Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zajos a poti
Halló,Segítség kellene.....
99 es R 1 m van,szépen húz erös de fix gágállásnál darál....mondjuk 100 al egyek folyamatosan és olyan mintha kihagyna egy henger....de ha picit húzóm a gázt megszünik és tol rendesen...én arra tippelek hogy farsor szív valahol.....
várom a tapasztalatokat..
Kösz
A katalógusom csak 85'-től hozza az XL600RM-et, az LM-et pedig 87'-től, de mindkettőbe 2 litert ír.
helló, nem tudja valaki, hogy mennyi olaj kell 83-mas honda xl 600r-be? (ha jó tudom 2,5 l, de nem vagyok benne biztos)
helo.elvileg a váltoba nem folyt be,simering miatt,de majd ha szétszedik,kiderül.kiöntöttem a vizet ,amennyire tudtam,már nem is látszott hogy van benne,+van a blokk alján kifolyo.kösz
Mindenesetre fura alkatrész!
Hát az igaz... Egyébként ez egy Yamaha DT125R-ben van.
Elhiszem.Gondold végig. kicsit megkopik a gyűrű , és lötyögni fog a résben , ami párhuzamos oldalú gyűrűvel nem fordulhat elő! évente kell ellenőrizni.Szóval nem értem.
vadonat új dugattyúnál is olyan, és a gyűrű is "trapézos"
egyoldalú trapézgyűrű van nekem
Meg legyél kénytelen beletenni az általuk forgalmazott sokszoros árú alkatrészt. Mer az a jó.
Itt van pár kép. Ezen kívül is van még, de keresni kéne. Pl.: L gyűrű
Annak idején úgy tanultam, hogy a gyűrűhoronyban a gyűrű ne szoruljon meg, de ne is lötyögjön.Ha nem így van javítandó. De akkor ez van. Most tanácstalan vagyok.
Az RM125-ben a Gyári dugattyún is a felső "kúpos". Én emlékeztem rosszul, mert régen volt ilyen kétüteművel dolgom. Valóban a felső ilyen. Van több robogó is amibe ezt a megoldást használják.
Persze megrendeltem amint megvan postázom
VIDD VISSZA
Az a gyűrűhorony kikopott , sem műszakilag nem lehet,hogy a horony keresztmetszete kúpos legyen, sem értelme nincs.Ahogy a gyűrű kicsit megkopna egyből lehetne gyűrűt cserélni. De lehet hogy csak én nem találkoztam ilyennel,nézz meg egy új dugót, és ha az is ilyen, akkor keress meg.email adatlapon.
Na ezért csinálom én meg itthon... Nem egyszerű ez a sztori.
Sziasztok!
Ma kaptam új infókat a motoromról, gondoltam ide is írok, hátha valaki tud hozzá szólni valamit, mert kissé el vagyok képedve.. Szóval egy Suzuki RG200F Gammáról van szó, hengerfejtömítéses lett (pár hónapja csinálta meg az előző szerelőm 150.000-ért októberben, a Yakomoto kft-től rendelt hozzá dugattyút, és felfurattatta velük hengert) Na szóval most szét lett bontva, és kiderült KÉT! persely van a hengerben, és kissebb a dugó mint 200ccm.. valamint a hengerfej kialakítása kúpos felfelé, viszont a dugattyú nem az.. mivel előzőleg egy yamaha DT200 dugattyút raktak bele dt hajtókarral lehetséges hogy a hengerfej is dt200? Csak akkor jött rá a szerelő amikor megkapta a gyári dugót hogy nem az? És aztán beparázott és összeb...ta az egészet...
A B. verzió hogy eladta az egész hengert, vagy a gyári dugót egy havernak? A tömítést meg visszarakta a(z egyik) régit, ami azonnal ki is égett(a 3 közül ami bennevolt, mert túl hosszú volt a Dt dugó a rg hengerhez)...
Ahogy Chubby is írta van kúpocs csak nekem a felső horony kúpos...
Merre melózol most? Mert még az is lehet, hogy felveszem a gumit. Vagy elugrok hozzád kertipartira
Majd ha jössz a motorral...... (miket beszélek? ) az R1-el, magadra fűzve elhozod
Ki nem?

Tegnap is ma is 7kor értem haza. Há' nem'tom mikor érek be a gumival...