Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na próbálkoztam a trafóval, de csak 1- 0,8mmről húzott át, gyertyával át se húzott, csak 1 szer , bár a vezetékeket csak beledugtam a kis lyukba ami a "sarurádugó" helyén van, a trafó melegedett mint az atom, kb 5 percet játszottam vele.
oke az még nem lesz egyszerű... még lábadozok... de majd..
Mielőtt felgyulladsz vele ,keresd meg hol folyik, és ne indítózz!
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Yamaha Fz750-ről lenne szó. Folyik belőlle valahonnan a benzin ha indítani próbálom és nem indul be. A benzinpumpa elég sokat kattog.... Valakinek valami tipp?
köszönet.
Oksi! Aztán remélem, h már jó lesz!
Asszem már megvan h honnan tudok szerezni: cma-motor.hu tőlük kérdeztem és azt mondták h van 15ezerért asszem, de még megnézem h jó e a trafó, és utána vásárolok
Hát jah... barbárok... utálom amikor így bele van b@szva...
Neked meg lehet venni másikat...
Van 1 krossz moci bontó Csetényben, de nemtom melyik a száma. Kérdezd meg nála, lehet hogy van ilyene... Van ott váz, telók blokkok minden cucc...
Csetény motorbontó száma valamelyik: 70/2055754 06-30-855-76-33
Aha, az a tölcsér alakú.
Japánoknál meg ebből használtak rendőr motorokat ám!
Nemtudom miért nem 1-el oldották meg. Akkor még ez tűnt jobbnak. Talán a TCI vezérlése miatt. 2 jelbemenet 2 trafókimenet 2 Darlington tranyó.
A CBR1000F-be is az SC21-be amiket elsőnek gyártottak ott is 2 jeladós volt, de a 91-es SC24-es modellváltásnál már csak 1 jeladós lett. Mi meg azon próbálkoztunk, h másik elektronikát faragjunk bele, de túl sok meló lett volna.
Csetény motorbontó száma: 70/2055754 06-30-855-76-33
Nemtom melyik a jó szám.
Jah, már akartam hiányolni a képeket.
Helyes! Nekem is tuti motorozni fognak a gyerekek, majd ha lesznek...
Gyanús h azzal, de nem én csináltam, hanem az előző tulaj, h baszná meg a.....
Megköszönném ,az eredeti gyári kipu-ja van az a hátrafelé szélesedő,ilyen van a cb 750 eseken is. Ennek a blokkját húsz évig gyártották kis változtatásokkal .Sőt CB750 be van kardános hajtással is.Amit nem értek hogy két gyújtásjeladó van, és mindkettő ugyanakkor ad jelet, miért nem tudták eggyel megoldani? Most meditálok rajta.Későbbieknek 1 jeladója van .A fotók most készültek a pici unokáimmal, ha meglesznek teszek fel, de még a lányom gépén vannak. A Kitti 7 éves, Lacika 4 , mindkettő szeret motorozni.
Nem olyan rossz motor az! Meg hát Honda! VF750-ből még most is sokat látni, ez meg ugyan az a konstrukció csak sor4 blokkal.
Barátomnak volt vele pár gondja: túltöltés a lámpa miatt(mert 1 lámpás volt nem 2ő, és 16,5V-okat töltött nagy fordulaton), aztán annak hatására megdöglött a generátora(mivel műszerészek vagyunk ezért összedobtunk rá egy fesszabot+generátor csere), aztán jött a hátsó teló probléma(kiszed kimos az olaj belőle azthiszem gázolajjal és megjavult), aztán jött a TCI melegedés gondja(elment néha az 1ik trafó feszültsége, lecsavaroztuk a burkolatát és már jó is lett). Ami Őt a legjobban zavarta, h léghűtéses, és városban meg tötymörögve nagyon melegedett, meg a rövid 2-es fokozat, és a hülye letiltása a Darlington tranzisztoroknak a TCI-ben. Viszont kihozott belőle 220-as végsebességet, és kényelmesebbnek tartja mint a mostani Hayabusáját.
