Mégvalami az ethanol azért 5% mert nagyobb arányban rongálja szimeringeket.Az ethanol környezetbarátabb mint a benzin mert szeszpárlat ez anyit jelent ,hogy a természetböljön vagy is a széndioxidot a jelenlegi növények megkötik és ha elégeted ugyan az kerül vissza a levegőbe nem úgy mint a kőolajbol ami több milió éve kötődött meg és most + ként kerül a levegőbe a jelenlegi mellé.Az ethanolal hajtott autók más szimeringel épülnek és nem keményitti ki az ethanol 3 ha elektromos ácé pumpa van a kocsiba akkor is veszéjes mert az ethanol vezeti az áramot és rendszertűz keletkezhet.A többi pedig politika és üzlet.
Ja és tegyél el benzint 4 évre és ha letelt írj egy e-mailt hogy hogyan indul a gép!Akkor még lessz 1 év a szavatosságig, de szerintem elég csak 5 hónapot várni és akkor próbálkozz majd Írj egy e-mailt.
akkor tudnád hogy a honvédság nem a közuti kutakrol hozza benzint.Az M zárolt benzin az tiszta nincs szinezék.Emlékezned kéne ,hogy más a szaga!Én is voltam katona és a karbantartóknál!Bocsi!
Akkor te nemtalálkoztál a berohatt benzin jelenséggel!Van mikor a mocin minden pöcc csak már szar a benzin és hiába melegszik és hiába kerül nyomás alá és hiába kap szikrát ha a benzin már gyenge akkor nem robban!Ha gyenge a benzin akkor az azt jelenti hogy az oktán hiányzik belőle csak víz festék (mert igen szinezik a benzineket mert mindegyik fajtának más más szinünek kell lennie) petróleum ásványi anyagok!De a lényeg az oktán ami belobban a sürittéstöl és a szikrátol.
nekem volt olyan akkum, ami önindítót símán tekerte, de robbantani nem tudott kicsit hoszabb állás után. Pár perc töltés után mindig elsőre. Mivel a tankod volt buzerálva, símán annak is lehet baja. Ellenőrizted folyik-e ?
A benzinnek 5 év a szavatossága, a katonaságnál is akkor cserélték az M zárolt készleteket. A kannával viszont lehetnek gondok, szűréssel töltötted vissza? Az etanol tényleg 5% körül van, de ez EU előírás és környezetvédelmi oka van.....ha jól tudom.
Szia!
Már bocsi hogy beleszólok de ha minden oké akkor megy a motor
Valami prücök csak van.
Vedd ki a gyertyát először nézd meg hogy taknyos e a gyertya, ha nem akkor teszteld le hogy szikrázik e. Ha ez mind oké akkor próba képen egy kis benzint vagy féktisztítót kell nyomni a karbihoz. Ha gyertya száraz akkor nem kap rendesen petrót. Ha a plusz üzemanyag hozzáadás hatására pöffen egyet kettőt és utána leáll akkor valami baj van az üzemanyag ellátással. Pl úszószint vagy tű, vagy fúvóka dugulás.
A gyertyának milyen szikrályavan?Erős?Próbáltál gyertyát cserélni?Mert előfordul ha megnézed van de nyomásalatt nemagya le.Benzines a gyerta ha indittás után kiveszed?De egyébként szerintem biztos ,hogy a benzin főleg ha szeptemberi mert az már közel 7 hónapos!
sztem is tuti az lesz a baj. szeptember körül tankoltam egy 5 literes kannával, most meg hazahoztam a festőtől a tankot, beleöntöttem és egyszerűen nem indult. holnap megpróbálom leengedni a tankot/karbit
minden stimmel, már szét tekertettem az agyát és egyszerűen nem indult. nem robbanik az anyag. eddig egy gombnyomás volt... a téli pihenés alatt csak nem romlott el semmi
Ja és a régi genyát ne keverd a frissel az kuka esetleg mosó benzin ha birod a szagát és sokat szerelsz.Az etanol aránynak semmi köze az etanolt 2001-óta keverik 5-6% arányban a benzin mellé oktánszám növelőnek.
Berohatt a benzined!A benzin szavatossága 3 hónap aztán elillan a lényeg és marad a szinezék meg az adalékok.Tegyél bele frisset és ha jó a gép biztos indul.A benzinnek nincs fura szaga?Mint pl a festéknek.
Jó volt ez amikor tankoltam, csak kb tavaly október óta kannában ált, tegnap végre visszakaptam a tankomat, feltettem a motorra, beleöntöttem a benzint és nem akart indulni az istenért sem. Ősszel amikor eltettem semmi baja nem volt, csak erre tudok gondolni.
az RMC-honlapján nem látok ilyet,de majd hnap felhivom öket!
Köszi!