Igen, mind a 4 henger jár, szivatoval nem áll le de sima szép járása van ha nagyon ráhuzom akkor kiforog a gép vagy 6 ezerig. beállitás kérdése ez a karbisor egy másik blokkon járt.
Jeeeeeeeeee, elindult a vas a zzr jeladó lemezét kellet átrakni
viszont nincs alapjárat fél szivatóval megy. szinkronoznom kéne mit tegyek mit álitsak levegőt alul mit kell néznem?
az a helyzet hogy nem néztem meg most fogom, de szerintem kicserélme a jeladót, mert az maradt a zx10esé, és nem ott gyujt szerintem ahhol kell. megprobálom aztán jelzem . köszi
sziasztok 1 kérdésem lenne .
a motoromon az első teleszkópszár amikor berugoztatom (pl nagyobb fékezés) mindig olajos lessz mi lehet a hiba oka?
de sehol nincs olaj folyás a telón csak a szár lessz olajos az is csak enyhén
üdv mindenkinek, kérdésem lenne. elbontottam egy zx10est 89-es. annak a blokkját (blokkmag) beleraktam egy zzr-1100asba, a karbisort a torkokat átraktam a ziziröl , az olajteknőt is minden a helyén szikra van mégsem indul, telefossa a hengereket benzinnel, és semmi 1 x durrant gondolom a felgyülemlett benzin robbant be a kipufogóba, ha valaki sejti vagy tudja mi a hiba kérem jelezze, a blokkot én állitotam le még a zx10ben, és azóta nem történt vele semmi.van valami amit még át kell pakolnom (gondolok itt a jeleadóra (mert a zx-maradt benne. elöre is köszi a válaszokat. üdv Gábor
Szia!
Nem vagyok egy nagy speed -moci szerelő de kapásból ajánlanék pár dolgot...
Melegen egy gyújtás ellenőrzést hogy van e?
Mert mondjuk létezik olyan h melegedéssel megszűnik lenni....(tekercs szakadás stb.. )
A másik h hideg motorban mért kompresszió mindig nagyobb mint melegben ....
Tehát ha motorkopás lenne akkor ez itt érvényesülhet...
Még egy ötlet: ellenőrizd a szelephézagokat h jók e , mert melegen növekszik a szelep hossza esetleg helytelen beállításnál, esetleg beljebb verődött már -- bemelegedéskor kitámaszthat?-- elfogy a kompresszió
Hirtelen ennyi ötlet amiből ki lehet indulni , remélem segítettem.... Sok sikert a javításban....
Jah igen még egy dolog...
Perselyezett henger előnye hogy fúrható márha vannak hozzá dugóban javítóméretek...
Másik dolog kitudja h most milyen méreten van?
Még egy ha egy ilyen henger és dugó közti illesztési hézag jól be van lőve vetekszik a nikasziloséval, időtállósága viszont kisebb mint azé de ott van a fúrhatóság és mondjuk nem kell új hengert venni helyette mert az is vékonyítja a pénztárcát :D
Manapság ez is szempont ......
Jah igen egy hüvelyezett sosem ér fel egy nikaszilossal.....ez tény és a tapasztalatok is ezt mondják.....
Gondolom ez egy cross-motor lehet...
Itt a perselyezés azt jelenti hogy eredetileg nikaszilos hengerrel van szerelve ami megsérült valamikor...
Ennek a javítása lehetséges perselyezéssel, belehúznak egy elég kemény öntvényszerű anyagot (pl wiseco minőség)
Ez jó siklást tesz lehetővé és elég időtállló....
Íme itt egy példa egy előmunkált hengerre csak ez egy fűrészgépé de mindegy, ebbe képzelj el egy kb: mondjuk ez változó 2, 2,5 mm falú perselyt körben felablakolva...
Néhány cross-motor régebben gyárilag volt perselyes... (rá volt öntve az alumínium henger és úgy fogta közre a hüvelyt, nem ilyen megmunkálással volt alakítva, később a nikaszilos terjedt el jobban mer versenykörülmények közt jobb a hőleadása...)
