Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és az alapjárati rendszer keverékmennyiség szabályzó csavarját is nézd meg, hogy jól van-e beállítva. Jó munkát!
Akkor valszeg az 1-es henger gyertyája okozza. Szerintem felmelegedve slusszol, és ez kihat a 4-esre is, azért van köztes állapotban a gyertya. Már csak azt kellene kiagyalni, hogy mitől kokszosodik. Hasonlítsd össze a karburátorok benzinszintjét. Ha az 1-es hengeré nem jó, akkor állítsd a 2-3-as szintjéhez, ha viszont jó, akkor mehet tovább a keresgélés. Nézd meg hogy a tűsfúvóka furatai is ki vannak-e tisztítva, meg a levegőcsatornákat is fújasd ki. Nézd meg azt is, hogy a hidegindító bezár-e, nem-e onnan kap pluszba benzint, és attól dzsuvásondna a gyertya. Meg azért egy sűrítést is hasonlítsatok össze a hengereken, bár ha az olaj okozná akkor kéken füstölne a motorod.
1es henger gyertya fekete kokszos, 2-es, 3-as rendes őzbarna, 4-es a kettő közötti állapotot mutat. A trafó gyanús nekem is mert az 1, 4 közösön van. A karbisor kitakarítva, fúvókák kitisztíva, fúvókákban kosz nem volt , csak a karbicsészében minimális mennyiségű. Gondoltam benyaminőségre is mert tankolás után 20 km-el jelentkezett a gond, de a karbik nem ezt mutatták. Irridium gyertyasor van benne hengeren kívül minden gyertyapipával szép egészséges szikra van. Terhelten nem tudom mit mutathat lehet gond ez is. Kezdek belebetegedni mert 2 hónapja ugyanez volt de egyik pillanatról a másikra elmult.
Mit mutat a gyertya az 1-es hengernél? Sok benzint kap? Keveset? Van a gyertyán lerakódás? Egyébként, ha az 1-es henger gyertyája bekrepál, akkor az hatással lehet a 4-es hengerre is, ha közös gyújtótrafójuk van! Régebbi gépeknél úgy szokott lenni. Olyankor ha pl kontakthibás az egyik trafó csatlakozója, akkor az két hengert tud "kilőni"!
NA ! ESS motor kft kiválóan vizsgázott ! Remek lelkiismeretes szerelő jóárasítva
Én az úszószintekre tippelek..
A gyújtókörben keress hibát valami fel van lazulva valószínűleg.Csatlakozókat csavarkötéseket átnézni.
sziasztok!

Problémám van de nem kicsi. Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.
Írnám a beteg tüneteit: FZR 600 R a beteg. Az egyik henger, hengerek időszakosan kihagynak menet közben, gyorsítás alatt, motorfékezés után esetleg akkor amikor jónak látják. Sebesség fel le váltással plusz egy gázrántással átlagban elfelejti a kihagyást és megy hengersor tovább, van mikor nem hajlandó javulni. Ha jó kedve van akkor, a kihagyás után akár 10-15 percig is megy tünetmentesen.
Ugyanez a gond már felmerült 2 hónapja, de akkor karbi takarítás, gyertyacsere megoldotta a gondot, de újra kezdte ismét. A gyertyákból itélve az 1-es henger ludas, de a 4-es is kérdéses. Ti mire tippeltek?
Az sem rossz ,(sör),de mindegyik csak hidegen !
Mintha rémlene valami... Előtét, sönt... Lehet, hogy sör?
Általános iskola , fizika , 7. osztály.
Ha hentes leszek, tudni fogom?
Ha zavar ne olvasd.
Ha csak kicsikét értenél az elektromossághoz , akkor nem kérdeznél ehhez hasonló dolgokat. Párhuzamosan kötök kettő db 5 Ohmos ellenállást : 5+5= 2,5 Ohm .Az eredő ellenállás . Tanulj szakmát! Hasznos .Okosodni fogsz tőle.
(9420) Már mondtam.
A javításhoz szét kell szedni a blokkot , és Al. - lévén kiválóan hegeszthető , AWI-val vagy fogyóelektródás védőgázas ívhegesztéssel.
Neked mi a javaslatod? Várom a válaszod!
Hááááááááát......., a fene tudja, hogy milyen öntvény! Egy hegesztő biztos meg tudná mondani, hogy hegeszthető-e! Egy ismerősömnek a DR-Z deknijét hegesztették, de a hegesztés mellett elrepedt!
Sziasztok!
Egy komoly kérdéssel fordulnék szakértő társaimhoz!
Van egy Honda Cr 125r motorom 2001-es évjárat. Minap mentem vele és ledobta a láncot. Az első lánckeréknél a blokkon keletkezett egy hajszál repedés de kb 4-5 cm hosszan. Ezzel mit utdok kezdeni? Esetleg heggeszteni? Köszönöm előre is a tippeket!
Köszönettel Szőlősi Péter
Egyébként mi nem azon vitatkozunk, hogy melyikünk a hülyébb! hanem hogy melyikünk az okosabb! nagy külömbség!
Mihez adja hozzá?
Ok, már töltöm, csak lassú! 26 Mb.
ment a válasz!
Mer összeaggya, oszt az a 10 hiányzik