Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Olyan gondja lenne a Kawasaki ZXR250-ES motoromnak, hogy szökik a kompresszió! 10-15 között van a gyári érték, ehelyett 4-es értékű a kompresszió! Tudom hogy sok helyen lehet probléma, de azt is észre vettem hogy melegen forralja a vizet, és melegen nem is lehet elindítani!Szóval ha van valakinek ötlete, meg köszönöm!
Ha még van rajta anyag, akkor rakd vissza, de ha vékony, akkor csereérett. Egy új fékbetéten kb 5mm anyag van. Esetleg raksz be képet, és kiderül.
Ez pedig az én fékbetétem volt, 110 százalékosan elhasználva
Elhasználódott vele együtt a munkahenger is, cserélhettem azt is
hali lenne egy kérdésem egy fékbetét medig jó vagyis kivettem a féknyeregből de nem tom eldönteni jóe vagy sem:D
Köszi holnap fel is hívom!
Mellesleg megadhatnád ennek a hondakompjúterújraprogramozó embernek a számát.

Küldenék neki párat.
Nem hiszek ebben a kiütős szövegben.

Sztem a borulásérzékelő nem iktatható ki átkötéssel, mert nyitott (a motor áll) állapotában egy meghatározott, talán 100 ohm ellenállást kell mutatnia. Kiiktatáskor 0 ohm, ami ugye a hiányára utal az elektronika felé, rövidrezárás pedig imitálja a borulást.
Vagy imitálsz megfelelő ellenállással egy borulásérzékelőt, vagy veszel egy jót.
Az utóbbit ajánlom.
Melegen.
Hellósztok!
Nekem olyan gondom lenne hogy nem pörög többet az rs 125-ös extremám 8-9000-nél. powert megnéztem és megtakarítottam és nyit is 8000-nél.Mégse pörög többet 9-nél.Ha valaki tudja hogy mi lehet a probléma akkor kérem írja meg és hogy hogyan tudom orvosolni hogy többet pörögjön a gépem.Annyit hozzátennék még hogy gyári kipufogórendszer van alatta,lehet hogy ez fogná vissza annyira?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Ha valaki tudja áruja már el hogy hívják azt a valamit,amiben a kuplung kar van a kormányon.,ja és a tükröt is belelehet hajtani.
Köszi
üdv mindenkinek!
segítségeteket szeretném kérni. van egy olyan problémám, hogy meleg motornál, ha egyenletes sebességgel megyek, normál fordulaton, akkor lefullad a motor. kuplung be-ki és megy tovább. de néha ezt közvetlenül egymás után többször is csinálja. de ha városban megyek, vagy folyamatosan váltogatok, előzgetek, vagy nagy fordulaton megyek, akkor nem csinálja. karbitisztításon, gyertyacserén már túl vagyok, de nincs ötletem, hogy mi lehet a baja.
segítségeteket előre is köszönöm!
üdv szép napot mindenkinek, hozzáértő tanácsát kérném, pár hete összetörtem a motoromat, CBR954RR azóta talpon a vas, ami a gondom tekeri az öninditót, de amikor ráadom a gyujtást , a tápszivattyu nem ad hangot (elötte ment), a borulásérzékelőm szétment, kaptam a forumon egy tippet hogy kössem át, ezt megtettem, semmi, szétboritottam az érzékelőt, a higanykapcsoló eltört benne, ott is megprobáltam átkötni, ekkor pár másodperc mulva kiir egy F'-es hibakodot, és a HISS led folyamatosan világit, Az ülés alatt lehet test-modba kapcsolni a motor computerét, ekkor ugye ki kéne "villogja" hogy mi is a hiba, nem teszi csak mintha nem ugrana test-modba a motor, ha veszek egy borulásérzékelőt, megjavulhat, el vagyok keseredve mert a blokk nem kapott, átforogfaszán. egy vidéki szerelőm azt mondta, lehet hogy az átkötéssel kiütöttem a compiutert, és ujra kell programozni, ezt ő debrecenben meg is tudná csinálni, de viszont le kell szállitatnom a motort, ami nem kimondottan olcsó mulatság, létezhet hogy ez a problémá, tényleg fel kell programoznom a gépet, ha valaki tudna segiteni, pesten, probálni egy borulásérzékelővel, megnyugodnék, feleslegesen nem tudok beruházni, mivel a biztositó nem fizetett mindent öneröböl kell megcsináltatnom, és hát kifogyott a keret,a futómüre 100ezret költöttem azóta. bármilyen segitség jól jönne, mert igy hogy nem tudom mia hiba , igy még eladni is nehhéz. Segitségeket elöre is köszönöm, remélem az átkötéssel nem csináltam nagy bajt a gépben. üdv mindenkinek széles utakat.
RG 500 !

TELÓS SZAKI : Katona Gábor : 30/9349529
üdv :csaba
ok köszi a válaszokat!
Ha valahogy feljuttatod Bp.-re megoldható....
alapjárati dugulás karbi puccen +szinkron
Üdv
olyan embert keresnék aki görbe telószárat ki tud egyenesíteni!
előre is köszi!
vagy megszorul a gyűrű és reccs! Bár tökmindegy! Így is, úgy is gatya a dolog!
Dugattyúcsere, mert a féltrapéz ki fogja koptatni magának a helyet .Féltrapézosra.
Ha nincs belevaló gyűrű, akkor vegyél, vagy csináltass , mert ha nem megfelelőt teszel bele az kókány munka! Gondolom nem akarod havonta szétdönteni.Meg új dugattyút venni.
és biztos h nem volt benne több me mind a két oldala le volt széve a dekni, el is döltöttem h fojok e még , de 1 csepp se jött ki
ja és még 1 kérdés: hova rakjak biztosítékot és mekkorát, elég a tekercs és a cdi közé? (nincs rajta világítás)
akadt 1 pici probláma: beleöntöttem 1.7 litert oszt a nívópálcán má így is föntebb va n az olajnak a csíkja mint kéne, lehet h csak 1,5 liter kell bele? Vagy várjak 1 kicsit, azé vagyok ien bizonytalan, me az előző gazda azt mondta h 2,5 liter kell bele
de ha mindig ugyanazon a gázálláson csinálja, akkor lehet hogy tényleg a fojtószelep szenzor zajos
Szeva! Szerintem kezdjétek a gyertyakiszereléssel! Nézzétek meg hogy valamelyiknek a szine elüt-e a többiétől! Aztán egy mérjétek meg a kompressziót, hogy közel azonos-e a négy hengernek. Ha nincs legatyásodott henger, akkor nézzétek meg a fojtószelepek szinkronját! Hátha...
Most akkor az új gyűrűket rakjam bele amiből az egyik keskenyebb mint a régi kopott vagy a régit...?
JAh és még1 kérdés mi lesz akkor ha egy fél trapéz gyűrűt rakok be egy párhuzamos helyére? mert nekem 2 féltrapézt küldtek
Az tényleg igaz hogyha egy motornak 2008ban lejárt a műszakija és én most szeretném megint vizsgáztatni akkor azt csak a közlekedési felügyeletnél lehet?