Szaisztok!
a napokban vettem egy Yamaha TDR125-öt, előző tulaj meglökte és egyből indult neki(mivel az önindító cserés), hazahoztuk, olajpumpa kikötve, átnéztem a hengert-powert, minden rendben, de az egész vezetékelése átvan kókánylova és TZR-gyújtás van rajta.
Az igaz hogy teljesen megeggyezik vele, sőt még jobb is, csak néha adja rendesen a szikrát, de ha lemerül az akksi akkor 1-2 szikra van csak.
Ha ráadom a gyujtást leellenőrzi a powert, beállítja indítási fokba, az rendben van, de a gyujtáskapcsolóból ami kábelek kijönnek megvannak olvadva
Sehol nem találtam hozzá leírást vagy képet a kábelezésről, pedig ezért nem szeretném szerelőhöz vinni több 10k forintért mert én is megtudnám csinálni, nem ez az első eset
Annyi hogy kéne egy vezetékelési leírás vagy valami ábra
Ha valakinek van valami ötlete vagy leírása nagyon tudnék örülni neki mert ennyi lenne az összes problémám
Hali. Hát mégis csak az első kerekem ált kicsit csálén, Valószínű az esésnél kapott egy kis oldalirányú terhelést és el fordult... fellazítottam a teleszkópokat és helyre raktam a kereket XD mostmár jónak néz ki.
Viszont egy újab kérdés a szakértőbekktől. Ha már kezd elhasználodni a gyertya az okozhat kisebb fajta teljesítmény csökkenést vagy fogyasztás növekedést? Már több mint 9000 Km van a gyertyában és lassan ideje cserélni de mintha kicsit lustábbnak is érzeném a gépet + már nem megy el annyit egy tankolással mint régen
Sziasztok!
Yamaha Xt 600 1989es motorkerékpárt szerelek és kellene hozzá szelephézag.
Szívó és kipufogó is!
Mondtak már:szívó: 20 és kipufogó: 25-öt de az nem jó,vkinek más megoldás?!
Előre is kösz!
MAMI ?
Újabb problémám lenne, amiben remélem tudtok segíteni. A héten már írtam egy tamanaco szerelés ügyében. Azt instrukcióitoknak megfelelően elkezdtem, de kiderült, hogy esztergáltatnom kell pár alkatrészt, ami itt Fenyves környékén nem egyszerű, így most belassultam, de nem adom fel...
Viszont már probléma lenne még. Van egy derbi fds rabasám is. Szegény kis motort nagyon rottyon 5000Forintért vettem és évek alatt gyűjtögetve az alkatrészeket eljutottam odáig, hogy elindulhasson.
A probléma az, hogy vettem hozzá egy karburátort. Ez egy motoforce 17.5 ös karburátor. Amelynek a bekötéséről nem nagyon találok sehol dokumentumokat. Esetleg van olyan aki bekötött ilyen karburátort vagy dellorto megfelelőjét.(Elvileg ez egy dellorto karbi másolata)
Van egy halom olyan csövecske ami az olajozásé meg a vákuumnak van. Az a jelenség ami az én bekötésemnél történik. Hogy a gáz bowden és a szívató bowden bekötésén kívül az oldalán lévő két csövecskét egy csővel összekötöttem.
Amint ráengedem a benzint a túlfolyón nem jön semmi benzin és nem látszik semmi gond, viszont a hengerbe folyamatosan befolyik a benzin. Nem tudom mi lehet a baj. Talána dőlésszög. Remélem a képen látszik mire gondolok!
Hali. Szeretném a tanácsotokat kérni. Még régebben volt egy laza kis esésem a géppel, nem lett semmi komoly baja csak a kuplung kar vége pattant le. Azóta viszont úgy érzem, és látom mintha egyenes menetben a kormány enyhén balra álna. Maga a motor nem húz semelyik irányba sem mert ha nullakezek akkor szépen tartja az egyenest. Esetleg az első telók vannak kicsit elállítotva vagy a két kerék nem fut 1 nyomvonalon? Vagy csak a maga a kormány áll csálén?
Előre is köszi a véleményeket
Olyan kérdésem lenne, hogy hidegen pörgetnem kellett a motort, mert nagyon oda kellett érnem valahova, és 4.ben olyan 8-9 ezer környékénén ledadogott. Elvettem a gázt aztán visszaadtam rá ugyanez volt a helyzet. Visszaváltottam egyet úgy már megjavult, de a hangja egy kicsit fura lett. Kicsit olyan kattogós. Ez a hang azóta enyhült talán el is tűnt.
