Egy kis segítségre lenne szükségem.... meg tudná mondani vki hogy hol találom a termosztátot illetve hogy annak kiszerelése mennyire bonyolult?(nagy valószínűséggel kukás lett, mert folyamatosan nyitva van)
Helló, lenne egy olyan problémám, hogy ma gondoltam jó nagy sár van megyek dagonyázni, de az utca végén arra lettem figyelmes, hogy nem nyit a power szelep:(, majd leszedtem a power szelepnél a fedelet és beindítottam akkor ellenőrzi, hogy működik e, működik
de menet közbe nem akar kinyitni, olyan mint ha nem kapna jelet, hogy ki kéne nyitni. meg néztem a kábeleket és nem volt semmi se szétcsúszva. Nem tudjátok, hogy mi baja lehet?
előre is köszönöm (a motor: Yamaha DT125R)
A segítségetekre lenne szükségem.
Van egy 1984-es VF500F típusú motorom és most nem tudom miért de egyszerűen nincs alapjáratom. Haverommal kitisztítottuk a karburátort de sajnos hidegen így sincs. Találkozott már valaki ilyen problémával?
Van olyan hogy bizonyos számú szem közötti távolság .... szervízkönyvben és ha az meghalad bizonyos mértéket akkor csere vagy ha egyenlőtlen a megnyúlás vagy ha zajos .... de így hogy mit szóltok a képhez
szerintem
Ügyes vagy Feri, köszi építő hozzászólásodat.
Ha jól megnézed a láncfeszítőt, és megnézed annak a helyzetét látható hogy mennyire el van távolodva a feszítőív a blokktól, azaz a feszítő már eléggé ráfeszített. Minden bizonnyal alap állapotban a feszítő ív, a blokkhoz közel van, vagy hozzá is ér.
Zsír állapot csak a 48. ik csap tövében van egy pár mikronos felverődés amit a harmadik olajcserekor az olajba repült szentjánosbogár kitinpáncélja okozott amire ónos eső esett ....
Vagy ezt a kérdést komolyan gondoltad ?
Egyszer hallatom hogy a cukor + benzin kinyírja a motort. Pontosan mit művel vele ott bent? (ha alkoholhoz keverjük a cukrot, akkor az meg segíti a felszívódását )
Egy kis segítségre lenne szükségem.... meg tudná mondani vki hogy hol találom a termosztátot illetve hogy annak kiszerelése mennyire bonyolult?(nagy valószínűséggel kukás lett, mert folyamatosan nyitva van)