A töltési áramerősség nem függ a motor évjárattól,az az akku töltöttségi állapotától függ. A motorban levő 12-14 amperórás akku max. töltőárama az anperóra 1/10-1/5-e .Ha ennél több lenne felpúposodik és megpusztul!Ha a generétor feszültsége 13,5-14,4 között van , akkor OK .
heló!havernak van egy 125 ös nsr je még a kereklámpás és kiégett belőle a hengerfejtömítés ami rézkarikás volt és rendeltünk hozzá másikat de azon nincs rézkarika csak a hengerfej szélét tömíti az úgy jó lessz vagy keressünk hozzá másikat?
90-es évjáratu Suzuki GSX 750F motoron mennyinek kell lennie a töltési áramerőségnek? Jelenleg a mocim nem éri el az 1 ampert üzem közben, hiába emelem a fordulatot, az amper kb 0,8-nál tetőzik.
Nem kevés ez egy cseppet? És akkor még a világítással meg sem néztem még...
Ez lesz az. Délután leszedem a hengerfejet, és megnézem milyen állapotban van a dugó, henger, szelepek. Aztán ha ezek rendben vannak akkor megéri szerintetek rákölteni?
Tudna valaki segíteni hogy ez a motorszám alapján milyen Kawasakiról van szó? ZX600DE******
Illetve hiányzik a viz pumpa, önindító, karburátor, és hiányos a kuplung, és a kuplung oldali dekni nincs meg. Mennyiből lehet beszerezni ezeket?
Próbáltad már úgy, hogy miutám az úszóházat feltöltötted, a csapról lehúzod a csövet, hogy a csőben levő benzin le tudjon folyni a karbiba? Mert ha a benzincsap nem jó, és lezárja a benzincsövet, akkor a csőben lévő benzin nem biztos, hogy le tud folyni a karbiba! és akkor megette a fene az egészet! annyi benzinnel ami a csőben van azért elföfög egy ideig! Egy próbát megérne! Ha úgy sem jó, akkor nézd meg, hogy a hidegindító nyitva van e? Ha nyitva, akkor nézd meg a benzinszintet, az alapjárati fúvókát, Nézd meg azt is, hogy nem szívhat-e valahol falsot (pl a vákuumcső csatlakoztatásánál, ha esetleg nem teszed vissza a helyére) Meg kellene nézni az úszó tűszelepének az ülékét, hogy kivehető-e, ha kivehető, akkor a helyén van-e, mert ha lejjebbrázkódik, akkor lecsökken a benzinszint! Egy Suzuki Sepia-nál pont ez volt a gond! Kihagyták a rögzítőlemezt! Ha ezek mind jók, és még szikra is van, akkor elvileg röffennie kell! Legalábbis ha van kompresszió, és nem szimmeringes izomból a gép!
Na, most aztán lassú- és gépírói vizsgát tettem!
Zikzakk:
Megnéztem a hidegindító fúvókát és ugy néz ki hogy jó mivel szép lassan de feljött a benya. Olvasgatva az elöttem írókat én is megnéztem hogy ha rugdosom mi lesz... és hát nem jött a benzincsövön semmi. Gondolom akkor a benzincsap a rossz. De akkor miért van az ha feltöltöm az úszóházat (vákumcsövet szívva) akkor sem indul el?
90-es évjáratu Suzuki GSX 750F motoron mennyinek kell lennie a töltési áramerőségnek? Jelenleg a mocim nem éri el az 1 ampert üzem közben, hiába emelem a fordulatot, az amper kb 0,8-nál tetőzik.
Nem kevés ez egy cseppet? És akkor még a világítással meg sem néztem még...
üdv.:Hootmák.
Ez lesz az. Délután leszedem a hengerfejet, és megnézem milyen állapotban van a dugó, henger, szelepek. Aztán ha ezek rendben vannak akkor megéri szerintetek rákölteni?
Köszönöm!
Tudna valaki segíteni hogy ez a motorszám alapján milyen Kawasakiról van szó? ZX600DE******
Illetve hiányzik a viz pumpa, önindító, karburátor, és hiányos a kuplung, és a kuplung oldali dekni nincs meg. Mennyiből lehet beszerezni ezeket?
Köszönöm!
üdv
Na, most aztán lassú- és gépírói vizsgát tettem!
Megnéztem a hidegindító fúvókát és ugy néz ki hogy jó mivel szép lassan de feljött a benya. Olvasgatva az elöttem írókat én is megnéztem hogy ha rugdosom mi lesz... és hát nem jött a benzincsövön semmi. Gondolom akkor a benzincsap a rossz. De akkor miért van az ha feltöltöm az úszóházat (vákumcsövet szívva) akkor sem indul el?