Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gyujtásom valahogy így néz ki papíronn, amúgy nem valami szép de a jeladót akárhogy basztattuk nem csinál semmit
Nem üreshelyzetben indításkor gyújtástiltás van-e rajta? Külön leállítógomb esetleg?
Na szóval. A trafót ki tudjátok mérni, h szakadt-e, meg a gyertyakábelt is. A gyertyát is nézzétek meg, h jó-e. Aztán a jeladót basztassátok, elvileg úgy kéne szikrát adnia, ha van rajta gyújtás...
Tök simán összeraktam egyedül a hengert, csak megint egy kis kényszerszünet... van az a kicsi csap vagy cső vagy mi amin megy fel az olaj a hengerben(amiről beszéltünk délután). Van egy lent, meg vele egyvonalban fent. Namost az egyik kis csapot nem találom sehol. Nincs esetleg egy olyanod?
ez egy picit értelmetlen lett de remélem eligazodsz rajta
Hát az úgy van, hogy a tekercsről jön áram, a cdibe és onnan megy a trafóhoz is de az nem ad szikrát, de a jeladót akárhogy baszogatjuk nem változik a multiméteren a szint, tehát most úgy állunk h vagy a cdi v jeladó v trafó---bár ez a leg valószínűtlenebb. Kicsit parázok me nem szeretnék annyira sokat költeni bele (most 30-am van rá) . Mellékelek képet bár nem sok látszik.
helló!el küldted a szimeringet?mert még ide nem érkezett.válaszod előre is köszönöm.
Az alkatrészes topikba írd be...
Sziasztok!
Szükségem lenne Yamaha FZ 250-hez levegőszűrőházat karburátorsorral összekötő gumicsonkra!

Abban szeretném a segitségeteket kérni, hogy ez esetleg más tipusúval cserélhető, pótolható-e?

Nagyon szépen köszönöm!
Hali! Olyan dologban kellene nekem segítség, hogy egy kb. fél éve a motoromat / Yamaha dt 125r 2000-es évjárat / újra kellet hüvelyezni, megkapta az 56-os alap dugót, a hengerfej meg lett síkoltattva, új tömítések+gyertya! Az elején ugye óvatosan a bejáratási időben majd mikor már letelt akkor már mentem vele rendesen! Nagyon ment egy darabig, volt olyan hogy harmadikba jó kuplungolással emelte az elejét! Aztán kb egy hónapja nagyon erőtlen lett, eggyesbe egyenesen is alig bír elindulni nemhogy emelkedőn, és utánna se az igazi! Néztem hogy nem e szökött el a kompresszió de az joo! Kipucoltam a karbit, állítgattam a póvert , kiégettem a dobokat, uj tömítést tettem a hengerfej alá de semmi változás! Ha valakinek van valami tipje megköszöném ha megírná!
Nem tudom esetleg a karbiban levő tű elálítódása okozhat-e ilyet?!
nono világválság idején ilyet? :)
Viccnek szántam de látom nem vettétek a lapot :)
Tudom van olyan mert ha nem lenne rossz sose tudnánk meg mi a jó XDDDD
Szia, nem a tiédre, de a Gyorshajtás, jard fórumban volt egy srác aki okosban tudott vizsgáztatni. Olvass vissza abban a fórumban...
hello

Az enyémre reagáltál bocs de nem tudom?:)
Lenne egy 650 es BMW és 25 kw os papír kellene hozzá tudnál esetleg olyat aki yoofejségből megcsinájja?
köszi
ciao
sziasztok!
szeretnék venni egy jó mocit aminek nem kell a motorját folyton újítani, de erős és jól lehetne vele hardendúrozni.
lécci írjatok tippeket
Írd le pontosan mi a gondod, és megpróbálunk segíteni...
Hello

mindenki érdeklődnék hátha tud valaki pest megyébe olyan helyet ahol 25 kw tudok vizsgáztatni BMW-t segítsetek létszi fontos lenne!:)
hogy mi a gond
1 délelőttnyi szenvedés után rájöttünk h nem ércsük az elektronikát
me am tennap hoztuk a motrot gyujtáshibával, már naon várom h beinduljon. am a csávesz azt monta h gyujtástekercs, de onnan kap áramot(bár ott 1 vezeték el volt szakadva) tehát mosmá nemtudjuk egyátalán
kössz
Amu itt találsz jópárat...

http://zorch.maow.myip.org/bik...
Tessék... 83-84-es évjárathoz való
elviekben jah csak a mehanikája más mint a pedálosnak
ja, a motor 83-mas évjáratú
Lenne 1 sürgős kérdésem: Van valakinek honda xl 600r-hez kapcsolási rajza?
Mert az ényémbe a vezetékelés 1 nagy katyvasz, előre is kössz
(naon sürgős lenne)