Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a gyors válaszokat!
LV !

Kimosod benzinnel,lehet több léből,mert lehet az első még nagyon elszineződik,és ha jól megszáradt befújod szűrőolajjal..

sok sikert :csaba
Ha szivacs szűrőd van, akkor legjobb ha ki is mosod! Majd meglátod, hogy kifújatás után mennyi szemét marad benne!
Hali!
A légszűrő tisztáshoz kérnék egy kis segítséget (zx6r 1996)
Csak fujassam ki a szivacsot levegővel és annyi? Milyen időközönként tisztítandó? Miből látom h csereérett?
Azért villog az még mindig gyorsan, mert valószínű hogy nem jól van kötve az ellenállás! Ha párhuzamosan kötötted be, akkor mindenképp lassabban kellene villognia!
Van benne valami Járok én így is vele, hogy gyorsan villog. Egyébként is, mire egy autós lereagálja, hogy indexelek, általában már nem vagyiok ott
Lompácen lovine! Köszöntsük együtt Krisztus evangéliumát! Még ha a karrierem halálának ányékában járok is, nem félek hülyét csinálni magamból! Csak a mindennapi sörünket hagyd meg nekünk, óh Uram! Mert index nélkül még lehet élni! De sör nélkül egészségeset hugyozni? Ámen!
Sziasztok!

Van egy 2004-es Kawasaki ZX6R-em, olyan problémával küszködök, hogy egyik percről a másikra elment az első és a hátsó helyzetjelzőm, ill. a rendszám világítás a motoromon. Mikor jár a motor, ezek nem világítanak. Minden más, indexek, fényszóró, kürt, működik! És most jön a furcsaság...a gyújtáskapcsolót parkoló módba fordítom, és akkor érdekes módon, az összes helyzetjelzőm világít, úgy ahogy kell.

Mi lehet a probléma?


Előre is köszönöm a segítséget!
Ok, köszi. Akkor még sem vagyok teljesen degenerált, mert így csináltam Gondolom azért nem változott a kép, mert az 56 Ohm egy kicsit sok neki.
A Négy izzóval párhuzamosan ,4 db ellenállás. Megy az izzóhoz két vezeték . Az ellenállás egyik vége az egyik szálra. A másik vége a másik szálra.
Na, akkor az érték megvan. Ha azt is elmondjátok szájbarágósan, hogy mit hová, nem sértődöm meg, régen volt már a diákkor és manapság nagyon nem ezzel foglalkozom
Szép reggelt Zikkcakkban . P = UxI .Fejben emelted négyzetre? Azt meg elfelejtetted , hogy az egyszerre villogó két izzóhóz kettő azaz kettő ellenállás kell, és 21,96835642 W/2 !Zsebszámológéppel akárki tud számolni legközelebb fejben légy szíves! A sört meg add fel nekem! És ne hozz ki nekem század Ohm stb értékeket,mert odamegyek és kiiszlak a sörödböl !
Nincs vlakinek két körös nsr-hez pexije?Vásárolnék!
Na, én úgy látom, hogy vagy a blokkot szeded szét, vagy a láncot! másképp nem fog menni!
hát, ha dobsz egy emilcímet, akkor átszórom neked a komplett könyvet!, vagy msn-en ha felveszel! Megigérem, hogy nem akarok majd camszexelni!
Ha esetleg tudsz robbantott ábrákat vagy szerelési utmutatót konkrétan Kymco Filly 50 annak örülnék.
Valamiféle tanács esetleg,
basszus, ennek nem is a jobb oldalon van a vezlánc, hanem a balon! na minnyá megokosodok!
Szervizkönv az agilihez nekem is van és tökre ugyan az.
Na minnyá körbenézek, hogy van-e hozzá szervicckönyv!
Szia.
A vas neve :Kymco Filly 50,de szinte ugyan az mint a Kymco Agillity 50
Sanyi.
és egymás mellett volt?
Egy ismerősöm DR-Z-jén is két patent volt! És nem okozott neki gondot, pedig off-road-ozott vele keményen!
hy!ha az uj láncom nem elég hosszu még kellene egy csap hozzá
azt belepótolhatom még patenttel vagy rákalapálnám!?az ugy jo lenne?AZ baj ha két patentszem van benne?
Csak gondolkodok! Bár lehet hogy rosszul! Ezer éve nem kellett ilyennel foglalkoznom!