Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A jeladó úgy néz ki, jó! De a trafóra vagyok kíváncsi.
Próbáld ki a gyujtótrafót, A gyertyakábelt rögzitsd a gyújtókábelt,a testérintkező MELLÉ úgy hogy ne érjen össze. majd a két tápvezetékkel szikráztass 12 vos akkumlátoron, úgy hogy a gyújtókábelnél a szikrának át kell 5-6 mm-ről ugrani . Ha van szikra, jó a trafó.Utána elektronika .Írj ha van szikra. e-mail adatlapon.
Sziasztok!
Van egy Gilera Sioux 50... váltója jó:) kész.:)
de a motor melegen nagyon gyenge hidegen jobb valamivel..
indul elsőre tömitések jók,szimeringek ilyesmi..
és dugattyúra és gyűrűre gondolok:) a probléma forrására:)
1,2 -be húz de ott se tökéletes. és ...3,4-be csak ful megfelé 4.be még lassul..

Szerintetek?::)
azé köszöntem szépen , gyanús h bevásárolok 1-et én is me ez nagyon csunyán néz ki, de ha valaki tudja h jók-e ezek az adatok akkor kérem írjon
Mondom nekem csak volt transalpom és 94es volt asszem a 2töt sikerült anno vennem 10E FT körül volt de lehet több is volt már fene se tudja azt meg hogy honnan szereztem szintén passz sajna!
és mi péz volt a cdi? mert ez 1 83-mas honda xl 600, és a tiéd mien évjárat.
Hello nem akarok okoskodni de nekem a transalpomon anno ugyanijen cdi volt és nekem is szar volt csere sajnos!
hali! Na vannak fejlemények: a jeladó amikor gyujt akkor 600ohm körülit ellenállása van, amikor nem akkor 360-390ohm között van, a trafó nem szakadt a potméter szerint, de bele megy áram és nem jön ki belöle, de így is a cdi tűnik szarnak szerintünk( a képen majd látjátok) a gyujtástekercsből 40 volt körül jön fel.
Jah az előző bigoneoszinak szólt :)
Hali :) Megnéztem mindent amit irtál, de csak nem jó valami. Jövőhéten nézetek egy szinkront sztem az lesz a baja

Köszi mindent
Szeva Miki, Ha fényezel még, okvetlenül keress meg légyszi msn:hsskft@freemail.hu, remélem emlékszel rám. üdv, vagy ha megcsörgetsz visszahivlak. 06304875663 üdv ontosf
Sziasztok!

Nekem olyan problémám volna, hogy van egy Peugeot Jetforce TSDI típusú injektoros, vízhűtéses robogóm és elég furcsán viselkedik néha.
A betegsége tünetei:
leesik pillanatokra a fordulatszám 7500ról úgy 5-6ezerig, utána ismét "húz",
olyan mitha fulladozna, nem akar menni rendesen

Régen a simsonnál volt ilyen, hogy mikor ráhúztad fuldoklott, állítottál rajta azt jó volt...
Nem tudom mennyire sikerült körülírni a problémát de nagyon megköszönném a segítséget!

Nem tudom sajna mindig nézni a fórumot ezért vágd be kérlek a segítséget egy mailbe is:

sapeszka@gmail.com

Előre köszönöm!

További kellemes napot kívánok!
Roland
ha az új tömítésnél is jön az olaj és az olajszint is rendben, akkor mérni kéne szerintem egy olajnyomást azzal lehet gond.
Előttem csinálták az olajcserét, azt a három litert öntötte bele amit én vittem, meg elég sokat nyomott ki, kb egy litert, és továbbra is csöpög. Valami tömítetlenségre gyanakodunk, először a vízpumpa végén levő gumigyűrűt cseréltük, aztán úgy látszott, hogy a vízpumpa alján levő kis lyukon csorog az olaj, ekkor szedtük szét a vízpumpát és cseréltük kia belsejét. Semmi változás. A nap vége az lett, hogy teherautóval elvitték a motort a szervízbe.

köszi a választ
nem lett túltöltve olajjal? pont itt írta valaki, hogy márkaszervizben beleöntötték, ami a dobozban volt
Sziasztok!

A segítségeteket kérném
Egy gsxr 600 k6 típusú motorom van, vigyázok rá mint a hímes tojásra. 11 000km van benne, most volt olaj, meg gyetyacsere.
Pályára nem járok, nem hajtom.
Tegnap fogta magát és a vízpumpánál kinyomott egy csomó olajat. Egész nap szerelte a szerelő (Hivatalos Suzuki szervíz) és nem sikerült megjavítani. Annyit sikerült elérni, hogy egyenes helyzetben nem, csak kitámasztóra döntve csöpög.
Tapasztalt már bármelyikőtök ilyet.

Köszi a segítséget.
Gondolom nálad is alul van a benzintartály.
Az robogómnál is azt szoktam csinálni,ha hosszabb ideig áll, hogy mivel a benzintartály a motor szintje alatt van, meg szoktam rúgni párszor és könnyedén indul. A benzin visszafolyik ez a gond akkor, ez nem probléma, a szivattyúnak el kell juttatni a benzint a porlasztóig.
Nem. ha pl jár egy fél percet akor utánna még pár órával később is könyedén beindul. A probléma "hosazbb" idő után jelentkezik, kb fél nap. Szerintem a karburálással lesz valami.. idővel visazfolyik a cucc és utána járatni kel, hogy emgint odakerüljön... Én nem értek hozzzá ez csak az én ötletem..
Ha keveset áll akkor is ez a jelenség, mintha hosszabb állás után indítanád?
Valószínű. Próbáld meg a gyújtás ráadása nélkül párszor a berúgókarral megforgatni és utána indítózz. Írj, hogy ekkor mi történik.
Hali. Valaki tudnan nekem segiteni?
Van egy 25-ös gilera Runnerem hideg indításnál kb fél percig kell forgatni, hogy beinduljon, de nem az, hogy végig erőlködik hanem 20.adik fordításra pöffen kettőt és beindul. Ezzel szemben ha már meleg a motor akor pöccenésre indul. Nem tudjátok mi lehet a gondja?
Talán a szivató bedöglöttrajta?
akkor nyugodtan felrakhatod
Nem nem hajlik könnyebben nagyon erős nincs szálszakadva vagy megtörve csak deformálódott.
ha ott ahol össze volt kötözve nem érzed hogy könnyebben hajolna a perem akkor a gumival semmi gond, csak előfordulhat, hogy nehezebb először felfújni!