hát, ha bowdent akarsz bele, akkor valószínű hogy csináldmagad lesz! Rezsó, forrasztóón, meg forrasztóvíz, oszt háádzime! Régen a Verhón és a Rigán így nyomtuk! És működött!
Ez a kuplung bowden még menthető, vagy pedig vennem kell egy újat? Amelyik boltokban eddig voltam, ott vagy nem akarnak ilyennel foglalkozni, vagy nem csinálnak ilyent. Pedig olcsóbb lenne húzni bele egy új bowdent, mint venni egyet.
Hát így nehéz!Lehet fesszab is meg generátor hiba is!
Nézd végig a kábeleket ami a generátortól jön hogy a csatlakozók nincsenek e elégve ,megolvadva stb! Ugyan így a feszültség szabályzónál is!
Abban kérnék tanácsor, hogy az alábbi problémára hol keressem a megoldást.
GSX-R 600 K3.
A motor 4-5 ezres fordulatnál kezd el tölteni csak. Alatta az akku viszi - ameddig tudja - a ketyerét. Ha alapjáraton lehúzom a sarut, akkor a motor leáll. Ha ég a tompított, akkor az index villogására, a műszerfal világítás halványul. Ha felpörgetem egy kicsit (2-3e) akkor a tompított világítás erősödik, de a műszerfal halványodása nem múlik el.
Lehet generátor probléma? Hogyan tudom lecsekkolni?
Lehet fesszabályzó? (Akkut már cseréltem.)
Volt már valakinek ilyen problémája?
Sziasztok,tanácsot kérnék tőletek cbr929 van,8000 fordulat környékén rántásokat csinál lehetséges hogy a kipufogó vezérlö van elkopva?Ha valakinek volt hasonló problémája segítsen vagy a jó tanácsokat is megköszönöm.
De hál istennek ma már szárazon töltött aksik vannak, nem kell formázással bajlódani! Szegény motorosnak is tele lenne t...e, mire elkészülne az aksija!
azért pár alkalom belefér.........
volt már akkum lemerítve úgy hogy még a műszerfal izzók sem világítottak
aztán már 4 telet bírt az akku (eddig)
de lehet ez volt neki az utolsó mert kicsit lassabban tekerte
Üdv!
A 12V-os aksikat 10,5V-ig kell kisütni, és azonnal el is kell kezdeni a töltést. Nem maradhat a feszültség tartósan 10,5V alatt, mert akkor az aksi mélykisülési állapotba kerül, és szekunder szulfátréteg keletkezik a lemezeken. És akkor kapa-over.
Én is... Csak én teljesítmény ellenállással csináltam. Mert nem szabad egy bizonyos fesz alá meríteni az aksikat mint megtudtam, mert akkor vége... Nem nagyon tiszta nekem ez a feltöltés meg kisütés, meg memória effektus...
Nézd végig a kábeleket ami a generátortól jön hogy a csatlakozók nincsenek e elégve ,megolvadva stb! Ugyan így a feszültség szabályzónál is!
Abban kérnék tanácsor, hogy az alábbi problémára hol keressem a megoldást.
GSX-R 600 K3.
A motor 4-5 ezres fordulatnál kezd el tölteni csak. Alatta az akku viszi - ameddig tudja - a ketyerét. Ha alapjáraton lehúzom a sarut, akkor a motor leáll. Ha ég a tompított, akkor az index villogására, a műszerfal világítás halványul. Ha felpörgetem egy kicsit (2-3e) akkor a tompított világítás erősödik, de a műszerfal halványodása nem múlik el.
Lehet generátor probléma? Hogyan tudom lecsekkolni?
Lehet fesszabályzó? (Akkut már cseréltem.)
Volt már valakinek ilyen problémája?
Előre köszönöm!
Üdv, Liquid
Hát tényleg nem kötelező! De ha formázod, akkor addig kell! :) Meg ez neki a nyekkenős feszültsége, erre jó figyelni!
volt már akkum lemerítve úgy hogy még a műszerfal izzók sem világítottak
aztán már 4 telet bírt az akku (eddig)
de lehet ez volt neki az utolsó mert kicsit lassabban tekerte
A 12V-os aksikat 10,5V-ig kell kisütni, és azonnal el is kell kezdeni a töltést. Nem maradhat a feszültség tartósan 10,5V alatt, mert akkor az aksi mélykisülési állapotba kerül, és szekunder szulfátréteg keletkezik a lemezeken. És akkor kapa-over.
Műhelyetek merrefelé van?