Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mérd meg vazze!De alighanem a piros a +.
Ahun-e! Szia.
Köszöntem szépen a segítséget, pénteken jön a cdi ha minden jól megy, és már nem bírok a véremmel , ha valakit érdekel: szombaton falunappal 1bekötött motoros találkozó lessz jászszentlászlón nem nagy cucc, de aki a közelbe lakik és nincs hétvégére programja az eljöhetne ( 2 óra körül felvonulás, 4 órakkor streefigther bemutató (demény tesók)
Pertro úr gépközelben?
suzuki robogó,gyujtótrafóra megy két vezeték,a fekete alapon-piros csik vagy a piros alapon-fekete csikos a pozitiv?
Semmi baj, csak nem voltam gépközelben , olyan félgázon, Pl: 10 000 f/ min a maximum, akkor 5000 nél . 4-5 másodperc elég. Aztán amit írtam.+ 30 % .
a most fogsz megkövezni, de hogy vagyis húzzam fullgázon és úgy mérjem, v húzogassam, h alapjáraton? (nem naon vágom ezt az eéektromosságot, remélem ezzel nem idegellek titeket annyir) előre is hálás köszönet
autóknál csak rádugom a diagnosztikai csatlakozóra a műszert , öndiagnosztika aztán szépen lassan leellenőriz mindent egyenként, kivéve ha normális kocsi és nem őskövület akkor gateway ami egy sebességre hozza a különböző részegységek eltérő sebességű can-bus jeleit, akkor 2 másodperc és a kocsi nyitott könyv na de ez autó, a motorok a mai autótechnikához képest hatalmas lemaradásba vannak, nem tudom azok képesek-e bármilyen diagnosztikára, de azért egy 2005-ös motor már csak-csak rendelkezik olyan szintű vezérlőegységgel ami képes diagnosztikára...bár tököm tudja
Akkor javaslom a fáklyát! A fekete kisinas szalad fáklyával a mocc. mögött!
Hát a szakik ebben a kérdésben már nem nagyon tudnak majd segíteni, mert injektor, és nem hinném, h mindenféle elektronikus kütyüizéjuk van otthon minden motortípushoz. Karbisokat be bírják állítni, de ezekhez már hacker kell... Amu nézd meg az összes gyertya színét újra, mert ha van eltérés(és ha ott a gond akkor lesz) akkor már vágni fogod melyik henger szarakodik, aztán ott másik gyertya, vagy gyertyakábel, vagy a trafója...bár attól függ milyen színe lett..., Vagy lehet megint tiszta kosz a légszűrőd?
Van rá gyógyszer! Vörösboros poháron keresztűl nézve! Te! Az a tiszta rubint ragyogás!
Gyertyahézag!
Üdv mindenkinek!
Olyan gondom lenne,hogy most volt (2005-ös R6)mocimban gyertya csere légszürő takarítás olaj csere.Gyertya csere után sokkal jobban indúlt egyenletesebb volt az alapjárat.Mindez pár napig tartott.Most viszont olyan szinten kihagy valamelyik henger ,hogy csak na.Még alapjáraton is érezni.Nem lehet vele egyenletesen menni városban.Érződik a darabossag.Megy aránylag rendesen is csak több idő kell neki.A fogyasztásom meg nagyon jó.5.3-5.5.A kérdésem az lenne,hogy diagnosztikával kimutatható-e,hogy melyik henger vagy hengerek hagynak ki?Van-e ilyen szakszervízben?És,hogy tatabánya közelében hol találok én olyan szakit akinek jó híre van ilyenben?Előre is köszönöm.Széles utat!
nem bírná az akksi
na de úgy a zöld sem túl szívderítő!
Mécsessel próbáltad már?
Egy estben nem. Ha a kékség az ember szeme alatt van!
Pedig kékben mennyivel jobb hangja lenne!
passz, de szerintem cserés!
sziasztok!
Hátsó lámpát keresek husaberghez
bármilyen jó csak legyen benne féklámpa is
valakinek valami?
Szerintem mérjétek meg azt a sűrítést mégegyszer, teljes gázon! Az összes hengeren! Azt írtad, hogy ez a motor neked hidegen pöccre indul! 4 bárral nem indulna pöccre! Kukk meg a hűtővizet, hogy trutyis-e, meg a gyertyákat is nézzétek meg, hogy milyen képet mutatnak. A hűtőrendszert is ellenőrizzétek, hogy a termosztát és a vízpumpa működik-e, mert attól is forralhatja a vizet, ha nem kering!
gondolom én beindítva?
Mérni kellene egy ampert,és a mért érték+ 30 %.
helló, Honda xl 600 r be hova kell biztosíték és mekkora? (én csak a tekercs és a cdi közé gondoltam de nem tom h mekkorát, eddig nem volt benne)