2004-es motor. Elb@szt@m lentebb:))) és XL1000 tehát 1000cm3.
Az akku szerintem jó, de mérek azért egy feszkót rajta meg egy- két jeladón hátha ezen is ingadozik a minden.
Menet közben nem csinálja, mivel valszeg a menetszél elfújja a meleget arról a valamiről ami nem szereti. Ennek okán is majdnem biztos, hogy nem a gyújtáskapcsolónál kell keresni a bajt, hanem lejjebb a tank, vagy ülés alatti elektronikáknál.
Delejkapcsolók, indítórelék hibátlanok.
Húúúh! Lássuk csak! A víz rendszered tuti jó? Nekem már volt ilyen az miatt is. Aztán. Ami a bonyolultabbik része... Felmelegszik a CDI benne, és az szivat. Ezt egy cserével ki tudod szűrni(ha van Varás haverod). Aztán ami még nekem volt, és nagyon szívós volt, az hogy nem kap elég feszültséget a CDI-d. Nekem az volt, h a gyújtáskapcsoló(kulcsos rész) kontaktos volt, és a CDI-m a 13 volt helyett néha csak 10-et kapott a betápján, és ez miatt rosszul vezérelt, főleg ha minden égett, meg villogott, meg rákapcsolt a hűtőventi. Aztán elkeztem méregetni 1szer szabadidőmben, és kiderült, h 0-1 Ohm helyett a gyújtáskapcsolómnál folyamatosan ugrált(1-40 Ohm) az ellenállás ha járt a motor, mert ugye rezeg...
Ja! A lefulladást csak alapjáraton csinálja, de előfordult már, hogy egy fix bő gázállásnál menet közben szarakodott a fordulatszám. de az mindig elmúlt.
Ez volt nekemi is a GSXF-el. Aztán meguntam és eladtam... Bár nekem a gyertyákat is köpködte. Végülis az új tulajnál karbisor csere és szelepgond is előkerült.
Heló mindenki!
2003as XL1000 Varadero. Ha egy helyben áll a motor járó motorral kb. 15-20 percig (dugó nyári melegben) elkezd dadogni, elmegy az alapjárat és a gázreakció. Lefullad a picsába és be sem indul míg vissza nem hűl.
Injektorok tisztítva vannak, új gyertyák. Hűtőventillátor működik, víz van benne.
Valami túlmelegszik, de nem tom mi.
Heidenaut felrakó sporttársnak: pályára nem véletlen tesznek fel pályagumit, vagy sportgumit!
Lassú tempóban pár kört menni kell az új gumival és minden körben picivel lejjebb borítani és lekopik a formaleválasztó! Ne keféld semmivel se!
Az akku szerintem jó, de mérek azért egy feszkót rajta meg egy- két jeladón hátha ezen is ingadozik a minden.
Menet közben nem csinálja, mivel valszeg a menetszél elfújja a meleget arról a valamiről ami nem szereti. Ennek okán is majdnem biztos, hogy nem a gyújtáskapcsolónál kell keresni a bajt, hanem lejjebb a tank, vagy ülés alatti elektronikáknál.
Delejkapcsolók, indítórelék hibátlanok.