Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jól teker az öninditóm és melegen pörcre indul....hidegen is teker frankón...
Pldul.
Alapos munkával ki fog derülni!Hány voltot lehet mérni a gyújtóelektronika bemenetén?Választ várok. Természetesen indítózáskor. A gyujtóelektronika 11.5-től 14,4 V között működőképes. Ha inditózáskor ez leesik Pl:9v-ra akkor nem fog gyújtani.
Túl 1szerű! Szar az önindítód...
Reménytelen?
Igen, sztem is ki fogja előbb utóbb. 1000-res fordulaton jó? Mérjél ellenállást az akksi plusz és a váz között. Sztem valami kontakt hibád van. Bár furin adja elő a dolgokat...
Pedig valahol olyan baj van, a rezgés hatására valami zárlat, vagy ennek az ellentettje, kontakthiba van
Beleraktuk cimbora aksiját ami tuti jó,de ugyanaz. A test hibát pedig külön kábelekkel hidaltam át és semmi.A generátor leadja nagyon szépen 5000 f-nál a váltó 65Voltot mind a három fázisnál tehát ez is jó,és mégis csökken a feszültség fordulat emelkedésre.Szerintem a 13,4V előbb utóbb kinyirja az aksimat!
Sziasztok!Suzuki Bandit 400 gsf-em van hidegen jó akksival lemerülésig hajtatva sem indul el viszont tolásra egy kerékfordulásra indul ,ja és melegen pörcre mi lehet a gáz segitsetek köszi....
Ha fesszabot cseréltél, meg a generátort is akkor csak az akksi marad. Vagy ami még lehet, h zárlatod van valahol...
A testeléseket nézd meg. Hátha.
Az akksi a gond...sztem...
Sziasztok!Vettem egy gsxr1000 k1 est,és olyan hibája van hogy csak alapjáraton tölt rendesen.14,5V.Emelt fordulaton: 5000f-13,3V.A világítás fény ereje is vele esik,ami elég gáz föleg sötétben.Generátort és feszabályzót is már cseréltem de semmi változás.A komplett kábel rendszert is külön motortól függetlenűl vezettem el hátha a kábelköteg a hibás, de ugyanaz.Szép lassan eszi az aksit.Nincs valakinek vmi ötlete hogy mi lehet a gond?
ja zweitakt énmeg asztat hittem már az xt kész próbálj benzint a gyertyához önteni
Nem hinném aztmár a sok próbálkozástol kimostad a hengerböl.De marha gyorsan megtudod mivan öntesz egy korty benzint a hengerbe és gyorsan visszatekered a gyertyát ha indul vagy indulni akkar mert meg-meg moccan akkor a benzin a gond.Ja ezt elzárt csapnál ,hogy a szar addig nemenjen.
Ja xt-röl tudttál akkor bocs!
az nem lehet gáz hogy amikor elraktam tavaly nyomtam a hengerbe egy nyalat olajat (ahogy a kézikönyve írja)?
A Péter csak az XT600-amról tudott, azért mondta a vezérlést, de most valóban az nsr szarakodik, az xt még darabokban van.
még nemtok nyilatkozni, mert csak holnap tudok vele foglalkozni, de mindenképpen megírom hogy mi lett.
Te egy NSR 125-röl van szó!Milyenvezérlésröl beszélsz?Van egy tekercspanel meg egy lentkerék a panelon lehet próbálkozni de 2T magátol nagyon-nagyon ritkán megy el nem úgy a 4T -nél.A 2T motornál álltalában panel ,vagy tekercscsere után kell megkeresni a beállittást.
az nsr-em nem indul, az XT-t még meg sem próbáltam. Bár biztos vagyok benne hogy a benya a szar, mert tavaly szeptember óta műanyag kannában állt.
vezérlés:: alul "T" fent a szelepfedéllel egysikban kell lennie a két jelölésnek a vezmütengelyen, mindegy hogyan rakod be a tengelyt(felfelé,lefelé álnak a bütykök) én lefelé szoktam mert igy könnyebben rámegy a szelepfedél
ok csak itt forog a f,tengely
vedd le a karbit pucold ki, ha nem szedted le a lendkereket akkor ott nincs baj ( ék elnyirás) vezérlés rendben? ha egy fogat elrakod már nem indul (vagy nagyon nehezen) és át tudod forgatni simán minden károsodás nélkül más nem lehet
Nem indult mert annyira tele volt, hogy nem forgott meg a motor.....egyébként így is vettem észre, épp indultam volna mikor ez bekövetkezett és eltelt egy kis idő mire rájöttem mi van.