Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

legalább nem kellet 20km tolni vagy fuvart keresni igy csak 5km toltam
Most is a lánynál kellett neki bedögleni,
áhhh. majd ugynézki hogy most megyek és futón elhozom
Ha lejutsz? Hát mire való az asszonypajti?! Tolja fel!
Koszonoma segitseget. Esetleg ha ugyvan felvehetnel MSN-re, az adatlapomon megtalalod. Lenne meg par kerdesem ezzel a torpanassal kapcsolatban:)
jah majd elfelejtettem! KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!
a vákumcsövet megnéztem kivolt repedve,de ezt a részt levágtam róla még igyís van laza, majd meglesem, ha lejutok :D
hát nemtdom,hogy a robesz mennyire segít ebben!
De azért nézd végig a vákumcsövet is, nem lyukas-e valahol, meg nézd meg hogy a benzincsövön van-e valahol szűrő,ami esetleg el van dugulva! Ja, és ha nem folyik indítózásra a benya, akkor azért húzd le a vákuumcsövet és szívd meg, hátha valami oknál fogva vákum nincs neki, vagy éppen kevés! Hátha nem kell újat venni! Bár nekem az is furcsa egy kicsit, hogy a túlfolyón nyomja a benzint, a gyertya pedig száraz!
Először nézd meg,hogy nincs -e letapadva?Vagy dugulva valami. Még úgy jársz, hogy a motorod megnősít. Jóóó motor óókós motor!
hát megpróbalom ezt! csak egy bökkenő van barátnőméknél van a masina, ugyanis akkor állt meg alattam amikor hozzá mentem.
(20km) ha nem jön akkor veszek rá 1 uj csapot, csak nemtom mennyibe fáj, egy "natúr" benzincsap nem jó ugye?
Minek akarod szétszedni? Ha lehúzod a karbiról a benzincsövet, indítózol és jön rajta a benzin akkor jó! Ha nem jön, akkor nem jó!
Az a bajom vele, hogy fogalmam sincs hogyan tudnám szétkapni!
Itt van egy kép, bár ez Aerox csap, de hasonlít nagyon. szerintetek vegyek uj csapot? a másik problémám,hogy 100cc léttére nem megy csak 70-75km/h bár 100kg vagyok de keveslem.esetleg kopott a görgő?
Én úgy tudom h nem lehet azt a részt szétszedni, cserélni kell ( a csapnál lévő membránról van szó, de létezik olyan is h nincs is csap, csak a membrán a két leágazással együtt )
Van h úgy oldom meg h készítek egy csatlakozót a tankhoz és beteszek egy lengőcsapot s annyi.....
Aztán meg ugye ledugaszolom a hengernél lévő csatlakozást h ne legyen fars levegő.... S kész is.....
azt a csapot hogyan tudnám szétszedni,hogy megnézzem a membrán állapotát? mert ami a hengernél van membrán az jó, legalábbi semmi sérülést nem láttam rajta!
Szia ha megtorpan és aztán újra gyorsít akkor bizonyára határéréken vagy vele sokat kap az anyagból ...
Ha viszont megtorpan s ott is marad esetleg a hangja is olyan mintha leszabályozna akkor meg keveset kap...

A régi sebességmérők mágneses elven működnek az órád mutatóját egy csévélt rugó mozgatja a benne lévő tényérkerék ellenében általában ami mágnesezve van ha felakad a mutató akkor itt lesz a bibi........... (általában sajnos óracsere lehet tengelykopás van a mérőórában )
Hali a csapnál a két cső azért kell mert az egyiken megy a benya a karbiba , a másikon meg a vákuum levegő ......
Ha nincsen vákuum nincsen benya :)

Ha át van szakadva a membránod fent a benzincsapnál vagy ahova a két cső csatlakozik, akkor megtudja pillanatra lökni a benzinszintet a karbiban : ezért folyik ....
Na, ha TACT akkor már van is egy tippem! :) Szóval először is vedd le a karbit, és nézd meg hogy az úszóházba befolyik e a benzin! Ha befolyik, akkor nézd meg az úszóházban a hidegindító fúvókáját! A csésze aljában találod, a hidegindító aknához van begyógyítva! Úgy tudod megnézni hogy nincs-e eldugulva, hogy a leszerelt úszóházat feltöltöd benzinnel, figyelve hogy a hidegindító aknába ne öntsél, mert annak majd a fúvókán keresztül kell megtelnie! Kicsit lassabban, mint ahogy az úszóházba öntöd a benzint! :) Ha nem telik meg benzinnel, akkor ott a bibi!
Hali Speedfight. Az enyémnek is ilyesmi a baja. Pontosabban ugyanez. Az a másik cső amit te írtál, hogy levegős az a vákumcső. Ha azt megszívod akkor jön benzin a benzincsövön. A gyertya nekem is száraz, szóval a tünetek azonosak.
Ha valaki tud segítsen.
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
K5 600 GSX-R-em van és valami miatt, 2 napja nem méri a műszerfalon a km/h és eddigi megtett kilómétert! 0-án áll az óra és a megtett km is a 18ezerpárszáznál!?
Viszont fordulatszám mérő meg hőfok mérő stb.....minden okés!

Már széthúztam megmozgattam befújtam minden dugajt, hogy hátha valami érintkezési hiba, de eddig semmi javulás!

Köszi előre is a segítséget!
Üdv Rudi
Hello! Segítség kellene nekem! Ugyanis bukott a tudományom.Egy Peugeot Speedfight 100 Ac-ről van szó, és az a problémám vele,hogy 1x csak megállt, és a gondja,hogy nem kap üzemanyagot.Eddig kipucoltam teljesen a karbit,kitisztítottam a légszűrőt,uj gyertya,megnéztem a membránt ennek semmi baja (szerintem) nincs rajta sérülés,talán az egyik nem zár tökéletesen.a benzincsapot is kitakarítottam. De ennek ellenére a gyertya száraz!

Ilyenkor mit lehet tenni, mert már tanácstalan vagyok!
A csapról megy két darab csövecske, az egyik a karbira, ezen megy is a benzin, és még van egy fekete, ami pedig a membrán fedére megy, ezen semmi sem megy, vagy ezen csak levegő megy?
Ha gázt adok indításkor, akkor a karbi kinyomja a benzint a túlfolyón!

Mit lehet ezzel kezdeni?
Ez egy régebbi fajta robogó. Talán Honda Tact. A kormány alatt van egy kis zárható rekesz. Du-n rakok fel róla képet. A főfúvóka rendben van. Előre is köszi.
Szeva! Milyen robogó ez pontosan? Hátha...
tanácstalan vagyok.főfúvóka dugulás?