Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

flex fúró kalapács
akkor is...
és nincs szemmel látható sérülése ....
szeva!
Hát ha már szét volt robbantva, akkor egy szelephézagot is kellett volna mérni. Egyébként a lassú fordulatejtést okozhatja a szegény alapjárati keverékösszetétel is, vagy hogy tényleg falsot szív, szerintem szereljétek le a karbit, tisztítsátok ki mindenét, az alapjárati rendszert is. Nézzétek meg a szívócsöveket is, hogy ott tud-e falsot szívni. meg a szelephézagokat is! Mindenképp!
"nikkelbe ágyazott szilícium karbid", mintha csak a MAMI-s Szerkezettan 1.-et olvasnám, vagy Karcsit hallanám! Há má mindenki onnan gyütt?
Hali!
Szerelők vagy hasonlót tapasztaltak véleményét várnám a következő diagnózisra: Yamaha FZR600 gyertya új, karbi beszinkronizálva, kompresszió van, motor tökéletesen jár csak néha nehezen indul be,és csak gáz meg szívató nélkül! 2500as fordulat alatt elinduláskor ledadog, ha üzem meleg kb 2500tól lassan engedi vissza a fordulatot! Azt mondta a szerelő aki csinálta a karbi szinkront hogy, a hengert meg a karbit összekötő gumik eléggé ki vannak repedezve! Lehet attól hogy farsot szív? Várom válaszotokat! Előre is köszönöm! További szép napot!
Szia! Az nem nikozil, hanem nikasil: nikkelbe ágyazott szilícium karbid, ez egy felületkezelés, sokkal keményebb és kopásállóbb felületet eredményez, mint a hagyományos acélpersely!
A légszűrőt is kitisztítottad? Füstöl a motor? A gyertyád mit mutat egy ilyen dadogós üzem után?
Ha nem a fékkarral nyomod be a dugattyút, hanem kézzel, akkor is bent marad? A munkahenger nincs belül megsérülve, vagy megkopva?
Hy! Szerintem aki előtted " javította ", az megpiszkálta a dugattyú furatát, azért szorul az bele. Másért nem szorulhat ezek után. A ház ( furat ) van eldeformálódva, szerintem, vagy megkaristolva.
Attól tartok, hogy ez egy csodahiba!
Helló! 83-mas Honda xl 600r-be milyen hűértékű gyertya ajánlott, mennyi a gyári érték, mekkora a "gyertyahézag", érdemes-e több pólusút venni?
A dugattyút ki tudod venni?Amelyik szorul?
Valószínű.
18000.- egy ilyen új fékbaszás....
gyanítom ,hogy nem lesz bele véve ...
ja és ki is takarítottam ...
ki sem mennek ...

úgy hozták javításra a robogót , hogy "befogott " a fék , erre a légtelenítőt kitekerték , hogy el tudjanak jönni vele...
megnéztem a tartályt felül üres volt ...rátöltöttem ...légteleníteném , és bentmarad a dugó....megvettem a felújító készletet , beletetem ,így is bentmarad....kivettem a fékbetétet , így is bentmarad , levettem felül a fékcsövet és így is bentmarad ....
a gyári cső van rajta ....
de a felső munkahenger , a rendszerből "kivéve" is szorul ...
Várj csak, fékezéskor ki sem mennek a dugattyúk?
Lehet nem jól értelmeztem, amit leírtál.
Esélyes hogy maga a fékcső már elvan öregedve, fékcső csere megoldja a gondod. GOndolj bele: önmagában , tisztán-rendesen mozog a dugattyu, alul és felül is, akkor a kettő között van a probléma , tehát a cső szar. 4 évente ildomos cserélni a fékcsövet is, gyanitom h ezen még a gyári lesz
féktisztítás megvolt....
és kipróbáltam fékbetétek nélkül is ....

asszem szétütöm baltával ...
aztán felgyujtom ...
igen...
Szia!
Bár nem vagyok hozzáértő , keresgéltem és ezt találtam erről a jelenségről amit leírtál: a munkahenger dugattyúi. Valószínűleg ezek, vagy ezek valamelyike szorul, nem megy vissza tökéletesen a helyére. Ezt egy egyszerű féktisztítással és átmozgatással orvosolható.
A féktisztítás alatt azt értem, hogy a dugattyúkat ki kell mozgatni, a felületét alaposan megtisztítani, majd szilikonzsírral összerakni. Ilyen fiatal esetében úgyan nem valószínű, de idősebb motorok esetében előfordul, hogy a dugattyú felületén kisebb rozsdafoltok keletkeznek. Ezek eltávolítására az olajos polírpapír használatát javaslom! Másik eshetőség, hogy a fékbetéteket pozícionáló csapokon szorulnak a betétek. Ez esetben meg kell csiszolni a csapokat, vagy tűreszelővel megigazítani a fékbetéteken lévő, a csapok megvezetésére szolgáló furatokat.
Remélem ez a leírás segít.
SEGÍTSÉGET KÉRNÉK!
Sziasztok!Volna nekem egy aprilia mx 50.Egyik napról a másikra nem akar kipörögni a motor!Karbi teljesen rendbe,szétszedve kitakarítva.Gyújtáson nem találtam semmit ami hibára utal,de azért a pipát kicseréltem.Új gyertyát tettem bele.Tehát mindent átnéztem és kipucoltam de magas fordulaton nem megy!Van amikor még alacsonyan is csak dadog!Ha valakinek van valami sejtelme erről a problémáról,kérem ossza meg velem!üdv Ottó
rugóval menden rendben
a köv. kérdésem lenne a hozzáértőkhöz...
egy robogó elsőfékét légteleníteném , de nem" jön vissza " a főfékhengerben a dugó...már megvettem a felújító készletet , összeraktam , de ugyanaz a szitu ...fékkart behúzom és a munkahengerben "bentmarad az a f@szom dugó"....ötlet ?