Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

halihó all. bocs az offért. nem keményedik fel a hátsó fékem. segitsen valaki légyszives.
előre isköszönöm
Üdv. GErgő
Hali! Vegyél hozzá fekete Loctitot! / fekete loktájt/ vagy 1500-2000 ft!
sziasztok! lenne egy problémám... 2000-es YAMAHA DT 50 R motoromhoz szeretnék jobb hátsó idomot! tud valaki segiten? msn: gerrisson@hotmail.hu
Nézd meg szaküzletben hallottam van teflon tömítő is.
Sztem a Loctite-nak valamelyik tömítőpasztája lehet.
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.

Van egy 2005-ös Yamaha FZS 1000 Fazer-em. 52000 km van benne. Kb. 1 hónapja fennáll egy probléma, mégpedig gyorsítás közben 5300 és 6000 fordulat között a motor teljesítménye hullámzó lesz. Folyamatosan gyorsít 5300-ig ott pedig több egymás utáni megtorpanás érződik a teljesítmény leadásba, 6000 fordulat után ez megszűnik és gyorsít tovább. Ezen az intervallumon kívül nincs semmi észlelhető teljesítményromlás a korábbi időszakhoz képest. A jelenség ráadásul csak a belemelegedett motornál jelentkezik, tehát az első néhány percben míg melegszik a motor nem érződik.

Ha van valami ötletetek, hogy mi lehet a baj, kérem írjátok meg.

Előre is köszönöm.

Csaba
de mi ennek a fehér masszának a neve?
Az azért lehet mert visszatették bele azt a tömítést ami volt benne előtte.
Helo mindenkinek.SEGITSETEK LÉCI!
Van 1kx125ösöm 86os.Az a baja h magasfordulaton nem pörögki.Mi lehet a baja?dugo gyürü porlaszto v dugulás esetleg powerszelep hiba?
Ha valakinek van elképzelése az irjon erre a cimre zolienduro@citromail.hu.köszi
hello. én nekem szakszervizbe votl bent dugócserén és ott is kentek valami szart a hengerfejnél valami fehér cucc...
De miért hallasz ilyen hülyeségekről? Semmi pasztától nem lesz teflon bevonat rajta, mint a gyári tömítésen ami keményen a te motorodhoz 1-2000Ft lehet...
amire én gondolok az vmi massza amit a hengerfejtömítésre kell rákenni. Hallott vki róla?
Persze! Csak nem paszta, ha nem tömítés a neve. És gyári.
azért köszönöm a javallatokat , ha másnem marad a szerelő bácsi.
Az a baj hogy qrva messze laksz,és villamos hibát távban, nagyon nehéz javítani,A jeladónak 600 ohm körüli ellenállásúnak kellene lenni. Nem lehet szakadt!A gyujtótekercset akkuról külön ki lehet próbálni.Végül marad a gyujtóelektronika hibalehetősége.
már néztük és mukodik
Rendben.
Mert addig nem is szedem szét amíg nincs megfelelő alkatrész.
Hátha Te jártasabb vagy az alkatrész beszerzésében meg hogy milyen méret kell bele mert gondolom azért kopog mert elkopott benne a lapka.
Motor adata:Suzuki Gs 500 E 1981 es sor 4 hengeres.
hello
hengerfejtömítő pasztáról hallott már valaki? Ha van akkor milyen márka és hol lehet beszerezni? Elöre is köszi
Kelemenbali! Mielött mindent megvennél, nézd meg az " engine stop" kapcsolót, be van-e kapcsollva illetve zár-e .
Sziasztok nemrég vettem egy gsxr 400 ast!a volt tulaj nagyon jó barátom mondta h ment vele 210et de én ma mentem vele és 180 nál jobban nem ment!mondta h mielőtt megvettem tőle ő szétszedte a kilóméterórát és kicserélte benne az izzókat!létezik olyan h a kilóméteróra visszakötötte véletlenül a tiltást vagy hogy van ez vissze lehet azt vagy nem tudom kérlek segítsetek a moci biztos h fasza nyomaték minden mert megy mint állat de attól jobban nem megy pedig már nem egyszer mentek vele 200 fölött még ezelőtt
Utánanézek!
Am mennyibe kerül ehez a: trafó, cdi, tekercs, jeladó, ha netán valameik szar lenne? me sehol nem láttam árakat
Szeva. kéne beszélnünk, nincs semmi gond de a fényezésedet látva a mult évben gondoltam megkérdezlek. Egy 954 RR-t kéne fényezni msn:hsskft@freemail.hu vagy skype:hsskft, a számom 06304875663 csörgess meg és visszahivlak
Semmi ien felesleges cumó, az előző gazda mindent leszagatott ami nem kelett
Szia.Köszönöm a felvilágosítást.
Korongot hol lehet venni bele?
Nagyon megköszönöm a segítségedet.üDV