Sziasztok! Kész a motorom, annyi baja van, hogy hidegen nagyon jól elindul, de melegen isten se indítja be, várni kell míg kihül és újra pöccre megy! Mitől lehet ez? A karbisort most cseréltem, az hibátlan, arra gondoltunk szökik a kompresszió! Ha valakinek van ép kéz láb ötlete kérem írjon!
Szevasztok tudnátok tanácsot adni hogy egy 96 250 es Yamaha hengerje meg van persejezve, hogy érdemes e megvenni és milyen az életartama és egyeltalán mit értünk persejezésnek válaszotokat előre is köszi.
Az a helyzet h én sem találtam pontosan ezt a fajtát, de viszont létezik a te motorod kimco-féle változata vagyis sok helyen írják ezt h koppintották a hondától ugyanaz a 125-ös....
Ha érdekel mindkét motorfajtáról dolgokat eltudok küldeni ...
viszont nincs alapjárat fél szivatóval megy. szinkronoznom kéne mit tegyek mit álitsak levegőt alul mit kell néznem?
Valaki megtudná nekem mondani egy bendix hibás Peugeot Elyseo robogót mennyiért javítanak meg kb?!
Előre is köszönöm.
szép napot.
a motoromon az első teleszkópszár amikor berugoztatom (pl nagyobb fékezés) mindig olajos lessz mi lehet a hiba oka?
de sehol nincs olaj folyás a telón csak a szár lessz olajos az is csak enyhén
Véletlenül nem tudja valaki hogy a gsxr750 k1-es hűtőt valahogy össze lehet-e hozni 99-es sv-vel?
Vagy eggyeltalán jó hozzá?
Nem vagyok egy nagy speed -moci szerelő de kapásból ajánlanék pár dolgot...
Melegen egy gyújtás ellenőrzést hogy van e?
Mert mondjuk létezik olyan h melegedéssel megszűnik lenni....(tekercs szakadás stb.. )
A másik h hideg motorban mért kompresszió mindig nagyobb mint melegben ....
Tehát ha motorkopás lenne akkor ez itt érvényesülhet...
Még egy ötlet: ellenőrizd a szelephézagokat h jók e , mert melegen növekszik a szelep hossza esetleg helytelen beállításnál, esetleg beljebb verődött már -- bemelegedéskor kitámaszthat?-- elfogy a kompresszió
Hirtelen ennyi ötlet amiből ki lehet indulni , remélem segítettem.... Sok sikert a javításban....
Perselyezett henger előnye hogy fúrható márha vannak hozzá dugóban javítóméretek...
Másik dolog kitudja h most milyen méreten van?
Még egy ha egy ilyen henger és dugó közti illesztési hézag jól be van lőve vetekszik a nikasziloséval, időtállósága viszont kisebb mint azé de ott van a fúrhatóság és mondjuk nem kell új hengert venni helyette mert az is vékonyítja a pénztárcát :D
Manapság ez is szempont ......
Jah igen egy hüvelyezett sosem ér fel egy nikaszilossal.....ez tény és a tapasztalatok is ezt mondják.....
Gondolom ez egy cross-motor lehet...
Itt a perselyezés azt jelenti hogy eredetileg nikaszilos hengerrel van szerelve ami megsérült valamikor...
Ennek a javítása lehetséges perselyezéssel, belehúznak egy elég kemény öntvényszerű anyagot (pl wiseco minőség)
Ez jó siklást tesz lehetővé és elég időtállló....
Íme itt egy példa egy előmunkált hengerre csak ez egy fűrészgépé de mindegy, ebbe képzelj el egy kb: mondjuk ez változó 2, 2,5 mm falú perselyt körben felablakolva...
Néhány cross-motor régebben gyárilag volt perselyes... (rá volt öntve az alumínium henger és úgy fogta közre a hüvelyt, nem ilyen megmunkálással volt alakítva, később a nikaszilos terjedt el jobban mer versenykörülmények közt jobb a hőleadása...)
Az a helyzet h én sem találtam pontosan ezt a fajtát, de viszont létezik a te motorod kimco-féle változata vagyis sok helyen írják ezt h koppintották a hondától ugyanaz a 125-ös....
Ha érdekel mindkét motorfajtáról dolgokat eltudok küldeni ...