Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Valaki help plz.

1. manualis sebessegmeres... A mutato felmegy max sebessegig, de vissza mar nem megy, ott megall. Hol kezdjem az orvoslast?

2.fordulatszam tartomany (vagy mi a fene) felenel, v annal lentebb ha huzok egy eros gazt, akkor megtorpan a motor, kihagy egy picit. Nem kap uzemanyagot vagy mi a fene?
Olyan mint ha az úszóházból nem menne tovább. Ha a vákumcsövet megszivom akkor jön rendesen. Ha rugdosom akkor valamennyi lesz az úszóházba, de onnan nem megy tovább.
A szimering egy futógyűrűt ölel körül, de már gondoltam arra, hogy a futógyűrű és a főtengely palástja körül engedheti be az olajat. Amikor kicseréltem az új főtengelyszimeringet, akkor azt láttam a motorolaj okozta szennyeződésből, hogy tényleg a futógyűrű palástja és szimering között kapja az olajat. Biztos hogy a váltóolajat eszi, hisz kb. fél órás motorozás után 0,5 dl olaj került a rezonátorba. Ne tudom biztosan, hogy a futógyűrű kapcsán jóra gondolok-e.
Na, szóval kicsit beletuományosítottam magam ebbe a VFR témába! Na most ez nem is olyan egyszerű! A VFR-nél szinkrózni kell a fojtószelepeket is, meg a hidegindítónak a szelepeit is! És itt tényleg nem azonosra kell állítani! Pfffffff! Kicsit agyrém ez a vas! De azért még patentra lefordítom a dolgot, aztán ha okosabb leszek szólok!
A VFR-nél a szinkronra oda kell figyelni mert nem egyformák az értékek amire állítani kell.
ereszd le az első kereket!
Sziasztok.Valaki megtudná mondani hol lehet Honda Transalpon foncsort állitani?Nagyon felhord.
Köszi.
Húúúú, bakker! Most nézem a cuccost! Ezen aztán lesz mit átnézni! Ezek a japánok már a csöveket sem tudják hol raktározni!
Azért a gyertyát is nézzétek meg a bibis hengernél, mert ha falsot szív, akkor ott a gyertyán is látszik, hogy valami nem jó. Elszegényedett keveréknél fehéresre ég a gyertya.
igen.és köszi a tippet
Ez a VFR800 lenne?
Az egyik hengernél kisebb a vákuum? Akkor valahol ott lesz a gubanc! Gondolom én! Nézzétek meg hogy annak a hengernek a szívócsonkjáról megy-e valahová vákuumcső, meg hogy az nincs-e valahol kirepedve, vagy amibe cstlakozik az nem enged-e be levegőt.
sziasztok!2001-es VFR-hez kérnék tanácsot.4000-es fordulattól erős rezgés indul meg a blokkból.A szerelő a átnézett mindent,szelephézag,stb.de szinkronizálni nem tudta,mert az egyik hengernél kevesebb a vákum!?a kompresszió viszont megegyezik mind a négyben.előre is megköszönök minden hozzászólást,tanácsot.
Nemigazán.

A szimmering a fótengelyen dolgozik, vagy van egy futógyűrű köztük?
Sziasztok nekem egy Yamaha DT 125 R-em van. A motort eléggé leharcolt állapotban vettem, de egy kis pénz és nem kevés idő rászánásával ujjá varázsoltam, legalábbis ezt hittem. A motor indításával nem volt gond, eléggé füstölt, de úgy gondoltam, hogy amint bemelegszik ez a gond megszűnik, hát nem így történt. Az egész blokkban kicseréltem az összes csapágyat, szimeringet, tömítést és még mindig füstöl. Azóta már vagy 4-5X darabokra szedtem a blokkot és rájöttem, hogy az új főtengely szimeringnél jön be az olaj a forgattyúsházba, de nemtudom hogy hogyan, hiszen a szimering új, ehhez a típushoz való, az érintkező felület sem kopott, nem repedt a ház sem, szakszerűen lett bele rakva. Hallottam egy ismerősömtől hogyha a membránlapok elvesztik rugalmasságukat, akkor a szívás ütemekor túl nagy vákum keletkezik a forgattyús házban, amitől a jó főtengelyszimeringen keresztül is beszívhatja az olajat. Igaz lehet ez?
Az üzemanyag nem jut el a tankból a hengerig. Ezt nézd végig.
Segítség!
Van egy régebbi fajta Honda robogóm és valamiért nem indul. Ha rugdosom nem indul be viszont ha befecskendezem a benzint akkor pöfög míg el nem párolog. Aztán semmi. A fúvókák jók és a membránnak sincs baja. Ha valaki tud segítsen. Fontos lenne.
Rosszul. Az új kulcsot fel kell tanítani a régi kulccsal. Ezért mondtam, hogyha nem jó a régi kulcs (immo nem érzékeli) akkor az újat nem lehet feltanítani. Ha megvan a kulcs kód, akkor is csak köszörülve jön a kulcs, gyújtásra tudod tenni, de még nem fog indulni, mert az immo nem ismeri. Ha nincs kód, nyers kulcsot tudsz venni, amit lemásoltatsz a régiről, aztán feltaníttatod, (kb 5 perc ha hozzá lehet férni a csatlakozóhoz)
?
Bocsi de ezt nem értem, hogy lehetne ugyanezt a kulcsot "polcrol megrendelni, amikor elvileg mindegyik más, végül is az immo az az adott jármüre van betanitva. Rosszul gondolom?
Ha délig megrendeled, másnapra megvan, de mondom, feltétele, hogy a régi működjön!
A Karasnában lehet van a polcon is, mert rendelt valaki és asszem nem vitte el.
Persze, de a régebbi kulcsok egyformák (immos) Az újaknak más a formája. Elég a tipus, évjárat is.
És ha alvázszám alapján megrendelem, elvileg a gyártó tud küldeni ehhez valót nem?
Bármelyik Honda kereskedésben kapsz hozzá. 8ezer körül van. De ha a régi nem működik cseszheted, mert nem lehet feltanítani az újat. A dőlésérzékelő 46 ezer, abból nézz bontottat.
Sincsmit! Én is 954-et akartam venni a GSX-R1000 helyett, csak kényelmetlennek találtam. Igen, sajnos a kulcsot akkor úgy kell rendelni a japóktól...