Ami nekem tetszett benne: Mivel régi ilyen dolgok? Levegős és állítható első teló, vázban elvezetett olajhűtés... nagyon jó technikai megoldás!
Párszor versenyeztünk, és egyszercsak elkezdett zörögni a blokkja.
Aztán mivel néha jött elő gondoltuk a kipurendszerben van valami perfolemez leszakadva. Kb 1 év után szét is vágtuk, le is volt szakadva lemez, kiszedtük. 1 hétig nem volt zörgés aztán megint. Mondtam neki, h ez a blokkban valami. a hengerfejnél néztük, de nem találtunk semmi rendellenest. Én ekkor tippeltem dugattyúcsapszegre, h el van törve. Nem az volt. Valószínű kilazult a 3-as hajtókar csavarja amivel a főtengelyhez van fogatva, és amikor leesett a csavar a másik csavar szétszakadt, így kinézett a blokkból a hajtókar. Persze mindezt a pályán 200-nál... Szerencsére meg tudott vele talpon állni(tanult az én balesetemből).
Raksz fel képet a kipudról? Meglesném, h milyen, mert a barátomnak volt bele szűkítője...
Csetényben van egy srác, van neki bontva egy CBX-e. Bontott krossz gépeket is árul. Ha érdekel megkérdezem neked az elérhetőségét, ha nem ismered...
Pénzügyi okok miatt, én is a jó öreg CBX-et hajtom, igazi nem agyon elektronizált karburátoros ,nem laptoppal javítandó ,gépsárkány.A 22 éve ellenére olyan jó hangja van ,nem zörög csörög. Ami bosszant,hogy a kipuffja ki van herélve ,és nekem hangos .De egyelőre hiába vadászok ép belű darabra.Mit qrt el , hogy kikönyökölt?
Most nézem, h neked is CBX-ed van? Tök fain! Annak a srácnak is az van akivel járok motorozni. Vagyis már nem az van, mert kikönyökölt a hajtókar a blokkból...
Aztaaa! Azt flex-el vették le a csatiról?
Nekem jött.
Hales!Csak ne utálnék ennyire gépelni.
csátok! KTM exc 200-as omhoz szertnék olcsón alkatrészt rendelni (dugó... stb) a netröl de nem találtam szinte semmit! segitsetek pls
de egyébként vennem kell cdi-t feltétlenül, mert néztük, hogy a barmolás miatt megsérült rajta 1-2dolog, lehet h csak felületi, de mégse legyen már rajta ien gányolás, meg ha belefér a keretbe akkor miért ne, úgyis erre van szánva, először működjön tükéletesen aztán jöhet a szépítgetés
balogh.agi@hotmail.com
Nyugi! Vége lesz hamarabb mint gondolod .
kösz! majd valameik nap próba és írok, csak ez a rohatt suli...
Csáó Haver.
Persze emlékszek rád.
Jaja nyomom a fényezést 1000 rel.
Most van bőven munkám de gondolom elcsúsztál a szép mocival.
Megoldható a fényezés,ha tudsz várni egy kicsit.
Számom 0630/463-6373
rögzitsd a gyújtókábelt,a testérintkező MELLÉ úgy hogy ne érjen össze vele.. majd a két tápvezetékkel szikráztass 12 vos akkumlátoron, 15-ös=+ , 31=test , a gyújtókábelnél a szikrának át kell 5-6 mm-ről ugrani . Ha van szikra, jó a trafó. A számozás szabványos kellene, hogy legyen , Ez a két csatlakozó (rádugósaru , vagy négyes csavar)az amelyikre 12 V-ot akkuról, mintha táviratot küldenél.És közben a nagyfesznek át kell csapkodni.Azt meg látod.
ezt le tudnád írni még 1 szer, lehet h én vagyok hülye de nem értem, kössz.