1. manualis sebessegmeres... A mutato felmegy max sebessegig, de vissza mar nem megy, ott megall. Hol kezdjem az orvoslast?
2.fordulatszam tartomany (vagy mi a fene) felenel, v annal lentebb ha huzok egy eros gazt, akkor megtorpan a motor, kihagy egy picit. Nem kap uzemanyagot vagy mi a fene?
Olyan mint ha az úszóházból nem menne tovább. Ha a vákumcsövet megszivom akkor jön rendesen. Ha rugdosom akkor valamennyi lesz az úszóházba, de onnan nem megy tovább.
A szimering egy futógyűrűt ölel körül, de már gondoltam arra, hogy a futógyűrű és a főtengely palástja körül engedheti be az olajat. Amikor kicseréltem az új főtengelyszimeringet, akkor azt láttam a motorolaj okozta szennyeződésből, hogy tényleg a futógyűrű palástja és szimering között kapja az olajat. Biztos hogy a váltóolajat eszi, hisz kb. fél órás motorozás után 0,5 dl olaj került a rezonátorba. Ne tudom biztosan, hogy a futógyűrű kapcsán jóra gondolok-e.
Na, szóval kicsit beletuományosítottam magam ebbe a VFR témába! Na most ez nem is olyan egyszerű! A VFR-nél szinkrózni kell a fojtószelepeket is, meg a hidegindítónak a szelepeit is! És itt tényleg nem azonosra kell állítani! Pfffffff! Kicsit agyrém ez a vas! De azért még patentra lefordítom a dolgot, aztán ha okosabb leszek szólok!
Azért a gyertyát is nézzétek meg a bibis hengernél, mert ha falsot szív, akkor ott a gyertyán is látszik, hogy valami nem jó. Elszegényedett keveréknél fehéresre ég a gyertya.
Az egyik hengernél kisebb a vákuum? Akkor valahol ott lesz a gubanc! Gondolom én! Nézzétek meg hogy annak a hengernek a szívócsonkjáról megy-e valahová vákuumcső, meg hogy az nincs-e valahol kirepedve, vagy amibe cstlakozik az nem enged-e be levegőt.
sziasztok!2001-es VFR-hez kérnék tanácsot.4000-es fordulattól erős rezgés indul meg a blokkból.A szerelő a átnézett mindent,szelephézag,stb.de szinkronizálni nem tudta,mert az egyik hengernél kevesebb a vákum!?a kompresszió viszont megegyezik mind a négyben.előre is megköszönök minden hozzászólást,tanácsot.
Sziasztok nekem egy Yamaha DT 125 R-em van. A motort eléggé leharcolt állapotban vettem, de egy kis pénz és nem kevés idő rászánásával ujjá varázsoltam, legalábbis ezt hittem. A motor indításával nem volt gond, eléggé füstölt, de úgy gondoltam, hogy amint bemelegszik ez a gond megszűnik, hát nem így történt. Az egész blokkban kicseréltem az összes csapágyat, szimeringet, tömítést és még mindig füstöl. Azóta már vagy 4-5X darabokra szedtem a blokkot és rájöttem, hogy az új főtengely szimeringnél jön be az olaj a forgattyúsházba, de nemtudom hogy hogyan, hiszen a szimering új, ehhez a típushoz való, az érintkező felület sem kopott, nem repedt a ház sem, szakszerűen lett bele rakva. Hallottam egy ismerősömtől hogyha a membránlapok elvesztik rugalmasságukat, akkor a szívás ütemekor túl nagy vákum keletkezik a forgattyús házban, amitől a jó főtengelyszimeringen keresztül is beszívhatja az olajat. Igaz lehet ez?
Segítség!
Van egy régebbi fajta Honda robogóm és valamiért nem indul. Ha rugdosom nem indul be viszont ha befecskendezem a benzint akkor pöfög míg el nem párolog. Aztán semmi. A fúvókák jók és a membránnak sincs baja. Ha valaki tud segítsen. Fontos lenne.
Rosszul. Az új kulcsot fel kell tanítani a régi kulccsal. Ezért mondtam, hogyha nem jó a régi kulcs (immo nem érzékeli) akkor az újat nem lehet feltanítani. Ha megvan a kulcs kód, akkor is csak köszörülve jön a kulcs, gyújtásra tudod tenni, de még nem fog indulni, mert az immo nem ismeri. Ha nincs kód, nyers kulcsot tudsz venni, amit lemásoltatsz a régiről, aztán feltaníttatod, (kb 5 perc ha hozzá lehet férni a csatlakozóhoz)
?
Bocsi de ezt nem értem, hogy lehetne ugyanezt a kulcsot "polcrol megrendelni, amikor elvileg mindegyik más, végül is az immo az az adott jármüre van betanitva. Rosszul gondolom?
Bármelyik Honda kereskedésben kapsz hozzá. 8ezer körül van. De ha a régi nem működik cseszheted, mert nem lehet feltanítani az újat. A dőlésérzékelő 46 ezer, abból nézz bontottat.
Valaki help plz.
1. manualis sebessegmeres... A mutato felmegy max sebessegig, de vissza mar nem megy, ott megall. Hol kezdjem az orvoslast?
2.fordulatszam tartomany (vagy mi a fene) felenel, v annal lentebb ha huzok egy eros gazt, akkor megtorpan a motor, kihagy egy picit. Nem kap uzemanyagot vagy mi a fene?