Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit néztem hülyén... De javítottál. És ha a hengersor és a karbisor közötti gumicső van kilyukadva/kirepedve?
Izé, a hengerhez tartozó karbi tűszelepe
Szerintem oda van annak a hengernek a tűszelepe.
Jah, az a lakhelyes dolog egész jó...
A kartergázcsőre gondolsz?
Sok eszed van! Motor meg típus minimum...
Amu a sok olajjal nincs baj, úgyis megeszi 1 idő után.
Alul biztos van leeresztő csavarja, de túlfolyó csavar nem létezik olajnál...
Amúgy miért nem szólsz 1 haverodnak és sztenderen megnéznéd, vagy fogsz meg egy emelőt és megnéznéd honnan folyik?
Szar a menet?
Ügyes szerelő lehet...
Meg kell a blokkon kívül, h van-e rendes szikra, ha van akkor nézzétek meg a légszűrőháztól a levegő útját a karbikig, lehet valahol fals levegőt tud szívni, aztán ha az is jó akkor karbisor le, és szétszed a 4-es karbi...
Szép reggelt Neked! Örülök ,hogy kitöltötted az adatlapot.Üdvözlet a fedélzeten. A pontos címed nem kell elég annyi: Buzsák. A leeresztőcsavart megtaláltad? Néha viccelünk, ne vedd komolyan !Ahhoz a csőhöz amelyiken dől az olaj, nem kellene egy másik csőnek csatlakozni? Pl: a légszűrőházból?
általában nem kell! szelepfedél le, dekni le, láncfeszítő ki, meg a veztengely is! Oszt jónapot! Mehet a csere! legalábbis a 150-esnél úgy volt! Ja, meg lehet hogy a lendkereket is le kell venni! De az majd kiforrja magát!
Hülyeségnek szántam a driftet! Hogy azért olajozza a hátsó kereket, hogy csússzon kanyarban!
Üdv mindenkinek.
Tanácsot szeretnék kérni.
Kymco 50 4t motorkerékpáron a vezérmű lánc cserénél az egész blokkot szét kell boritani? vagy egyszerűbb mód is létezik?
Várom a tanácsokat.
Sanyi.
Oké oké.Bocsi.KItöltöttem az adatlapot.Most este mentem vele,letöröltem minden piszkot és nem a simeringnél nyomja hanem egy csövön ami megy bele a motorblokkba.A ball oldalára nyomja az olajat és pont oda van kivezetve a cső.Az lehet hogy sok olaj van benn és ha meghajtom akkor felveri a csőbe és a felesleget ott nyomja ki?Ahogy említettem a nívó felett van és tom hogy nem jó ha sok benn az olaj de az se ha kevés.Ezt a motort tegnap vettem és most javítgatom ahogy tudom.Csak ahoz nyulok hozzá amit vissza is tudok akni.Ti jobban értetek hozzá és ezért kérem a ti segítségeteket.Lehet néha hülyeségnek hangzik amit kérdezek,de eddig soha nem volt szerencsém se Hondához se egyéb más gyorsaságihoz.

Előre is köszönöm a segítséget de ijen téren még tapasztalatlan vagyok.
A simsont 15 perc alatt összerakom de ez kicsit bonyolult elsőre.
Amúgy mit értesz a drift üzemmód alatt?Ha a gumiégetésre gondolsz nem szoktam eggyik motoromnál se mert nem azért vszem a motorokat

Mégegyszer köszi,és bocsi az adatlap miatt.
De azért leírhatnád, hogy a gumi melyik oldalára megy az olaj! Nert ha a bal oldalra, akkor lehet hogy tényleg a szimmering adta be a kulcsot! Ha viszont közepére is nyomja, akkor lehet hogy csak a DRIFT-üzemmódot kellene kikapcsolnod!
Az olajleeresztő csavar bal oldalon lesz alul! Oldalról megy lele a blokkba, olyan mint ha az egyik blokkösszefogató csavar lenne, csak nagyobb! Remélem jól emlékszem!
Ja, és van alatta egy rézalátét, ki ne felejtsd mert az tömít!
Na először adatlapot kitölteni! Ez a szokás. A motorod típusa? Olajleeresztő még a Rigán is volt , keresd tovább!Valószínű hogy a lánckeréknél a szimering rossz. Ott dől a lé.
Csáó!Valaki megtudná mondani miért nyomja az olajat a hátsógumira!Allul van egy tulfojó szerintem és pont a hátsó gumira megy az olaj.az miért lehet?Sok benn az olaj?Remélem csak ez a bajja.Ahogy néztem a nívó felett van az olajszint és szerintem nem nygyon kellemes.JA és ha sok benn az olaj,hol lehet leengedni mertaz alján egy deka csavart nem találtam.

Előre is köszönöm

Tisztelettel:Ricsárdka!
Nos Péter! A reléd nem kidobozolható? Tudod a 2x 21W égő sorosan a relével, adott neki x nagyságú feszültséget. A 2x 10 W ennek kevesebb mint a felét. Ha a doboz szerelhető/ kibontható,nincs más teendő mint a multivibrátorban a villogás frekvenciáját beállító ellenállást kisebbre cserélni. Illetve a relécsere.
Jaja! Beköthetsz az izzókkal párhuzamosan egy ellenállást, és akkor már megfelelő áram fog folyni a relén keresztül, ergo visszaáll a régi villogás! csak most lusta vagyok kiszámolni hogy mekkora ellenállás kell! nem fog az agyam!
pedro, be lehet tenni egy ellenállást, nekem is az megy bele, és ez orvosolja a gondot. Homashita.hu vagy bazismotor.
Sajna nem szerelhető. Kelleni fog egy másik relé.
sziasztok! olyan problémám van, hogy a féklégtelenítő csavarom fullon ráhúzott állapotban nyomja a fékfolyadékot a csavar mellett. a fékem is elég bent fog és elég gyengén. valszeg levegős lesz a rendszer,de ha már majd megszakad az a csavar,akkor hogy eresztheti a folyadékot? :S
Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni!
Nem jutunk a szerelővel semmire! sor4-es karbis gépről lenne szó, 4es henger nem úgy megy mint a többi, nehezen veszi a fordulatot, rámértünk a könyökökre 10C-vel volt hidegebb mint a többi. kivettük a gyertyát, nem a keveréket szórta hanem köpködte a benzint:(
nemrég volt karbi szinkronon, gyertyákat most cserélem... Lenne bármilyen ötlet hogy mi lehet a gond? Valaki talán találkozott e hasonlóval? kérlek segítsetek!
1 darab kezeli...
Ok, de erre csak este 7 után kerül leghamarabb sor.
Ha a relé szerelhető, tehát ki lehet húzni a házából , akkor keress egy potit, és írj mire jutottál.