gsxr 1000 k4 elektronikai gondom lenne !Aksi jó gyújtást ráteszem és nem történik semmi se .Ha pedig igen megy a szivattyú meg van áram is világítás is indítok kattanik egyet és se kép se hang elmegy minden áram segítsetek!
hali, szeretnék tanácsot kérni. Új gumit fogok ma venni, heidenau (tudom, nem a legjobb de erre van keret). Viszont ami a lényeg hogy pénteken szeretnék kimenni a hungaroringre. Kell elötte bekoptatni valamennyire hogy a külső csúszós réteg lejöjjön (ha van rajta)? Az elég ha szappanos vízzel meg gyökérkefével megdörzsölöm? Nem lesz veszélyes kb 50 km utcai használat után kimenni vele pályára (turista tempóban, nem voltam még pályán)?
köszi
Egyébként az a tiszta munka, ha leszereled! Akkor tuti hogy nem kerül szemét a hengerbe! Elég azoknak a gyűrűknek az olajból képződő koksz, nem kérnek azok még a fémforgácsból is!
Ez a minimum! Szoktam arra járni Gyulakesziben lakik az egyik legjobb barátom és szoktunk Balatont körbe motorozni. Csak még azért eltart egy jó darabig míg a moci teljesen egyben lesz újra. Lassan haladok, de precíz munkát végzek.... Legalábbis próbálok...
Nem Pesten mennek össze a motorok hanem Balatonfenyvesen. Somogyban. Csak sajnos így hétközben Pesten keresem a pénzt, hogy hétvégén rákölthessem a gépekre.
Nah de a lényeg. eddig a Loktite rozsdabarna változatával csináltuk és kartonnal. De valószínű túl sokat tettünk rá, mert mindig kinyomódott és nem is tömített. Elkezdett egy idő után csöpögni az olaj. De sajnos van még más baja is a blokknak amiket előtte ki kell még javítanom mielőtt összeraknám a blokkot. De a hétvégén remélem ezek végére érek. A szerelés minden fázisát lefotóztam hogy össze tudjam újra rakni szépen. Remélem menni fog, csak a váltót nem sikerült multkor jól összeraknunk.
Sajnos a váltásnál azt tapasztaltam, hogy lefelé még szépen váltott , de felfelé kettesbe az Istennek sem tudtam egyből felrakni, hanem csak ha elsőre üresbe ment aztán kettesbe de mindkettő lépés izomból kell, hogy történjen különben nem veszi be. Nem tudom, hogy ez mitől volt. Esetleg nincs valakinek a váltóról egy szép robbantott ábrája , hogy precízen tudjam összerakni a váltót?
Szóval Petro nagyon szépen köszönöm a sok sok segítséget!
Remélem lassan sikerül életet lehelnem a blokkba és nem folyik össze újra az olaj meg a hűtővíz. Esetleg, ha valakinek kellenek a fényképeim a blokkbelsőről, akkor mindenképpen közkincsé teszem.
Mert ha közelebb laknál elmennék és segítenék. Motorral.De Pöstbe?!A pasztát előtte ilyen 1mm-vastag drót mennyiségben vidd fel a felületre. majd papír,aztán az előzőleg bekent másik felülettel összenyomni.Sok sikert! Loktite-re ne sajnáld a pénzt nekem legalább 7 blokk összement egy tubussal, és még most is van.Majd írj!
Örülnék hogyha valaki tudna segíteni.
Az SV-men minden kap áramot de az öninditó nem indit.
Van valami tipp valakinek?
Elöre is köszi.
Akkumlátor hibás, testkábel érintkezés rossz, gyújtáskapcsoló rossz,
biztosíték tábla rossz.....
Karesz Pomáz vtrf
köszi
Hengerfej meg szelepfedél tömítés. De inkább mint hogy összekurja a forgács a henger felületét.
Nem Pesten mennek össze a motorok hanem Balatonfenyvesen. Somogyban. Csak sajnos így hétközben Pesten keresem a pénzt, hogy hétvégén rákölthessem a gépekre.
Nah de a lényeg. eddig a Loktite rozsdabarna változatával csináltuk és kartonnal. De valószínű túl sokat tettünk rá, mert mindig kinyomódott és nem is tömített. Elkezdett egy idő után csöpögni az olaj. De sajnos van még más baja is a blokknak amiket előtte ki kell még javítanom mielőtt összeraknám a blokkot. De a hétvégén remélem ezek végére érek. A szerelés minden fázisát lefotóztam hogy össze tudjam újra rakni szépen. Remélem menni fog, csak a váltót nem sikerült multkor jól összeraknunk.
Sajnos a váltásnál azt tapasztaltam, hogy lefelé még szépen váltott , de felfelé kettesbe az Istennek sem tudtam egyből felrakni, hanem csak ha elsőre üresbe ment aztán kettesbe de mindkettő lépés izomból kell, hogy történjen különben nem veszi be. Nem tudom, hogy ez mitől volt. Esetleg nincs valakinek a váltóról egy szép robbantott ábrája , hogy precízen tudjam összerakni a váltót?
Szóval Petro nagyon szépen köszönöm a sok sok segítséget!
Remélem lassan sikerül életet lehelnem a blokkba és nem folyik össze újra az olaj meg a hűtővíz. Esetleg, ha valakinek kellenek a fényképeim a blokkbelsőről, akkor mindenképpen közkincsé teszem.
Üdvözlet addig is minden Cagiva-ás testvérnek...
András
Fákk, nemjól linkeltem
Ezt találtam menetjavítás gyanánt, mindig tanulok itt valami újat