Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a fék az életet jelentheti...., az hogy ezek milyen minőségűek nem tudom.
köszi a válaszokat.
első sorban öcsém nsr 125-ére kellene, de már én is elgondolkoztam hogy kicseréljem az enyémen is (er-5). Szóval akkor úgy tűnik mind1 melyiket veszem meg, csak a borítása más? Vagy érdemesebb befektetni márkásra?
Fém fékcsővel találkoztam már de a másik 2vel még nem...
Ha el akarnak adni valamit, hát a határ a csillagos ég.
Jaja, valami dísz burkolat lehet... Bár az sem karbonból, mert az igen merev lenne akkor...
szevasztok motrosok.kéne egy kis segítség.yamaha dt 125-ös motorrol lenne szó.szívok a hengerfejtömítéssel.szét lett szedve mert fúrva lett,1 darabig ment,aztán elszarodott.le lett síkolva a henger és a hengerfej is,mégsem jo.gyári tömítést már nem lehet kapni csak kisipari sz.rt.csináltam vörösrézböl,kilágyítottam de igy sem jo.mit tehetek még? ha valakinek lenne valami ötlete azt nagyon megköszönném.elöre is kösz.
Sztem az csak díszburkolat rajtuk, és belül mind1ik fémházas...szóval mind1 melyiket veszed. Ami az acélhálósat árulják a normális fékcsőgyártók, amelyiknek még neve is van... pl: ABM, Goodridge, Spiegler, TRW stb...
Szerintem a külső rétegről van szó, mert az oldalon tényleg így van fenn.
Karbon fékcső? Kevlár fékcső? Valami itt nem stimmel...
Szia!
Milyen motorról van szó?
Mindegyikkel jobb lesz a féked, itt leginkább az ár a döntő.
Szerintem...
Nagyon jó automata töltőket lehet venni, anelyik visszaveszi a töltőáramot ,mikor az akku elérte a csúcsfeszt.Utána ilyen 0,050A szintentartó áram folyik, amelyik az önkisülést kompenzálja!
sziasztok,
lenne egy kérdésem: fékcsövet szeretnék venni és ezeket nézegettem: null melyiket érdemes megvenni, az acélt, karbont, vagy a kevlárt? Melyikkel lesz a legjobb a fékhatás a motoron?
Köszi a segitséget és a gyors válaszokat
Jaja, azt full töltésnél meg terhelésnél volt annyi. Aha, emlékszek még. Hmmm...túl sokáig hagyta rajta? Én szoktam mérni az időt, h meddig töltöm kézzel...
Zárlatos akku.
Gondoltan,nincs ott semmi baj. Ha a töltőáram valami okból megnőne, akkor álló motornál ráteszed a V mérőt az akkura, bekapcsolod a lámpát, és ha nincs meg a 12 V akkor van baj .10,2 V pldul.
Aham, na 14Ah-ás akksi van benne és a mérés a levett saru és az akkumulátor saruja között történt. A töltőfeszültség az annyi amennyit irtál kb.
Annak meg a 2A maximum.nagyon könnyen tönkre lehet tenni ekkora akkut , mennyire emlékszel a csengőreduktorra ?Az fél cigisdoboz méretben , 6V 0,5A tudott.ezelőtt huszon évvel kolléga púposra töltötte vele az akkuját .Dobhatta el!
Akkor jól emlékeztem. Meg aztán 10Ah-s az akksim...
Üdv a szakiknak!

Kis segitséget kérnék! Egy kedves barátom motorjának a hátsó rugóstagja meghalt! (yzf 1000r thunderrace) Hol lehetne ezt megjavittatni?
Gázos! Nem hiszem el hogy senki nem javit ilyeneket!
Előre is köszönöm!
Szia!
Valószínűleg megadta magát a km/h-jeladód.
Ha tudsz kölcsönbe szerezni egy másikat, azzal megbizonyosodhatsz róla, hogy tényleg ez a baj vagy nem.
Zikzakk köszönöm a sok segítséget. Amint lesz időm alaposan megnézem amiket írtál.
Akkor jól emlékszek, h 2A vett fel az aksim?