Amúgy aki nem hallotta még ezt verseny szinten művelik általában kihegyezett motoroknál ( a legkíválóbb módon lehet a motort alakítani vele a káros tér és a hasznos térfogati arány beállítására miképp tökéletesen beállítható vele a kompressziós viszonytényező ebből fakadóan simán elkerülhető egy motor detonációja magas fordulaton lásd.. crossmotor példa pár sorral lentebb a dugó a fényképen vagy esetleg mikor befolyik a dugó teteje, ha crossos vagy szerintem láttál hasonlót...)
Most fogja megmondani a festő hogy mennyivel lógok neki, utána megmondom hogy melyik kell, bár valószínű csak jövő hónap elején fog kelleni, elég szarul állok pénzügyileg jelenleg.
Nem vagy részeg csak nem azt írod amit akarsz.Egyébként gépipari techn . vagyok de én sem tudom mi az a köbölés.Lehet pl: a fordulat és a köbcenti szorzata, milyen max. gázáramlási sebességet eredményez adott átmérőjű csövön.?
Off
Nem a műszaki miatt, hanem az általános felhasználás miatt kell nekem, mert korán megyek el, későn érek haza, nem kell mindenkinek hallani.
Ellenőrizni fogom a gázáramlást, mennyire erős a kipufogás, és ha kell, szedek ki belőle tömítést, Fúrok nagyobb lyukat. Azon kevesek közé tartozom asszem, akik előnyben részesítik a gyári dobot. Menetteljesítményén nem veszek észre romlást, szedi a lábát, könnyen felpörög. Azok z otromba csavarok távtartónak lettek belerakva, hogy ne zörögjön a lemez - nemvolt mihez rögzíteni.
On
Nekem volt egy CBR 1000 F-em, teljesen nyitott Remussal. Műszakira tettem bele egy furulyát. Egy 25-ös körüli cső, befenekelve, az oldala megperforálva, plusz egy akkora fej, ami beleszorult a csővégbe. Olyan hangja lett, mint egy kisrobogónak! Sem gyapot, sem semmi más nem kellett!
Nem az a baj hogy ronda! Szarrá folytod, jó esetben csak elkokszolódik minden a blokkban. Rosszban meg szerintem szét is mehet a blokk. Csak a hangja miatt csináltad?
2003-2004-es Honda ANF 125-höz (Innovához) keresek szervízkönyvet! Segítsetek lécci!