Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én visszavinném, és az utamat is kifizettetném velük. Ezt a gumit összekötötték, és a szélénél tuti nem illeszkedne. Nekem az ilyen gumi a bicómon sem volt jó...
Haliho emberek SOS kellene nekem honda vt 250 xelvis 1996 vagy 1992es évjáratokhoz egy service manual! emailben a kgb07@freemail.hu-ra várom elöre is thx ha van valakinek és el is küldi!
Nem. ! De könnyebben fog indítani.
Köszi a válaszodat!
Mind 2 akksi zselés, de ez gondolom nem sokat változtat a dolgon. Ha nagyobb akksi van benne a gyárinál, akkor az lehet gond, kárt tehet a motoromban...?
A normális töltöfeszültség , 13,8-14,4 max.A 12,5 körüli szint az italhat hibás cellazárlatos akkura. A púpos akku nagy valószínűséggel meg van halva . Ha a töltöfesz . 14,4 V-nál nagyobb , akkor forralja a savat , megpusztul az akku.Javaslatom: Az R6-ba vegyetek akkut lehetöleg olyat ami fel van töltve . És ha a töltőfesz az új akkuval 13,8 V alatt van , akkor keress. Jó egészséget!
Szia József!
Ha jól tudom Te eléggé otthon vagy az elektromosságban...
Egy kérdésem lenne. Adott egy R6 2000 es évj motor. Egyszer csak megállt, nem volt rendes töltése. Az akku oldala be van horpadva, 10Ah-s akksi, kicsit meleg, töltése terhelve lámpákkal, olyan 12,5-12,8V multimeterrel mérve. Arra gondoltam hogy az akksi nem veszi a töltést rendesen csere, de gondoltam rá hogy kiveszem az én aksimat a motoromból Cbr 929RR hogy betegyem az R6ba, és lám az én akksim pedig kifelé van puklisodva, (8AH-s) ugyan így mérve 14.6V-ot mérek. Ez már ugye a szulfátosodási határ felett van, kicsit meleg ez az akksi is.
Gondoltam fesszabi elszállt, de azért a csatlakozókat befújtam kontakt prével, hátha ilyen gond van, de továbbra is ennyit mérek.
Az akksikat megcserélve pedig az én motoromban 14.3V-ot mérek, az R6-on pedig 13.5-13.7V-ot.
Van erre valami magyarázat? Esetleg ha nem megfelelő akksi volt korábban a motorokban, akkor lehet ilyen gond? Új akksi mindenképpen kell, mert ha viszi is igy egy darabig, biztos igencsak odavert mind a két akksinak ez a történet.
De kérdés az hogy fesszabi is kell majd nekem..? Hogy tudok megbizonyosodni arról hogy jó e a fesszabályzóm, vagy hogy az új akksit is nem-e szétnyomja egyből..? Most a legolcsóbb megoldás az hogy akksit cseréltünk haverommal, majd méregetem mi történik.
Az odaverhetett-e az én fesszabimnak, hogy egyszer menet közben mikor a tükröt igazgattam lenyomtam a kapcsolót a kormányon, és leállt a motor, ez 1-2 mp volt, ahogy visszanyomtam a kapcsolót egyből beindult. A motor injektoros.
Ha tudsz magyarázatot adni erre plz tedd meg, mert én nem vagyok annyira otthon ebben, és nem szeretném magam felesleges költségekbe verni sem, illetve azt sem szeretném hogy valami megadja magát, aztán 3x annyiba kerüljön.
Sziasztok!

Van egy cagiva supercity 125-öm, már megtettem vele 12000km-et, és a következő problémám volt vele végig: 7000-es fordulat alatt van egy elviselhető rezonanciája, viszont miután nyit a szelep, úgy el kezd rezonálni, hogy alig lehet fogni. Én a főtengely lógására tippelek, de úgy azért nem szeretnék beruházni egy főtengelyre, hogy nem tudom mi a konkrét baja!

Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni motorgumival kapcsolatban. Rendeltem a neten egy új hátsó gumit, megérkezett de nem tetszik rajta valami. El van deformálódva a pereme. Túl sokat nem értek a gumikhoz de félek, hogy felrakásnál ez gondot fog okozni. Szerintem összekötötték vagy valami marhaságot csináltak vele. Hozzáértők véleményére lennék kíváncsi, mert ha ez így nem használható szeretnék minél hamarabb reklamálni, gumishoz csak hétfőn tudom elvinni. A gumi egy 130/70 R17-es tömlő nélküli hátsó gumi. Vadonat új még szőrös felcimkézve stb... Képeket csatoltam róla.
2005-ös. Azt nem tudom, hogy ezt a fekete füstöt mi okozhatja Menet közben nincs vele gond, megy rendesen... Csak az hidegindítás és a füst a zavaró!
De lehet az indítási procedúra sem a megfelelő... De hát szerintem ez is olyan, hogy ki kell tapasztalni...
Hány éves a motorod?
Nyugi, nagy baj nincs, csak egy kicsit keveset kap, melegítsd be és utána menj vele.
Hali!
Múltkor már írtam hogy beállítási gondokkal küszködünk haverom YZ250F-én... A karburátort teljesen szétszedtük, mindent a gyári értékeknek megfelelően állítottunk be és az alapjárati fúvókát is visszacseréltük gyárira!
Ám az a helyzet, hogy még így sem lett igazi a gép! Az a gond, hogy hidegen elég nehezen indul (van hogy csak 10-15. rúgásra), a másik meg, hogy nagy gázfröccsnél fekete füstöt dob, és a gyertyát is kormozza.
V.kinek nincs v.mi ötlete, hogy mi lehet a gond?
ha nem kap akár egy henger elegendő benzin akkor megsüt. a benzin a motor másodlagos hűtése. ha vizes ha olajos ha levegő hűtés minden motorban a benzin hűtés ugyanolyan fontos.
Sziasztok!

Az a problémám a 2000-es cbr 600 f -emmel, hogy melegítés közben össze-vissza jár az alapjárat, hol leesik 7-800 alá és le akar állni, egy hangyáni szivató hatására meg felmegy bőven 2 ezer felé és fullad is amíg nem teljesen üzemmeleg. Melegen ez nincs. Alacsony fordulatról néha dadog a motor és megnőtt a rezonancia. Már bejelentkeztem szerelőhöz de addig vajon használhatom? Elsősorban ez a rezonálás izgat ami gondolom a karbi szinkron elmászása miatt lehet és nem egyformán kapnak benyát a hengerek. Ettől lehet vmi baja? Csapágyakat nem rázhatja szét? Kb akkora vagy majdnem akkora a rázása mint haverom sv 650-ének alapjáraton. Bár magasabb fordulaton is érezhető.

Köszi! Atti
hello
Megint van pár kérdésem. Honnan tudom hogy mikor elég feszes a vezérműlánc? Hogyan tudok a vezérlésen állítani(még nincs fent a lendkerék)?
Hol lehet ma menni közúton 180-at ?
Sziasztok nemrég vettem egy gsxr 400 ast!a volt tulaj nagyon jó barátom mondta h ment vele 210et de én ma mentem vele és 180 nál jobban nem ment!mondta h mielőtt megvettem tőle ő szétszedte a kilóméterórát és kicserélte benne az izzókat!létezik olyan h a kilóméteróra visszakötötte véletlenül a tiltást vagy hogy van ez vissze lehet azt vagy nem tudom kérlek segítsetek a moci biztos h fasza nyomaték minden mert megy mint állat de attól jobban nem megy pedig már nem egyszer mentek vele 200 fölött még ezelőtt
Köszi szépen! Akkor megpróbálom ezeket.
meg kaptam a szimeringet köszi.
igen okozhat rakd magasra a tut kapjon tob benyat,erdemes felujitas utan 500km utan kromressziot regisztralni es ha a mostani hiba elojon ujra merve a kromressziot van hasonlitasi alap,a gyuru hamar elkophat jartam igy is,gyruzessel az alig hasznalt henger ujra erore kapott,olyan is elofordult letort a dugobol es a vezerles bolondult meg es jo volt a kropreszio,ha kiment a fotengejy szimering az is okoz ilyet farsot sziv,gyujtast is nezni kell
Rá tudnál kérdezni?
köszönöm:)
Én nem!
A tesom lehet!
Nem tudom! Nem találkoztam vele!
Hali! Olyan dologban kellene nekem segítség, hogy egy kb. fél éve a motoromat / Yamaha dt 125r 2000-es évjárat / újra kellet hüvelyezni, megkapta az 56-os alap dugót, a hengerfej meg lett síkoltattva, új tömítések+gyertya! Az elején ugye óvatosan a bejáratási időben majd mikor már letelt akkor már mentem vele rendesen! Nagyon ment egy darabig, volt olyan hogy harmadikba jó kuplungolással emelte az elejét! Aztán kb egy hónapja nagyon erőtlen lett, eggyesbe egyenesen is alig bír elindulni nemhogy emelkedőn, és utánna se az igazi! Néztem hogy nem e szökött el a kompresszió de az joo! Kipucoltam a karbit, állítgattam a póvert , kiégettem a dobokat, uj tömítést tettem a hengerfej alá de semmi változás! Ha valakinek van valami tipje megköszöném ha megírná!
Nem tudom esetleg a karbiban levő tű elálítódása okozhat-e ilyet?!
A jó pap holtig tanul!