A nagy lötyögés később nagyobb ovalitást eredményez esetleg dugó repedéshez vezet, törés után pedig sokkal nagyobb a kár!
A pannónia öntvény henger itt alapjaiban is nagyobb a dugó és a henger közti illesztés!
tekercset, de már szereztem. meg még kell egy-két apró biszbasz, pl az a gumi ami a tank nyereg felőli vége alatt van, pontosabban a tank és a váz között.
ezt olajcsere után kezdte csinálni
de pont egy litert töltöttem bele és az ellenőrző ablaknál is pont félig volt hidegen ahogy a szervízkönyv írja
tehát lehet vezérműlánc?
Szia van ilyen dugattyú ami 56 os 15 ös csapszegmérettel van , fejmagassága 20 mm, a gyűrűbiztosító stiftek távolsága egymástól 28mm, 60,5 mm hosszú a dugattyú ha minden okés akkor jelezz ! :D
Szia nagyon egyszerű a dolog adott pillanatban megragadt a dugattyúd és szerencséd volt, szerencséd volt mert a dogó falát nem kente rá a dugattyúgyűrűre (ezért maradt meg az ereje...)
Ha gondolod tudok benne segíteni keress meg.....
Üdv nos az hogy olajos nem nagy gond, egyszerű csőcsere és kész
Általában maga a vezérműlánc hozza fel ide az olajat ezt a csövet olykor a vázba kötik bele vagy esetleg bevezetik a karburátorba ugye...
Ez utóbbinak nagyobb a haszna, mert ha mocidnál motorkopás jelentkezik megnő a kartergáz is és több olajat hoz fel amit aztán benyom a karbiban és csodás füst formájában jelentkezik a kipufogónál.....
Egy előjelnek nem is rossz :) ( vagy ha esetleg kirobban belül az egyik főtengely-szimeringed igen lehet olyan, megnő a váltó olajszint nyomása...)
De ha csak odáig hozza fel a belső nyomás akkor ez persze téged hidegen hagy ne is foglalkozz vele!
Esetleg egy kurva magas váltóolajszinttel is ellehet baszarintani a dolgot:)
Hát hirtelen ennyiben tudnék segíteni :)
Köszönöm szépen a tanácsokat, már így járok vele egy ideje (1800km), eddig még nem volt vele semmi gond, kicsit csörgött, de mindenképpen cserélem értelmes méretű és minőségű cuccra! Vertex-et néztem ki, mert ez magyar termék ami benne van...
A pannónia öntvény henger itt alapjaiban is nagyobb a dugó és a henger közti illesztés!
de pont egy litert töltöttem bele és az ellenőrző ablaknál is pont félig volt hidegen ahogy a szervízkönyv írja
tehát lehet vezérműlánc?
Létezik wössnerben is .....
Ha gondolod tudok benne segíteni keress meg.....
megoldottam egy kis szigetelő szalaggal amíg nem lesz másik
nem tudod hol vehetnék?
Általában maga a vezérműlánc hozza fel ide az olajat ezt a csövet olykor a vázba kötik bele vagy esetleg bevezetik a karburátorba ugye...
Ez utóbbinak nagyobb a haszna, mert ha mocidnál motorkopás jelentkezik megnő a kartergáz is és több olajat hoz fel amit aztán benyom a karbiban és csodás füst formájában jelentkezik a kipufogónál.....
Egy előjelnek nem is rossz :) ( vagy ha esetleg kirobban belül az egyik főtengely-szimeringed igen lehet olyan, megnő a váltó olajszint nyomása...)
De ha csak odáig hozza fel a belső nyomás akkor ez persze téged hidegen hagy ne is foglalkozz vele!
Esetleg egy kurva magas váltóolajszinttel is ellehet baszarintani a dolgot:)
Hát hirtelen ennyiben tudnék segíteni :)
Kinéztem egy szééép csajos bukósisakot...mi a véleményetek a Held márkáról?érdemesebb lenne jobbat venni?
köszi