Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

basszus, lehet hogy a Passat is az?
A Cordoba is hidrotőkés.
Egyébként a Fabia-mba is ilyen van! Ideje lenne szétszednem!
Köszi ,ezen az ábrán érthető !
http://www.itbkft.hu/index.htm

Profi tömítés anyagok.
Üdv mindenkinek! Nem tud valaki egy Yamaha Super Ténéré 750-es gyujtást? Sürgös lenne
Bemész nagy papírboltba, és kérsz műszaki rajzpapírt, ( dipa) -t .fehér, ívben adják, látni fogod,
Semmi baj ha tudunk segítünk, motorostársak vagyunk.
Nagyon nagyon köszönöm. Bocsánat a hozzá nem értésem miatt. Mi az a dipa. Akkor semmiképpen sem rakok két réteget és nagyon vékonyan kap pasztát. A fekete fajtából, vagy pedig a rozsdabarnából?

Köszönöm még egyszer! Hétvégén össze is rakom a blokkot!
Műszaki rajzpapír , vagy dipa .Összerakás előtt olajban meg-"áztatni" . Kettőt soha ! esetleg nagyon vékonyan tömítőanyagot ha a felületek megviseltek, de az is tisztítandó összerakás előtt .
Értem . De nem kell hogy inpregnált legyen?

A legnagyobb problémám, hogy az összeillesztendő felület nem teljesen és tökéletesen síma. Így a pasztának is dolgoznia kell és a papírnak. Viszont ezelőtt olyan kartonpapírt próbáltunk amilyen az ingek csomagolásához használnak . Az nem bírta. Nem kötekedni akarok, csak annyi a kérdésem, hogy tapasztalatból írtad? Egy réted elég?
Elvileg elment a mail.
Műszaki rajzpapír .
Sziasztok

Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e segíteni nekem abban, hogy szét kellett húznom egy tamanaco blokkot. És az összerakásához vagy vágnom vagy vágatnom kellene tömítést. Tud valaki valami boltot mondani, hol tudnék venni tömítéshez való anyagot?
Vagy ha bármi ötletetek lenne az szívesen fogadnám. Többször próbáltam már sima tömítő pasztával megcsinálni a dolgot, de sohasem lett az igazi. Mindig kinyomta itt-ott. Tehát valami tömítés + paszta kombóra gondoltam. Tudnátok segíteni?

Köszönöm előre is mindenkinek. Jah Pesten vagyok éppen, ha esetleg itt lenne ötletetek ?!:(
De nem egy hülye megoldás ahogy én elképzelem...
Majd megoszthatnád az elméletedet...
Én még nem, de majd reggel?! Hátha kipihenten beugrik.Kösz!
Hát túl sokat nem tudok róla, mert motornál még nem találkoztam vele! De a lényege, hogy az emelőtőkékben kialakított magas nyomású térbe kerülő olaj, kiegyenlíti a szelephézagot. De egyébként ugyanúgy veztengely működteti a szelepeket. Pill, mindjárt küldök róla egy anyagot, mert úgy könnyebb megérteni, mintha az én adnám elő neked,az enyhén hiányos pedagógiai képességeimmel! Mindjárt megy emilben!
Köszi, írtam e-mail-r.
Nem teljesen az
Én már kezdem érteni.
Megvan még az Apriliád? Keress meg ha gondolod....
A törökbálinti RMC-ben dolgozott egy Laca nevű szerelő srác. A régi számán nem tudom elérni, nincs meg valakinek a mostani elérhetősége? Munkám lenne a számára.
Köszönöm!

Esetleg más szerelő is érdekelhet, aki ért a 2T motorokhoz. 125-ös Aprilia Tuareg, rotax blokkos a delikvens.
Nincsmit!
Végiggugliztam a netet, de sehol nem találom a hidrotőkés szelepemelő működését. Mi a lényege? Fel tudnál homályosítani?