Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A töltési áramerősség nem függ a motor évjárattól,az az akku töltöttségi állapotától függ. A motorban levő 12-14 amperórás akku max. töltőárama az anperóra 1/10-1/5-e .Ha ennél több lenne felpúposodik és megpusztul!Ha a generétor feszültsége 13,5-14,4 között van , akkor OK .
Elég kevésnek tűnik. Már nem emlékszek, h nekem mennyi volt. Pedig megmértem én is.
heló!havernak van egy 125 ös nsr je még a kereklámpás és kiégett belőle a hengerfejtömítés ami rézkarikás volt és rendeltünk hozzá másikat de azon nincs rézkarika csak a hengerfej szélét tömíti az úgy jó lessz vagy keressünk hozzá másikat?
Sziasztok

90-es évjáratu Suzuki GSX 750F motoron mennyinek kell lennie a töltési áramerőségnek? Jelenleg a mocim nem éri el az 1 ampert üzem közben, hiába emelem a fordulatot, az amper kb 0,8-nál tetőzik.
Nem kevés ez egy cseppet? És akkor még a világítással meg sem néztem még...

üdv.:Hootmák.
Amii írtál, hogy hiányzik az kb 80-100-ból megáll, de hogy megéri-e, azt neked kell tudni. Nem rossz mocik ezek.
Helló!

Ez lesz az. Délután leszedem a hengerfejet, és megnézem milyen állapotban van a dugó, henger, szelepek. Aztán ha ezek rendben vannak akkor megéri szerintetek rákölteni?

Köszönöm!
A 90-92-ig a ZZR 600-as kódja ZX600D
Érdeklődj a bontókban . Veszel egy blokkot, és ami hibádzik kicseréled!
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni hogy ez a motorszám alapján milyen Kawasakiról van szó? ZX600DE******
Illetve hiányzik a viz pumpa, önindító, karburátor, és hiányos a kuplung, és a kuplung oldali dekni nincs meg. Mennyiből lehet beszerezni ezeket?

Köszönöm!
Vegyél fel msn-re aztán este átküldöm. Amúgy van még pár...
ok! Köcce! Gyűjtőszenvedélyem határtalan!
Ha leszel este 11 után akkor mehet, mert most megyek dolgozni...
Szeva! Ezt a szervicckönyvet nincs kedved átdobni nekem kompletten?
Pici angol tudással megcsinálhatod a szervízkönyvből...
Hi! Kapd le a az első lánckerék fedelet és nézd meg a sebesség mérőnek a konzolját. Ott lehet a bibi...
gyaaaa hazakerült a pözsi! Majd holnap megy a tűzre ááá nem! holnap elkezdem megcsinálni!rem sikerül!majd irok tájékoztatást a dolgokról
üdv
Ja, még valami! A subert nézd meg, nincs-e túlzottan felemelve az alapjáratállító csavarral! Mert az is beleköp a levesbe!
Próbáltad már úgy, hogy miutám az úszóházat feltöltötted, a csapról lehúzod a csövet, hogy a csőben levő benzin le tudjon folyni a karbiba? Mert ha a benzincsap nem jó, és lezárja a benzincsövet, akkor a csőben lévő benzin nem biztos, hogy le tud folyni a karbiba! és akkor megette a fene az egészet! annyi benzinnel ami a csőben van azért elföfög egy ideig! Egy próbát megérne! Ha úgy sem jó, akkor nézd meg, hogy a hidegindító nyitva van e? Ha nyitva, akkor nézd meg a benzinszintet, az alapjárati fúvókát, Nézd meg azt is, hogy nem szívhat-e valahol falsot (pl a vákuumcső csatlakoztatásánál, ha esetleg nem teszed vissza a helyére) Meg kellene nézni az úszó tűszelepének az ülékét, hogy kivehető-e, ha kivehető, akkor a helyén van-e, mert ha lejjebbrázkódik, akkor lecsökken a benzinszint! Egy Suzuki Sepia-nál pont ez volt a gond! Kihagyták a rögzítőlemezt! Ha ezek mind jók, és még szikra is van, akkor elvileg röffennie kell! Legalábbis ha van kompresszió, és nem szimmeringes izomból a gép!
Na, most aztán lassú- és gépírói vizsgát tettem!
ugylátom nemcsak nekem vannak hasonló gondjaim 1xű a megoldás tűre teszem a gépet! 7kor megyek érte, rem holnap kész lessz
Zikzakk:
Megnéztem a hidegindító fúvókát és ugy néz ki hogy jó mivel szép lassan de feljött a benya. Olvasgatva az elöttem írókat én is megnéztem hogy ha rugdosom mi lesz... és hát nem jött a benzincsövön semmi. Gondolom akkor a benzincsap a rossz. De akkor miért van az ha feltöltöm az úszóházat (vákumcsövet szívva) akkor sem indul el?
nem fogok, mert szereztem fuvar, én nem tolom :)
Próbáld megjavítani,ne hurcolászd mint a véres kardot.
Hogy ki fogsz combosodni!