Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még egy kérdés ma találtam egy ilyet lásd kép
ez okés nem?
a féktartályba kell betekerni és úgy működik elvileg
köszi neked is! azért délután nyomok fel egy fotót a biztonság kedvéért.
na akkor megnyugodtam
kösz!
Autókban úgy van... Motoroknál nem túl jellemző...
Tépd össze a bizidet
Azokat mind1, h hogyan kötöd, a lényeg, h a fesszabon is a 3 madzagos helyére kösd...
A 3 fehér sorrendje nem érdekes.
Egy fotót tudnál? Az a három fehér megy az egyenirányítóra.Tudod 3 fázisú váltóáramú "genyó".
Amit mondtam hogy vettem tekercset, minden stimmelt vele, vezeték szám, szín, stb, csak a stekkerek nem. Ígyhát levágtam róla az összeset, és ráforrasztottam a régiről az összeset, csak amikor odaértem a 3 fehérhez, elakadtam... nem néztem meg hogy melyik honnan jött és hova ment. Szóval csak a 3 fehérrel van gáz, mert gondolom nem mindegy melyik hova megy a fesszabra.
Mielőtt elbíznád magadat, van olyan generátor (genyó) ahol a fesszab .a generátoron kívül van, meg olyan is hogy belül!
Szerintem tök reális ár,de ha sok akkor tuti valami dugihelyet tud már megint ez a Lecsómester XDDD
Vagy az unix hozzávágott 80%kedvezményt ngk ra :)))))
Némáááá a fesszabnak nem a generátoron belül a helye? XDDD
Elmélet:5,Gyakorlat:5 :) Mielött lelennék ugatva XDDD
a 3 fehér megy a fesszaba rendes csatlakozóval,a fesszab 4 pólusú, ha szemből nézed a bal alsó sarokból jön ki a piros (szabályozott) "kanóc" mit sikerült?
korongos!
Lenne egy Szakmai kérdésem!
Van egy Suzuki Gs 500 E tipusú mocim és a szelepet akarjuk beállítani csak elöbb megszeretném kérdezni aki jártas benne hogy csavaros vagy lapkás módon kell állítani?
Az enyém 1981 es évjárat sor 4 hengeres.
Tud valaki segíteni?
Köszönöm
nicns mit örömmel segitettem! szavadon foglak!
köszi, nagyon sokat segítettél
egyébként szép a motorod, nekem is ilyen volt
ha erre felé jársz gondolod szólj aztán a vendégem vagy egy üccsire
Jegyezd fel és piszkál érte mert én elfelejtem, de természetesem a vendégem vagy akár 2 re is
aszem hogy a fékérzékelő pozitivat kap de nem vagyok 1000% osan biztos benne ha nem akkor küldj ide egy választ és átrajzolom neked a skiccet! hogy könnyebben boldogulj
amenyniben nicns akumulátor a motorodba mert ugy látom valami gyári cross vag ymiféle de remélem hogy van ... na ha nincs akkor a féklámpa csak akkor müxik ha jár a motor ebbe naz esetben az első lámpábol kell kraftot venned ahogy már megbeszéltük ugyanez a módszer ahogy a képen látod csak anyni hogy az akksi helyett az elsőlámpábol veszed a negativat pozitivat remélem segithettem
nézd csak csináltam neked még eg yskiccet....
tehát a pozitivját rákötöd az ELSŐ lámpád pozitivjára a negativját az akksira igy csak akkor világit ha az első lámpa is megy na már most mivel negativat kap igy ha a fékérzékelő a pozitivat szakitja meg meg kapcsolja igy akkro világit a féked amikor nyomkodod a pedált a technika az elsőkarnál az érzékelő valahogy igy néz ki: hogy pozitiv az akksibol a fékkarhoz a fékar érzékelőjének másik vezetékét meg rá az érzékelőre ugyanez az eljárás a lábféknél a rajz szimbolizálja
tudna nekem segíteni valaki rs 50 kapott új főtengelyt 72 hengert 21 karbit 5-6 ezerközt lehörög és nem akar menni hanyas fuvókátol kezdjem a kisérletezést vagy valami 5let
A GSX-R1000-res fórumban olvass a 15. oldalon a 352-es hozzászólástól...
Ez egy sörödbe fog kerülni, mire visszakerestem...
aham.... ugy ahogy mondod de ez a technika csak akkor fog müködni mármint a féklámpa ha a lámpád világít! ha azt akarod hogy müködjön a féklámpa akkor is ha nem megy a lámpád akkor külön kell áramot adnod az érzékelőnek és külön kell hogy kapjon egy szálat a hátsó lámpád ..... mivel a lámpa 2 szállal világit és igy kell lenni egy fix állandó negativ és egy fék érzékelős kapcsolónak ami megszakitja a másik pólust a vezetéken.
Vagy az is elég ha megvan hogy honnan jönnek.
csináltam egy elég nagy hülyeséget...