pedig valahol befolyik a többlet benzin! Megnézted a rezgéscsillapítót is? egy kis rugós "prücök" áll ki a tűszelep aljából. ha az pl be van szorulva, vagy a rugó megnyekkent benne, akkor magasabb benzinszintnél zár a tűszelep! olyankor ugyanúgy zár mintha jó lenne, csak a benzinszint lesz túl magas! Vagy a tűszelep hegyét is nézd meg, hogy nincs-e megkopva, és akkor hol zár-hol nem!
A hiba megvan!Felragadt a szivatónak a dugattyúja.Megfulladt a motor a sok benzintől.+A gyertyapipa zavarszűrő ellenálása is ki volt égve.Köszi azért hogy segíteni akartál!üdv Ottó
Az úszó műanyag,nem tudom ezen hogyan lehet állítani ha egyálltalán lehet,nem volt még ilyen gondom robogó karbival,kitakarítottam teljesen,átfújtam,tűszelep zár rendesen szerintem
Váhhh...ezt a sz@rt...
Na elmész a www.ebay.de-re és keress rá ezekre a számokra:
Artikelnummer: 140199737215
Artikelnummer: 120421866678
Artikelnummer: 250321450862
Artikelnummer: 250321450168
sziasztok!
egy kis segítségre lenne szükségem! nem tudja valaki, hol lehetne viszonylag olcsón kuplungkosarat szerezni fazerhez? nagyon megköszönném, ha valaki tudna ebben segíteni , ugyanis voltunk egy helyen érdeklődni és ott 300ezerért tudnának hozni, ami szerintem elég kemény ár érte...
előre is köszi a segítséget!
üdv:daniella
valahol az úszó környékén keresd a hibát, vagy az úszó tűszelepe hulla, vagy a beállítás rossz. nézd meg az úszó tűszelepének a rezgéscsillapítóját is, hogy nem szorul-e be, vagyhogy a tűszelep be tud-e szorulni, vagy a tűszelep üléke meg van-e húzva, és a tömítés jó-e alatta! Ilyenkor ilyen apróságokat kell figyelni!
Szétkaptam a karbit,kitakarítottam,de nem vettem észre semmit,úszó működik ahogy kell,de a benya továbbra is folyik,biztos hogy sokat kap csak azt nem értem miért
Hello! van egy 95ös xj600as yamahám. A hármas hengerben bedöglött a gyertyamenet, a gyertyát cserélni kéne, de nem merem kivenni, mert félek h nem tudom visszatenni a rossz menet miatt. Van valami ötletetek a menet javítására, úgy hogy a hengerfejet ne kelljen lebontani?
Üdv!
Lenne egy kérdésem.
99-es Yamaha Jognak a karbi alján van egy csavar amit ha kitekerek folyik a benzin.A gond az,hogy néha akkor is folyik ha be van tekerve,de nem mindig,és akkor a motor is fullad meg füstöl.
Úszó felakadhat vagy eldugul valahol?Nem gondolnám,hogy komolyabb hibája lenne.Mi lehet a baja?
Ha tudna valaki segíteni,megköszönném!
már elég sok gépen forrasztottam új bowden belsőket
arra figyelj hogy lehetőség szerint szét kell hajtogatni a sodrony szálakat a végben
ha gázos pákával csinálod ne égesd szét, mert kilágyul
első tuti nem sikerül, de türelem és kitartással lesz kicsi pénzért szinte "gyári bowden"
Lenne még egy kérdésem. A váltótengelynél csöpög az olaj, mostmár észrevehető mennyiségben, után kellett töltenem. Ezt a szimeringet lehet cserélni úgy hogy ne kelljen az olajat leereszteni? GS500nál olvastam róla hogy lehet, nem folyik ki az olaj. A beteg egy Kawa ZZR 400
Hello! van egy 95ös xj600as yamahám. A hármas hengerben bedöglött a gyertyamenet, a gyertyát cserélni kéne, de nem merem kivenni, mert félek h nem tudom visszatenni a rossz menet miatt. Van valami ötletetek a menet javítására, úgy hogy a hengerfejet ne kelljen lebontani?
Na elmész a www.ebay.de-re és keress rá ezekre a számokra:
Artikelnummer: 140199737215
Artikelnummer: 120421866678
Artikelnummer: 250321450862
Artikelnummer: 250321450168
1 kuplung
2 kuplung
3 kuplung
4 kuplung
egy kis segítségre lenne szükségem! nem tudja valaki, hol lehetne viszonylag olcsón kuplungkosarat szerezni fazerhez? nagyon megköszönném, ha valaki tudna ebben segíteni , ugyanis voltunk egy helyen érdeklődni és ott 300ezerért tudnának hozni, ami szerintem elég kemény ár érte...
előre is köszi a segítséget!
üdv:daniella
Lenne egy kérdésem.
99-es Yamaha Jognak a karbi alján van egy csavar amit ha kitekerek folyik a benzin.A gond az,hogy néha akkor is folyik ha be van tekerve,de nem mindig,és akkor a motor is fullad meg füstöl.
Úszó felakadhat vagy eldugul valahol?Nem gondolnám,hogy komolyabb hibája lenne.Mi lehet a baja?
Ha tudna valaki segíteni,megköszönném!
Üdv!
arra figyelj hogy lehetőség szerint szét kell hajtogatni a sodrony szálakat a végben
ha gázos pákával csinálod ne égesd szét, mert kilágyul
első tuti nem sikerül, de türelem és kitartással lesz kicsi pénzért szinte "gyári bowden"