Akkor valszeg az 1-es henger gyertyája okozza. Szerintem felmelegedve slusszol, és ez kihat a 4-esre is, azért van köztes állapotban a gyertya. Már csak azt kellene kiagyalni, hogy mitől kokszosodik. Hasonlítsd össze a karburátorok benzinszintjét. Ha az 1-es hengeré nem jó, akkor állítsd a 2-3-as szintjéhez, ha viszont jó, akkor mehet tovább a keresgélés. Nézd meg hogy a tűsfúvóka furatai is ki vannak-e tisztítva, meg a levegőcsatornákat is fújasd ki. Nézd meg azt is, hogy a hidegindító bezár-e, nem-e onnan kap pluszba benzint, és attól dzsuvásondna a gyertya. Meg azért egy sűrítést is hasonlítsatok össze a hengereken, bár ha az olaj okozná akkor kéken füstölne a motorod.
1es henger gyertya fekete kokszos, 2-es, 3-as rendes őzbarna, 4-es a kettő közötti állapotot mutat. A trafó gyanús nekem is mert az 1, 4 közösön van. A karbisor kitakarítva, fúvókák kitisztíva, fúvókákban kosz nem volt , csak a karbicsészében minimális mennyiségű. Gondoltam benyaminőségre is mert tankolás után 20 km-el jelentkezett a gond, de a karbik nem ezt mutatták. Irridium gyertyasor van benne hengeren kívül minden gyertyapipával szép egészséges szikra van. Terhelten nem tudom mit mutathat lehet gond ez is. Kezdek belebetegedni mert 2 hónapja ugyanez volt de egyik pillanatról a másikra elmult.
Mit mutat a gyertya az 1-es hengernél? Sok benzint kap? Keveset? Van a gyertyán lerakódás? Egyébként, ha az 1-es henger gyertyája bekrepál, akkor az hatással lehet a 4-es hengerre is, ha közös gyújtótrafójuk van! Régebbi gépeknél úgy szokott lenni. Olyankor ha pl kontakthibás az egyik trafó csatlakozója, akkor az két hengert tud "kilőni"!
Problémám van de nem kicsi. Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.
Írnám a beteg tüneteit: FZR 600 R a beteg. Az egyik henger, hengerek időszakosan kihagynak menet közben, gyorsítás alatt, motorfékezés után esetleg akkor amikor jónak látják. Sebesség fel le váltással plusz egy gázrántással átlagban elfelejti a kihagyást és megy hengersor tovább, van mikor nem hajlandó javulni. Ha jó kedve van akkor, a kihagyás után akár 10-15 percig is megy tünetmentesen.
Ugyanez a gond már felmerült 2 hónapja, de akkor karbi takarítás, gyertyacsere megoldotta a gondot, de újra kezdte ismét. A gyertyákból itélve az 1-es henger ludas, de a 4-es is kérdéses. Ti mire tippeltek?
Ha csak kicsikét értenél az elektromossághoz , akkor nem kérdeznél ehhez hasonló dolgokat. Párhuzamosan kötök kettő db 5 Ohmos ellenállást : 5+5= 2,5 Ohm .Az eredő ellenállás . Tanulj szakmát! Hasznos .Okosodni fogsz tőle.
Hááááááááát......., a fene tudja, hogy milyen öntvény! Egy hegesztő biztos meg tudná mondani, hogy hegeszthető-e! Egy ismerősömnek a DR-Z deknijét hegesztették, de a hegesztés mellett elrepedt!
Sziasztok!
Egy komoly kérdéssel fordulnék szakértő társaimhoz!
Van egy Honda Cr 125r motorom 2001-es évjárat. Minap mentem vele és ledobta a láncot. Az első lánckeréknél a blokkon keletkezett egy hajszál repedés de kb 4-5 cm hosszan. Ezzel mit utdok kezdeni? Esetleg heggeszteni? Köszönöm előre is a tippeket!
Köszönettel Szőlősi Péter
Problémám van de nem kicsi. Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.
Írnám a beteg tüneteit: FZR 600 R a beteg. Az egyik henger, hengerek időszakosan kihagynak menet közben, gyorsítás alatt, motorfékezés után esetleg akkor amikor jónak látják. Sebesség fel le váltással plusz egy gázrántással átlagban elfelejti a kihagyást és megy hengersor tovább, van mikor nem hajlandó javulni. Ha jó kedve van akkor, a kihagyás után akár 10-15 percig is megy tünetmentesen.
Ugyanez a gond már felmerült 2 hónapja, de akkor karbi takarítás, gyertyacsere megoldotta a gondot, de újra kezdte ismét. A gyertyákból itélve az 1-es henger ludas, de a 4-es is kérdéses. Ti mire tippeltek?
Egy komoly kérdéssel fordulnék szakértő társaimhoz!
Van egy Honda Cr 125r motorom 2001-es évjárat. Minap mentem vele és ledobta a láncot. Az első lánckeréknél a blokkon keletkezett egy hajszál repedés de kb 4-5 cm hosszan. Ezzel mit utdok kezdeni? Esetleg heggeszteni? Köszönöm előre is a tippeket!
Köszönettel Szőlősi Péter