Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De hideg motorról beszélünk. Mondom, csak indítgatta. De miután beindult, járatta pár percig, azután lefulladt többször is. Ezért húzta le a hengert, hogy belenézzen, mi a baj.
Ráadásul ott vannak az égési körvonalak na meg hogy a láng szinte belülről megkerülte a dugattyúgyűrűt is, ja igen a dugó kb abban a pontban ahogy a gyűrű helyezkedik megvan erősítve belülről íves, kétlem h berúgással így szétrúgnád ....
Rendben!
Ki van zárva a dugón nem törés látszik hanem megfolyás, mintha elfolyt volna a dugó igaz ez nem épp a dugó oldalán szokott lenni de minden jel arra utal h felülről égettt lefelé és elkente a hengerfalon a dugót....
Okozhatja ritka esetben ezt a nem megfelelő benzin levegő arány is....
Elvégre kihegyezett motorokról van szó....
Pl: nekem is volt ilyen, nálam befolyt a dugó teteje....
Tavaly a barátom egész évben ezzel a dugóval motorozott. Csak endúrózásra használja, semmi gyilkolás. Most elővette, nehezen is indult be neki, és utána pár perccel le is állt. Ebből gondoltam, hogy a téli állásban korrodálhatott a kipuf nyílás előtt álló dugó, és rugásra kikezdte a dugó oldalát. Lehetséges?
Jah igen elfelejtettem jobb ha a crmben van termosztát, hiszen minél előbb eléred az üzemi hőfokot annál jobb a motornak is!
elvégre ez a feladata nem?
lehet h sosem melegszik kellő szintre a te motorod ami nem éppen jó dolog!
Hiszen a dugó mer versenymotor(cross) az ideális hőfokra van tervezve( mind anyagában, mind illesztésileg!)
A motor olyan mint az ember ( próbálj csak meg felébredéskor lefutni 10 kmert!, mi a jobb nem ha bemelegítesz előtte?
Nemárt erre odafigyelni!
Szia amit elmondtál és ha a hűtővel minden okés melegen is akkor még egy lehet!
Gondoltál még a hengertalptömítésre ?
Legtöbb mocinál leengedik a blokkba is a vizet lehet h a tiéd megeszi és kész.
Az olajszinted nem emelkedik?
Ezeket érdemes volna még megnézni!
Vagyis bocs 28 mm :D
A gyűrű biztosítással végzik azt h ne fordulhasson el a dugattyún a gyűrű, hiszen beakadna valamelyik ablakban a hengerbe és az végzetes lenne!
Én az e közti távot adtam meg ( ez azt jelenti hogy a két biztosításnak mindenképp értelemszerűen az ablakok közé kell h essen hiszen a gyűrűvégek nem eshetnek ablakba!
Ha a tiéd a dugó közepétől 14mmre esik akkor az amit én ajánlottam (24mm) tökéletes számodra mert a hengeredben az ablakok szimmetrikusan helyezkednek el!
nem sajnos. majd adhatnal valami hejzetjelentest hogy felvettek-e
Akkor tekintsd semmisnek vagy már 2 gyűrűvel gyártják de ez nembaj!
Viszont nem beakadt a dugó hiszen lukas!
A te dugattyúd detonálhatott ez rossz kompresszióviszonyra utal elsősorban!
Gyanítom senki sem köbölte ki a hengered ugye? Ennek ez a vége, szerencse ha nem nyírta ki a nikaszilt a hengerben...
Általában a detonáció a kipufogó oldalt kezdi meg mert az a melegebb...
Nos amiben tudok segítek, viszont nemártana valami méretezés azokról a tűszelepekről nagyon sokféle létezik hátha egyezik valamivel.
Illetve a legyártástól sem állok el ha érdekel keress meg (igaz gumibetétes szelep legyártása nembiztos h menni fog de gyanítom neked az kéne....) azért ránéznék előtte hátha akad itt :)
Helló! A dugattyú hossza stimmel. Ha a fejmagasság a csapszeg felső része, és a dugattyú felső pereme közötti távolság, akkor az is. A gyűrűbiztosítót nem értem! Az mi? Ez egy gyűrűs dugattyú.
Ha ajánlhatom megcsinálod valami homokfújóssal simán csodás dolgot okoz!
Fémig takarít mindent!

Nézz egy példát féknyeregre így nem csiszolod le!
Holnap délelőtt munkaidőben megpróbálom.A net-en fent vannak?
Xeras lehet beszélnünk kéne :) erről az nsr-rről
köszi a segítséget, kísérletezem amint az időm engedi
persze :)
okés köszi
felvehetlak msn-re
ha netán akadna még pár kérdésem problémám?,,
Szimplán egy repedés akkor, oda se neki jó mocizást :)
rendben, várlak!
Ha gondolod lehet tudok benne segíteni ...keress meg ha érdekel....
most leragsztottam és nem jött ki semmi
Szia!
Köszi már széthúztam megragadt meg bedarált meg st...
egy másik henger kel meg dugó gyűrű.
Dehogy is csak mondtam a lehetőségeket de ha nem nyomja ki az olajat sehol ha rendben a cső akkor szerintem minden okés nálad nem akartalak megijeszteni ....