köszi a válaszokat.
első sorban öcsém nsr 125-ére kellene, de már én is elgondolkoztam hogy kicseréljem az enyémen is (er-5). Szóval akkor úgy tűnik mind1 melyiket veszem meg, csak a borítása más? Vagy érdemesebb befektetni márkásra?
szevasztok motrosok.kéne egy kis segítség.yamaha dt 125-ös motorrol lenne szó.szívok a hengerfejtömítéssel.szét lett szedve mert fúrva lett,1 darabig ment,aztán elszarodott.le lett síkolva a henger és a hengerfej is,mégsem jo.gyári tömítést már nem lehet kapni csak kisipari sz.rt.csináltam vörösrézböl,kilágyítottam de igy sem jo.mit tehetek még? ha valakinek lenne valami ötlete azt nagyon megköszönném.elöre is kösz.
Sztem az csak díszburkolat rajtuk, és belül mind1ik fémházas...szóval mind1 melyiket veszed. Ami az acélhálósat árulják a normális fékcsőgyártók, amelyiknek még neve is van... pl: ABM, Goodridge, Spiegler, TRW stb...
Nagyon jó automata töltőket lehet venni, anelyik visszaveszi a töltőáramot ,mikor az akku elérte a csúcsfeszt.Utána ilyen 0,050A szintentartó áram folyik, amelyik az önkisülést kompenzálja!
sziasztok,
lenne egy kérdésem: fékcsövet szeretnék venni és ezeket nézegettem: null melyiket érdemes megvenni, az acélt, karbont, vagy a kevlárt? Melyikkel lesz a legjobb a fékhatás a motoron?
Jaja, azt full töltésnél meg terhelésnél volt annyi. Aha, emlékszek még. Hmmm...túl sokáig hagyta rajta? Én szoktam mérni az időt, h meddig töltöm kézzel...
Gondoltan,nincs ott semmi baj. Ha a töltőáram valami okból megnőne, akkor álló motornál ráteszed a V mérőt az akkura, bekapcsolod a lámpát, és ha nincs meg a 12 V akkor van baj .10,2 V pldul.
Annak meg a 2A maximum.nagyon könnyen tönkre lehet tenni ekkora akkut , mennyire emlékszel a csengőreduktorra ?Az fél cigisdoboz méretben , 6V 0,5A tudott.ezelőtt huszon évvel kolléga púposra töltötte vele az akkuját .Dobhatta el!
Kis segitséget kérnék! Egy kedves barátom motorjának a hátsó rugóstagja meghalt! (yzf 1000r thunderrace) Hol lehetne ezt megjavittatni?
Gázos! Nem hiszem el hogy senki nem javit ilyeneket!
Előre is köszönöm!
Szia!
Valószínűleg megadta magát a km/h-jeladód.
Ha tudsz kölcsönbe szerezni egy másikat, azzal megbizonyosodhatsz róla, hogy tényleg ez a baj vagy nem.
első sorban öcsém nsr 125-ére kellene, de már én is elgondolkoztam hogy kicseréljem az enyémen is (er-5). Szóval akkor úgy tűnik mind1 melyiket veszem meg, csak a borítása más? Vagy érdemesebb befektetni márkásra?
Milyen motorról van szó?
Mindegyikkel jobb lesz a féked, itt leginkább az ár a döntő.
Szerintem...
lenne egy kérdésem: fékcsövet szeretnék venni és ezeket nézegettem: null melyiket érdemes megvenni, az acélt, karbont, vagy a kevlárt? Melyikkel lesz a legjobb a fékhatás a motoron?
Kis segitséget kérnék! Egy kedves barátom motorjának a hátsó rugóstagja meghalt! (yzf 1000r thunderrace) Hol lehetne ezt megjavittatni?
Gázos! Nem hiszem el hogy senki nem javit ilyeneket!
Előre is köszönöm!
Valószínűleg megadta magát a km/h-jeladód.
Ha tudsz kölcsönbe szerezni egy másikat, azzal megbizonyosodhatsz róla, hogy tényleg ez a baj vagy nem.