Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
2003-2004-es Honda ANF 125-höz (Innovához) keresek szervízkönyvet! Segítsetek lécci!
És a szegény keverék ? attól is átég,leég a kipúff oldalon a dúgó
Meg ha valaki nagyon kiváncsi írja be , hogy rezonátorcső- és keressen rá.pl: modellmotorok teljesítménye másfélszerezhető.
Amúgy aki nem hallotta még ezt verseny szinten művelik általában kihegyezett motoroknál ( a legkíválóbb módon lehet a motort alakítani vele a káros tér és a hasznos térfogati arány beállítására miképp tökéletesen beállítható vele a kompressziós viszonytényező ebből fakadóan simán elkerülhető egy motor detonációja magas fordulaton lásd.. crossmotor példa pár sorral lentebb a dugó a fényképen vagy esetleg mikor befolyik a dugó teteje, ha crossos vagy szerintem láttál hasonlót...)
Jah bocs csak most olvasom hát priviben leírom ha tudni szeretnéd :D

Ezek a fránya műhelytitkok :D
Úgy rémlik h nem írtam gyökölést hát nem tudom, köbölésről pedig volt szó (nem tudom mire vagy kíváncsi vagy elírtam volna?)...
Most fogja megmondani a festő hogy mennyivel lógok neki, utána megmondom hogy melyik kell, bár valószínű csak jövő hónap elején fog kelleni, elég szarul állok pénzügyileg jelenleg.
Sztem ha gyártatsz, úgy jössz ki a legolcsóbban, csak minta kell hozzá.
Csatári Sándor
06-66-416-463
06-30-402-5863
sziasztok
17" felnihez tudna valaki 3x200 vagy közeli méretű küllőket?
egyenes küllők kellenek....köszi
Nem vagy részeg csak nem azt írod amit akarsz.Egyébként gépipari techn . vagyok de én sem tudom mi az a köbölés.Lehet pl: a fordulat és a köbcenti szorzata, milyen max. gázáramlási sebességet eredményez adott átmérőjű csövön.?
francba, én csak köbgyököt ismertem:-) azt akartam kérdezni, mi a köbölés.
csővágói, csak logopédushoz kellene küldeni az ujjaimat!
jaja!A víz-gáz-központifűtés szerelők csővázói gyökölnek!
Hegesztéssel kapcsolatos dolog a gyökölés és nem az amire Te gondolsz.
Sander, én úgy szeretnék tanulni:-) mi a franc az a gyökölés? Reméltem, hogy valaki megkérdi, de senki.
Ahogy gondolod!
Off
Nem a műszaki miatt, hanem az általános felhasználás miatt kell nekem, mert korán megyek el, későn érek haza, nem kell mindenkinek hallani.
Ellenőrizni fogom a gázáramlást, mennyire erős a kipufogás, és ha kell, szedek ki belőle tömítést, Fúrok nagyobb lyukat. Azon kevesek közé tartozom asszem, akik előnyben részesítik a gyári dobot. Menetteljesítményén nem veszek észre romlást, szedi a lábát, könnyen felpörög. Azok z otromba csavarok távtartónak lettek belerakva, hogy ne zörögjön a lemez - nemvolt mihez rögzíteni.
On
Nekem volt egy CBR 1000 F-em, teljesen nyitott Remussal. Műszakira tettem bele egy furulyát. Egy 25-ös körüli cső, befenekelve, az oldala megperforálva, plusz egy akkora fej, ami beleszorult a csővégbe. Olyan hangja lett, mint egy kisrobogónak! Sem gyapot, sem semmi más nem kellett!
csak a hang miatt, mivel üvöltött. De ha szétmehet miatta, amit ugye kérdeztem, akkor bontom is le...
Nem az a baj hogy ronda! Szarrá folytod, jó esetben csak elkokszolódik minden a blokkban. Rosszban meg szerintem szét is mehet a blokk. Csak a hangja miatt csináltad?
A kipufogóvég miatt semmi nem látszik belőle.
Majd még tökéletesítek rajta, az említett módon.
Nebazd, hogy egy ZZR-re ilyen dobokat csináltál! Furulyáról még nem hallottál?
Akkor ez lesz a következő fázis. Köszi a segítséget
Inkább gyapot+kissebb átmérőjű perforált csö
Zizin, igen. Tudom hogy gáz, de nem látszik