Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért majd írd meg, sikerült-e megjavítani a menetet.
Nem kell kivenni a blokkot, az egész motort kell fejre állítani.
Vedd má le azt a kurva hengerfejet ! 125 -ös MZ ! Talán még 10 percig is eltart a levétele. De ha nem akarod levenni, akkor kiveszed a blokkot, fejreállítod , menetfursz, aztán forgácsot kimosod , és kész.
Szerintem meg le kell venni a hengerfejet ....akármilyen menetjavításnál lesz span ami szépen beesik a hengerbe ami szerencsés esetben összekarmolja a dolgokat ... ha ez nem számít akkor meg csináltatni hengerfejlevétel nélkül.
Itt láthatod, hogy filléres dologról van szó.

menetjavító spirálok
Elmész egy szakihoz, aki belehajtja a menetjavítót, párszáz forintért. A hengerfejet sem kell levenni, valószínüleg.
Ha csak siránkozol, attól nem javul meg a menet.
Halihóó segítsetek! Még mindíg nem találtam megoldást a gyertyamenetre, a hengerfejet nem akarom lebontani! Valakinek nincs valami ötlete?
Szia

Köszönöm szépen a segítséget. Megszívlelem a dolgokat és megveszem a dipát és vékonyan, nagyon vékonyan terítek a pasztával. És ha a adatlap is rólam szólt, akkor azt is kitöltöttem nagyjából.

Üdv: András
Nézd meg az adatlapomat és töltsd ki a tiédet is , itt ez a szokás.
Olvasd el a 9660 ash.szólast.A pasztáből egyszerre 1,5 köbcenti kell 1 méter tömítéshosszra.
Szép reggelt András!A tömítő anyaggal az a gond , hogy ha nem precízen, keveset és nagyon jó minőségűt használsz , pl: Loktite .akkor a kinyomódott paszta belül leválhat , és az olajfuratot eltömítheti.Aztán pl besül egy csapágy . Pl :hajtókaré . Aztán kikönyököl.Én 1977 óta szervizelek, magamnak , és eddig bevált a dipa-loktite páros .A tömítőanyagot úgy kell felrakni,hogy a tubus csőrén kb: 1mm-es csíkot fektetsz a tömítésre, nagyon odafigyelve,és így nyomod össze. A felületek legyenek letisztítva.Tolómérő szárával,vagy fémvonalzóval lehet ellenőrizni. Ne csiszold.A csavarokat erősen és egyenletesen húzd meg,ha lehet nyomatékkulccsal.Sok sikert.
köszi szépen majd meghálálom neked ahogy tudom drusza
Szivó,kipufogó: 0,08--0,18 ig
segítsetek kawasaki kz750r tipus szelephézagai mekkorák szívó és kipufogó egyaránt kellene vagy egy link ahonnann esetleg letölthetem
köszönettel előreis :Petya
itt egy kép a vasról
Jah, én is cseréltem ledesre a hátsó lámpát a GSXR-en, és benne van minden. Gyárit le, csati szét, ledeset fel csati össze és kész is...
Azon röhögtem ahogy leirtam a régi cb az biz nem az tudod most csináltam
Inkább ne ! Nem tudsz síkba csiszolni.Majd reggel írok.
halihó emberek segíííííííííííííííííííííííítsé
Az én tudomásom szerint össze lehet rakni a motort pasztával, csak nem mindegy hogy milyennel. Az olcsó retkek felejtősek. Ismerősnek valószinűleg azért akadt meg a motorja, mert valamit gányoltak benne pasztával. Valamekkora darab levált és az becsomósodott az olajban, majd eltömítette az olajjáratot, onnan kezdve kész a baj. Jó minőségű cuccot kell venni. Loctite pl alkalmas a célra, van olyan, ami nyomásra keményedik ki, amúgy meg feloldódik vagy mi. Csak ennek ára van, néztem a napokban, 5000 ft egy tubus, asszem 25 ml. Az esetleges hibáimért majd kijavítanak
Szia Petro

Lehet egy olyan kérdésem még a tömítéssel kapcsolatban, hogy egy másik helyen azt mondták egyszerre tömítést meg pasztát ne használjak. viszont ott hiába kérdeztem vissza, hogy miért ne. Nem jött válasz.

Esetleg te tudnál tanácsot adni, hogy mi lenne a legjobb megoldás. Azt a céget is kerestem amit itt adtak meg utánad. De ők csak nagy tételben adnak el tömítő anyagot és a minimális rendelés 1,5 méter x 1,5 méter . Ez a tábla csupán 18000 + ÁFA így egy kicsit drága megoldás nekem. Érdemes kicsit megcsiszolni a blokk összeillesztendő lapjait, vagy inkább ne?

Ami miatt újra szét kelett szedni a blokkot az az volt, hogy a rozsdabarna tömítővel és papírral összeraktuk. ez jó is volt kb egy hónapig. Valahogy átszivárgott az olajba a hűtővíz. Ezt szeretném elkerülni a lehető legbiztosabban, mert kellő szerszámok nélkül nehéz szétszedni és dok ideig tart, hogy mindent megvédjek. Így necces sokszor szétszedni és összerakni.

Előre is köszönöm szépen a válaszod.

Üdv: András
ja és kösz ...

így mingyárt egyszerűbb ...
AZ LENNE A LEGJOBB ..
+ infóként: 02 R1-n a helyzetjelző úgy van megoldva, hogy egy ellenállás csökkenti a LED-ek áramát, fékezéskor meg teljes gőzzel világítanak, egy próbát megér
Ha mechanikusan meg esztétikailag meg tudod oldani, semmi akadálya, csak a polaritásra figyelj oda, mert fordítva nem világít.