Hengerfej tömítést akarsz cserélni? Én komplett széthúztam egy 1000F blokkot, meg össze is raktam... Vegyél fel msn-re, aztán megdumáljuk valamikor amikor gép elött leszek...
a napokban vettem egy Yamaha TDR125-öt, előző tulaj meglökte és egyből indult neki(mivel az önindító cserés), hazahoztuk, olajpumpa kikötve, átnéztem a hengert-powert, minden rendben, de az egész vezetékelése átvan kókánylova és TZR-gyújtás van rajta.
Az igaz hogy teljesen megeggyezik vele, sőt még jobb is, csak néha adja rendesen a szikrát, de ha lemerül az akksi akkor 1-2 szikra van csak.
Ha ráadom a gyujtást leellenőrzi a powert, beállítja indítási fokba, az rendben van, de a gyujtáskapcsolóból ami kábelek kijönnek megvannak olvadva
Sehol nem találtam hozzá leírást vagy képet a kábelezésről, pedig ezért nem szeretném szerelőhöz vinni több 10k forintért mert én is megtudnám csinálni, nem ez az első eset
Annyi hogy kéne egy vezetékelési leírás vagy valami ábra
Ha valakinek van valami ötlete vagy leírása nagyon tudnék örülni neki mert ennyi lenne az összes problémám
Viszont egy újab kérdés a szakértőbekktől. Ha már kezd elhasználodni a gyertya az okozhat kisebb fajta teljesítmény csökkenést vagy fogyasztás növekedést? Már több mint 9000 Km van a gyertyában és lassan ideje cserélni de mintha kicsit lustábbnak is érzeném a gépet + már nem megy el annyit egy tankolással mint régen
Előre is THX
Köszi.
Yamaha Xt 600 1989es motorkerékpárt szerelek és kellene hozzá szelephézag.
Szívó és kipufogó is!
Mondtak már:szívó: 20 és kipufogó: 25-öt de az nem jó,vkinek más megoldás?!
Előre is kösz!
MAMI ?
Újabb problémám lenne, amiben remélem tudtok segíteni. A héten már írtam egy tamanaco szerelés ügyében. Azt instrukcióitoknak megfelelően elkezdtem, de kiderült, hogy esztergáltatnom kell pár alkatrészt, ami itt Fenyves környékén nem egyszerű, így most belassultam, de nem adom fel...
Viszont már probléma lenne még. Van egy derbi fds rabasám is. Szegény kis motort nagyon rottyon 5000Forintért vettem és évek alatt gyűjtögetve az alkatrészeket eljutottam odáig, hogy elindulhasson.
A probléma az, hogy vettem hozzá egy karburátort. Ez egy motoforce 17.5 ös karburátor. Amelynek a bekötéséről nem nagyon találok sehol dokumentumokat. Esetleg van olyan aki bekötött ilyen karburátort vagy dellorto megfelelőjét.(Elvileg ez egy dellorto karbi másolata)
Van egy halom olyan csövecske ami az olajozásé meg a vákuumnak van. Az a jelenség ami az én bekötésemnél történik. Hogy a gáz bowden és a szívató bowden bekötésén kívül az oldalán lévő két csövecskét egy csővel összekötöttem.
Amint ráengedem a benzint a túlfolyón nem jön semmi benzin és nem látszik semmi gond, viszont a hengerbe folyamatosan befolyik a benzin. Nem tudom mi lehet a baj. Talána dőlésszög. Remélem a képen látszik mire gondolok!
Köszönöm : András
Előre is köszi a véleményeket
Széles utat, saras dagonyát!
50-es SCARABEOnak az első telójába mennyi olaj kell száranként? Sima hidraolika olaj jó bele? Előre is köszi,ha valaki segít!
miért forrhat fel a hütőfolyadék az R6-omban egyszer, máskor meg semmi?
de most melegítem és elviszem egy kis karikára, hogy melegen is erős-e a hang...lehet, hogy eddig is volt, csak nem tűnt fel
Olyan kérdésem lenne, hogy hidegen pörgetnem kellett a motort, mert nagyon oda kellett érnem valahova, és 4.ben olyan 8-9 ezer környékénén ledadogott. Elvettem a gázt aztán visszaadtam rá ugyanez volt a helyzet. Visszaváltottam egyet úgy már megjavult, de a hangja egy kicsit fura lett. Kicsit olyan kattogós. Ez a hang azóta enyhült talán el is tűnt.
Van valami ötletetek?
Inkább kérdezd az EXUP-ot...