De hideg motorról beszélünk. Mondom, csak indítgatta. De miután beindult, járatta pár percig, azután lefulladt többször is. Ezért húzta le a hengert, hogy belenézzen, mi a baj.
Ráadásul ott vannak az égési körvonalak na meg hogy a láng szinte belülről megkerülte a dugattyúgyűrűt is, ja igen a dugó kb abban a pontban ahogy a gyűrű helyezkedik megvan erősítve belülről íves, kétlem h berúgással így szétrúgnád ....
Ki van zárva a dugón nem törés látszik hanem megfolyás, mintha elfolyt volna a dugó igaz ez nem épp a dugó oldalán szokott lenni de minden jel arra utal h felülről égettt lefelé és elkente a hengerfalon a dugót....
Okozhatja ritka esetben ezt a nem megfelelő benzin levegő arány is....
Elvégre kihegyezett motorokról van szó....
Pl: nekem is volt ilyen, nálam befolyt a dugó teteje....
Tavaly a barátom egész évben ezzel a dugóval motorozott. Csak endúrózásra használja, semmi gyilkolás. Most elővette, nehezen is indult be neki, és utána pár perccel le is állt. Ebből gondoltam, hogy a téli állásban korrodálhatott a kipuf nyílás előtt álló dugó, és rugásra kikezdte a dugó oldalát. Lehetséges?
Jah igen elfelejtettem jobb ha a crmben van termosztát, hiszen minél előbb eléred az üzemi hőfokot annál jobb a motornak is!
elvégre ez a feladata nem?
lehet h sosem melegszik kellő szintre a te motorod ami nem éppen jó dolog!
Hiszen a dugó mer versenymotor(cross) az ideális hőfokra van tervezve( mind anyagában, mind illesztésileg!)
A motor olyan mint az ember ( próbálj csak meg felébredéskor lefutni 10 kmert!, mi a jobb nem ha bemelegítesz előtte?
Nemárt erre odafigyelni!
Szia amit elmondtál és ha a hűtővel minden okés melegen is akkor még egy lehet!
Gondoltál még a hengertalptömítésre ?
Legtöbb mocinál leengedik a blokkba is a vizet lehet h a tiéd megeszi és kész.
Az olajszinted nem emelkedik?
Ezeket érdemes volna még megnézni!
A gyűrű biztosítással végzik azt h ne fordulhasson el a dugattyún a gyűrű, hiszen beakadna valamelyik ablakban a hengerbe és az végzetes lenne!
Én az e közti távot adtam meg ( ez azt jelenti hogy a két biztosításnak mindenképp értelemszerűen az ablakok közé kell h essen hiszen a gyűrűvégek nem eshetnek ablakba!
Ha a tiéd a dugó közepétől 14mmre esik akkor az amit én ajánlottam (24mm) tökéletes számodra mert a hengeredben az ablakok szimmetrikusan helyezkednek el!
Akkor tekintsd semmisnek vagy már 2 gyűrűvel gyártják de ez nembaj!
Viszont nem beakadt a dugó hiszen lukas!
A te dugattyúd detonálhatott ez rossz kompresszióviszonyra utal elsősorban!
Gyanítom senki sem köbölte ki a hengered ugye? Ennek ez a vége, szerencse ha nem nyírta ki a nikaszilt a hengerben...
Általában a detonáció a kipufogó oldalt kezdi meg mert az a melegebb...
Nos amiben tudok segítek, viszont nemártana valami méretezés azokról a tűszelepekről nagyon sokféle létezik hátha egyezik valamivel.
Illetve a legyártástól sem állok el ha érdekel keress meg (igaz gumibetétes szelep legyártása nembiztos h menni fog de gyanítom neked az kéne....) azért ránéznék előtte hátha akad itt :)
Helló! A dugattyú hossza stimmel. Ha a fejmagasság a csapszeg felső része, és a dugattyú felső pereme közötti távolság, akkor az is. A gyűrűbiztosítót nem értem! Az mi? Ez egy gyűrűs dugattyú.
Dehogy is csak mondtam a lehetőségeket de ha nem nyomja ki az olajat sehol ha rendben a cső akkor szerintem minden okés nálad nem akartalak megijeszteni ....
Okozhatja ritka esetben ezt a nem megfelelő benzin levegő arány is....
Elvégre kihegyezett motorokról van szó....
Pl: nekem is volt ilyen, nálam befolyt a dugó teteje....
elvégre ez a feladata nem?
lehet h sosem melegszik kellő szintre a te motorod ami nem éppen jó dolog!
Hiszen a dugó mer versenymotor(cross) az ideális hőfokra van tervezve( mind anyagában, mind illesztésileg!)
A motor olyan mint az ember ( próbálj csak meg felébredéskor lefutni 10 kmert!, mi a jobb nem ha bemelegítesz előtte?
Nemárt erre odafigyelni!
Gondoltál még a hengertalptömítésre ?
Legtöbb mocinál leengedik a blokkba is a vizet lehet h a tiéd megeszi és kész.
Az olajszinted nem emelkedik?
Ezeket érdemes volna még megnézni!
Én az e közti távot adtam meg ( ez azt jelenti hogy a két biztosításnak mindenképp értelemszerűen az ablakok közé kell h essen hiszen a gyűrűvégek nem eshetnek ablakba!
Ha a tiéd a dugó közepétől 14mmre esik akkor az amit én ajánlottam (24mm) tökéletes számodra mert a hengeredben az ablakok szimmetrikusan helyezkednek el!
Viszont nem beakadt a dugó hiszen lukas!
A te dugattyúd detonálhatott ez rossz kompresszióviszonyra utal elsősorban!
Gyanítom senki sem köbölte ki a hengered ugye? Ennek ez a vége, szerencse ha nem nyírta ki a nikaszilt a hengerben...
Általában a detonáció a kipufogó oldalt kezdi meg mert az a melegebb...
Illetve a legyártástól sem állok el ha érdekel keress meg (igaz gumibetétes szelep legyártása nembiztos h menni fog de gyanítom neked az kéne....) azért ránéznék előtte hátha akad itt :)
Fémig takarít mindent!
Nézz egy példát féknyeregre így nem csiszolod le!
felvehetlak msn-re
ha netán akadna még pár kérdésem problémám?,,
Köszi már széthúztam megragadt meg bedarált meg st...
egy másik henger kel meg dugó gyűrű.