Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát, ha bowdent akarsz bele, akkor valószínű hogy csináldmagad lesz! Rezsó, forrasztóón, meg forrasztóvíz, oszt háádzime! Régen a Verhón és a Rigán így nyomtuk! És működött!
Sztem ezzel sehol nem fognak foglalkozni. Jobb ha nézel új bowden után...
Ez a kuplung bowden még menthető, vagy pedig vennem kell egy újat? Amelyik boltokban eddig voltam, ott vagy nem akarnak ilyennel foglalkozni, vagy nem csinálnak ilyent. Pedig olcsóbb lenne húzni bele egy új bowdent, mint venni egyet.
oksa, köszönöm, átnézem, de azt hiszem nincs elégve semmi, mert első blikkre nem láttam ilyet.
Hát így nehéz!Lehet fesszab is meg generátor hiba is!
Nézd végig a kábeleket ami a generátortól jön hogy a csatlakozók nincsenek e elégve ,megolvadva stb! Ugyan így a feszültség szabályzónál is!
Sajnos nem tudtam még kimérni. Nincs multimeterem.... Amikor leveszem a sarut, akkor még 10 mp-ig köhög a motor, majd megáll.
Mennyit tölt amikor tölt? Azaz hány voltot?
Sziasztok!

Abban kérnék tanácsor, hogy az alábbi problémára hol keressem a megoldást.

GSX-R 600 K3.
A motor 4-5 ezres fordulatnál kezd el tölteni csak. Alatta az akku viszi - ameddig tudja - a ketyerét. Ha alapjáraton lehúzom a sarut, akkor a motor leáll. Ha ég a tompított, akkor az index villogására, a műszerfal világítás halványul. Ha felpörgetem egy kicsit (2-3e) akkor a tompított világítás erősödik, de a műszerfal halványodása nem múlik el.
Lehet generátor probléma? Hogyan tudom lecsekkolni?
Lehet fesszabályzó? (Akkut már cseréltem.)
Volt már valakinek ilyen problémája?


Előre köszönöm!
Üdv, Liquid
Hát persze! Biztosan azért!
Azonos gázálláson rángat? Vagy egy nyélgázos gyorsítás közben is?
ráadásul mindig több akkusavat mellékelnek, gondolván párszor úgy is borul az a szerencsétlen motor.........
Sziasztok,tanácsot kérnék tőletek cbr929 van,8000 fordulat környékén rántásokat csinál lehetséges hogy a kipufogó vezérlö van elkopva?Ha valakinek volt hasonló problémája segítsen vagy a jó tanácsokat is megköszönöm.
De hál istennek ma már szárazon töltött aksik vannak, nem kell formázással bajlódani! Szegény motorosnak is tele lenne t...e, mire elkészülne az aksija!
Üdv!
Hát tényleg nem kötelező! De ha formázod, akkor addig kell! :) Meg ez neki a nyekkenős feszültsége, erre jó figyelni!
"A 12V-os aksikat 10,5V-ig kell kisütni," Nem kötelező ! Szép reggelt!
az fasza! Én azért nem játszanék ilyet a sajátommal, főleg nem egy újjal, amit először töltök fel!
azért pár alkalom belefér.........
volt már akkum lemerítve úgy hogy még a műszerfal izzók sem világítottak
aztán már 4 telet bírt az akku (eddig)
de lehet ez volt neki az utolsó mert kicsit lassabban tekerte
Üdv!
A 12V-os aksikat 10,5V-ig kell kisütni, és azonnal el is kell kezdeni a töltést. Nem maradhat a feszültség tartósan 10,5V alatt, mert akkor az aksi mélykisülési állapotba kerül, és szekunder szulfátréteg keletkezik a lemezeken. És akkor kapa-over.
Elég bonyolult, nekem amit az autó villanyszerelő elmagyarázott abból tudom . A szakmám , Bányavillamossági techn. Az egyik.
Én is... Csak én teljesítmény ellenállással csináltam. Mert nem szabad egy bizonyos fesz alá meríteni az aksikat mint megtudtam, mert akkor vége... Nem nagyon tiszta nekem ez a feltöltés meg kisütés, meg memória effektus...
A műszerészek annak idején a bányánál olyat készítettek hogy lekapcsolta a kisütést a kisütési vég.fesznél.
Mert aksiról van szó, és csak egy bizonyos feszig süthetem ki. Azt meg Zener-el szabályoztaam..
Lőrinciben javítok, de most próbálkozunk majd egy kis műhellyel a 17. kerben is!
nopara

Műhelyetek merrefelé van?
B.......meg, ez nem igaz, tényleg! Bruhahaaaaaaaaaaaaa!