi és a váz között.
hülye yamaha megoldás-minden összefügg mindennel
én pont ma csináltam meg mert nekem meg zárlatos volt, de szerintem csak a kábelekkel lesz valami gond mert ha az elektronikád szált volna el akkor nem valószínű hogy adna szikrát
http://www.akmt.hu/sufnituning...
majd írj hogy mire jutottál, kíváncsi vok mert nekem is yamahám van
Lapkás állítása van csak nem tudom milyen hézag lenne az ideális.
Köszönöm