Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, zsír a doboz
Nekem volt olyanom, és csak azt vettem észre, h jobban eszi az olajat, meg hogy benzin szaga van az olajnak. Bár ez attól függ mennyi benya folyt mennyi olajhoz... Viszont a mocinak semmi baja nem lett tőle. Meg a csapszeg sem tud tőle eltörni...
Amu a Flamingóval szemben lakok...
A parád szerintem némileg jogos. Ha csordogált a benzin az egyik hengerbe, miközben az nem is dolgozott, akkor az van, hogy a benzin lefolyt a karterba, felhígította az olajad, és odalett a hajtókarcsapágy. Ha beleszagolsz az olajba és benzinszagú....akkor térdre imához.
Pl telón: 20/496-0189
Délután 3 körül érek haza innen melóból. Utána jó estig bármikor.
OK!Köszi,hol keresselek?
üdv!
nem kezd el dadogni, egyszerűen leáll, mintha levenném a gyújtást. ha húzom egyből a gázt, ha nem. de beszéltem ma egy motorszerelővel, aki azt mondta, hogy lehet hogy falsot szív valahol, mert motorfékezésnél durrog a kipufogóm és ez is elméletileg erre utal. majd szétbontom és megnézem, de ha van egyéb ötlet, szívesen veszem.
köszi
Ha hozzá lehet férni, akkor kontakt sprével esetleg, de a vége úgyis csere.
Hello! voltam ma egy szerelőnél, aki szerit főtengely szimeringes a robogó. ( se karbi, se membrán baj) van ennek valami "jele" hogy tényleg az, vagy csak annyi hogy lehet a szimeringnél jobban szívja a levegőt, és nem a karbi felöl szív. jajj már nemtudom mit kezdjek vele. még gyűrű törésre is gyanakodtunk, de az nincs.
aha.megmérem akkor.
És lehet tisztítani vagy csak csere?
Hogy értsd! Mint amikor a rádió potmétere " recseg" , ugyanaz a jelenség csak zöldben.
A fojtószelep szenzor egy változtatható ellenállás, ún. potenciométer. A zajosság azt jelenti, hogy nem egyenletesen változik az ellenállása, hanem össze-vissza. Analóg multiméterrel frankón látszik ahogy az ellenállás össze-vissza változik, a mutató majd' meg zavarodik tőle!
Lehet kicsit zavarosan fogalmaztam! A vizet úgy forralja, hogy elindulunk hidegen, és miután felmelegszik utánna kezd el bugyogni a víz! Úgy áll le, hogy el indulunk a fokot nem tudom hol, de először a fordulatszám kezd le esni, még csutka gáznál is csökken, rángat, és egyszer csak vége! olyan mintha nem kapna üzemanyagot, de azt már végig néztük! Azt nemtudom hogy hengerenként vagy összesen 4 bár e a gyomás, nekem csak telefonba mondta a szerelőm! Arra is gondoltunk lehet meg kéne gyűrűzni azt talán segítene!
Üdv Földim!
Attól hogy több benzint kapott nem lesz csapszeges. Jellegzetes fémes kopogó hangja van, de csak bizonyos fordulaton hallható.
Délután ha ráérsz keress meg, meghallgatnám...
Mindenkinek köszi a tippeket.
Ez a "folytószelep zajos" ezalat mit értetek?
GYertyákat már cseréltem eggyik sem volt más színű.
Szinron kellena meg pucolás.....vagyis mindehez idööööö
HellO!
Milyen jele van annak,milyen és mennyire hangos hangott hallat egy blokk ha csapszeges,illetve hajtókaros?
Hallok valamiféle kopogást bal oldalról/ja,amúgy ez egy RR/.Azzal riogatnak,attól tartok,hogy csapszeg,hajtókar,esetleg főtengely hiba lesz.
Az előzmények:Amikor megvettem a motrot sokat fogyasztott,ingadozott az alapjárat,3 hengeren ment alapjáraton,pár napos állás után MEGAKADT a startolás.Mint később kiderürlt:a benzinnyomástartó szelep membránja át volt szakadva és a rá csatlakoztatott vákumcsövön keresztul tobb benzin jutott az 1. hengerbe. Most attól félek,hogy az a henger ezt megsínylette mivel a tobb benzint nem tudta osszenyomni,stb.,stb.és most már ezért kopog.pár hónapja járok igy vele.Ezalatt már tonkre ment volna,ha mondjuk csapszeges lenne?Mennyire lenne az hangos?
Előre is kösz a választ!
üdv! új fejlemények vannak a robogóval. szétkaptam a karbit és arra lettem figyelmes,hogy levolt törve a stiftből, ami az úszó van rögzítve.( nemtom ez hogyan tört el, hiszen acél,és ott nem érik nagy "erőhatások") szóval kicseréltem a stiftet, mert mivel eltört ezáltal az úszó "megszorult". csak mostmár ott a bökkenő,hogy be is kell állítani és sajnos ez türelemjáték lessz. van az úszón valami tűszelep egy ismerősöm szerint az van elkoszolódva, de szerinte ez minden bajom forássa. (pöcsön döföm magam, ha ez a szar szivatott meg) mert sajnos ezt nem vettem észre!
voltam szerelönél érdeklődtem, szerinte fótengely szimeringes... még ha az is lenne akkoris kellene kapni az üzemanyagot.
hát röviden ennyi...
Teve Barátom. Én még mindig a HISS-re gyanakodok, mert ugye az az indítás gátló és ha az aktív(ami világít is neked) akkor addig nem fog beindulni...
Sztem nem is indul be neki az a hengere...
És hogyan fullad le? Azonnal leáll, vagy dadog és a fordulatszám elkezd esni, és húzkodod a gázt, de leáll?
Kuplungkar konzol?
Nos természetesen megadom a számát, egy gond van vele "hajdúsámson" Debrecentöl még vagy 20 Km, nagyon ugyes a srác, én is szereltem annó és mielött elvittem hozzá a kawámat főtengelyt cserélni, jó alaposan kikérdeztem, mindent "gyomorból tudott" azóta is telefonon rengeteg segitséget kaptam tőle. Nos alatta egy 929 a szó szoros értelmében felrobbant egy versenyen, ott is tiltott a computer. Aztán mivel senki nem tudta megcsinálni, utánaérdeklödött és megszerezte hozzá a megfelelő kellékeket. És mostmár tudja csinálni. 06205224399 Imre, hivatkozz rám (Tene Gábor) tudni fogja.Nagyon segitőkész srác, egy gond van vele basszus nagyon messze lakik, azt tudni kell hogy nem elég hozzá az ECM, hanem a teljes motor kell, sajnos, gondolom az érzékelők miatt. üdv és nyugodtan hivatkozz rám, amiben tud abban segiteni fog.
Egyébként mutathatnál egy motort ami hidegen forralja a vizet!
4 báros kompressziónál hidegen se tudnád beindítani! Egyébként minden hengeren 4 bar? mert akkor az összes hengered meg van halva! Ilyen pedig nincs! Legalábbis nagyon ritka! A sűrítési végnyomást teljes gázon kell mérni! Úgy csináltátok?
ienek