Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézzétek meg a szénkefét is.A generátor forgórésze azon keresztül kapja a gerjesztést , az is okozhat ilyen hibát.De nagyon sok lehet. Ezért lettem elektrotechnikus, mert nincs két egyforma eset!A pék a kiflit ugyanúgy hajtja napról napra. Két ugyanolyan hiba, biztos hogy nem ugyanaz okozza!
És miből veszed, h nem jó?
Amikor szar volt az akksim, és már nem is tekerte, akkor ha meleg volt a motor tolásra simán indult....
Mert épp összeér valami benne. Én pl már láttam olyat amikor a rugó ami feszíti a szénkefét elfárdat, és hol indított hol nem...
még valami az én mocim is azt produkálja hogy ford.szám emelésre nem megfelelő a töltés alapjáraton 13.8 a vill szerelő csáko azt mondta szerezzek egy fesz.szabályzót higgyek neki?
Köszi az infókat még jelentkezek!
Vagy csapágycsere?
asszem akkor bepróbálkozom az öninditónál,más forrásból azt mondták zsirozzam meg az öninditót mert szorulhat és...
Oxidos saru. Törött csatlakozó.
A töltőfesz.max :14,4V ! Ha állítható, akkor 14,2-re állítom.15V sok!
Pldul.
Ezt kell kideríteni.
ezt okozhatja ha rossz az öninditóm?
a gyujto elektronika mentén mitöl eshet le annyira a feszültség hogy nem gyujt?
petro itt vagy?
pillants rá akkor az akku oldalára cycle use 14.4V, constant use 13,8V. ez annyit jelent, hogy ciklikus üzemben feltöltheted 14,4V-ig, de ha ezt elérte azzonal vissza kell engedni 13,8V-ra, különben fújja a savat mint süsü.
Gyári leírásra hivatkozva gondolom hogy kevés,miszerint:5000f/p nél a töltési feszültségnek14-15Volt között kell lennie
de nem biztoss elképzelhető erre ugy jöhetsz rá hogy megméred a töltőáramot agenerátor tövéröl ugy kitudsz zárni minden esetleges letestelést ésegyebet lehet a szénkeféd szivat
ne beszélj már butaságot.... 14,5 kell neki a generátorodat lehet fel kell ujitani!
Rossz is a motorod, leszívja az akksit? 13,4V simán jó a zárt akksinak, inkább a 14,5V fekteti meg. Nekem mindig 13,8-14,0V között van a feszültség.
Az az érdekes hogy a netről letöltöttem a szerelési könyvet, ezek szerint lépésről lépésre megmértünk mindent,határon belül találtuk a méréseket. Már csak arra tudok gondolni hogy tényleg vmi rezgés által okozott gubanc lehet
Egy éve vettem új akksit és azt is lemeritettem viszont tolásra tuttkon egy kerékfordulásra...
ha szar az öninditó akkor melegen miért indul?
Mérj egy feszt. Találkoztam olyan motorral ,amiben az akku csak frissen töltötten indított.A második 10 másodperces tekerésre már nemindult.Fél óra mulva.
Köszönöm a tanácsokat!Remélem előbb vagy utóbb megtalálom a hibáját a töltésnek.Jó pap is holtig tanul!