Nézzétek meg a szénkefét is.A generátor forgórésze azon keresztül kapja a gerjesztést , az is okozhat ilyen hibát.De nagyon sok lehet. Ezért lettem elektrotechnikus, mert nincs két egyforma eset!A pék a kiflit ugyanúgy hajtja napról napra. Két ugyanolyan hiba, biztos hogy nem ugyanaz okozza!
még valami az én mocim is azt produkálja hogy ford.szám emelésre nem megfelelő a töltés alapjáraton 13.8 a vill szerelő csáko azt mondta szerezzek egy fesz.szabályzót higgyek neki?
pillants rá akkor az akku oldalára cycle use 14.4V, constant use 13,8V. ez annyit jelent, hogy ciklikus üzemben feltöltheted 14,4V-ig, de ha ezt elérte azzonal vissza kell engedni 13,8V-ra, különben fújja a savat mint süsü.
de nem biztoss elképzelhető erre ugy jöhetsz rá hogy megméred a töltőáramot agenerátor tövéröl ugy kitudsz zárni minden esetleges letestelést ésegyebet lehet a szénkeféd szivat
Az az érdekes hogy a netről letöltöttem a szerelési könyvet, ezek szerint lépésről lépésre megmértünk mindent,határon belül találtuk a méréseket. Már csak arra tudok gondolni hogy tényleg vmi rezgés által okozott gubanc lehet
Mérj egy feszt. Találkoztam olyan motorral ,amiben az akku csak frissen töltötten indított.A második 10 másodperces tekerésre már nemindult.Fél óra mulva.