Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cagiva 350 4T nek hogynéz ki a CDI doboza gyárilag? Hány drót van benne? 1 kép sokat segítene! Köszi
nálunk annyi.....
Nem sok.
Így van. Netán soknak találod az összeget? Vagy ami mégjobb, kevesled?
5ropi 1 szinkron állítás?
Azért a mechanikus mérőóra messze elmarad minden tekintetben a Sanyi által használt készüléktől. Ráadásul a gyors mérésnek köszönhetően egy csomó hasznos infóhoz lehet jutni a használatával, gyakorlatilag ugyanannyi befektetett munkával. (bekötni a csöveket)
nem szar ! egyik se szar amivel meg lehet csinálni a melót ! (én is olyat akarok majd ha nagy leszek ) csak van egy olyan dolog hogy volt valamikor régen valami repülős bemutató angliában ott volt az amerikai gép ami full digitális ki tudja hány mikroprocesszorral meg egy orosz mig amiben még rádiócsövek is voltak itt ott ... de ki nem szarja le mi van belül ha egy jó pilóta kezében egyformán jó fegyver mind a kettő ?
Eszemben sincs bármit is fikázni. Könnyen lehet, hogy az enyém szar.
csak nehogy tévképzetbe ess hogy a te cuccod az etalon .... egy ideje automatizált gépekkel foglalkozom nagyjából tisztában vagyok digitális jeladók szoftverek stb stb képességeivel ..... ha összehangolsz egy gépet és elviszed egy másik mókushoz akinek ugyanolyan cucca van mint neked egy láda sörbe mernék fogadni hogy nem olyan lesz a diagramm
Köszöntem a tippet!
Ok, nyilván nem rossz, kérdés mennyire remegnek a mutatók? Nemsokára egy higanyosat fogok tesztelni, hogy mennyire vág egybe a szgépesemmel. Épp egy ismert szervíben állítottat néztünk meg pár napja amit előtte szinkronizáltak(azért mert nem volt jó az alapjárat és prüsszkölt amire azt mondták a szervízben, hogy az ilyen) és olyan falsok voltak az értékek mint állat. Belőttük és az évek óta rossz motor megjavult.
Helló Mesterek!Mennyi,és milyen olajat vegyek egy aprilia red rose 125ös motornak a blokkjába,ha leakarom cserélni?
nem úgy néz ki hogy rossz lenne.... elég spéci cuccokat csinálnak a német gyerekek ha megnézed a honlapjukat
http://www.boehm-synchronteste...
persze a számítógépre csatlakoztathatónak sok előnye van amit nem vitatok .....
Szerintem pedig felesleges megvenni a drágát, ha csak otthoni használatra kell. Az évi 1 állítás miatt egyszerűbb szervizbe vinni(már ahol ilyet használnak, bár az elég ritka) mert max. 5 rugóba kerül és sosem jön be az ára.
Rosszra ne pályázz, nekem szgépre csatlakoztatott van és pár utánamérés után bizony az órás és tsai. nem mindíg pontosak.
ja ja az
nem jutott eszembe a neve ..... különben van boehm márkájú a louisban ami közel duplája az olcsónak .... én arra pályázok ...
sziasztok

megvolt a tavaszi nagytakarítás a motoron (zzr) össze is raktam az utolsó csavarig és akkor paff nem világit a fényszóró, az én motorom ha gyújtáson van nem világit csak ha jár a motor/le lett állítva a piros kapcsolóval. azt szeretném kérdezni tudja e valaki merre van az egység ami ezt szabályozza?szerintem arra lesz a probléma. sziasztok !
Ha valamit, akkor asszem a louisost nem veszek.. Nekem olyan kell, amit tudok használni, akár többször is prop-tech-re gondoltál?
a louis.de oldalon találsz 2 gyártmányt 2 vagy 4 órás analógot az italmondo.hu tól tudsz rendelni buzzetti márkájú analóg cuccot meg van egy magyarországi cég aki gyárt számítógépre csatlakoztatható digitálist..... a legolcsóbb a louisos moto detail márkájú 2 órás 39,95 ejuró akciósan csak neked csak most csak ennyiér
Sziasztok!

Hol lenne érdemes szinkrontesztert venni?
Szerintem jól gondolod .Vedd ki, és valamelyik elektronikai műszerész haveroddal forrasztasd meg a lapos csatlakozókat amihez a kábelt dugod,mert valszeg. ki vannak törve a nyomtatásból.
Sziasztok!
Vettem egy kawasaki kdx 125ös endúrót komoly motor problémákkal arra lennék kiváncs hogy mire kéne odafigyelni szerelés közben vagy mik szoktak a főbb problémák akadni vele. Ha valakinek tudna segíteni megköszönném. Előre is köszönöm.
Segitséget szeretnék kérni.DR600 eddig szépen müködött. ,egyik pillanatról másikra alapjárat el,ha 2000-es fordulat alá ejtem le is áll.Folyamatosan játszani kell a gázzal hogy életben tartsam közben pedig pufog,durrog(amit elötte nem csinált) .Ha próbálom egy bizonyos fordulaton tartani,akkor fölpörög.Egy óra hosszat motoroztam vele elötte folyamatosan,addig semmi baja nem volt.Ennek már két napja,és azóta xar .Ezt egy hónapja már eljátszotta egyszer de akkor magától megjavult.Gyertyák újak és egy másik karbival sem lett jobb.LEHET HOGY A GYÚJTÁSVEZÉRLÖ DOBOZ SZARAKODIK?ami az ülés alatt van az akksi mögött.
sziasztok! lenne egy olyan kérdésem ha a membrán hirtelen nyit ki, tehát nem egyenletesen az baj-e, és ha igen mi? vagy tól nagy-kicsi a beállítása?
Jó egészséget hozzá.