Lenne egy nagy kérdésem: az ugye nagy gáz, ha alapméretes dugattyú van az egyszer fúrt hengerben? Milyen galibákat okozhat azon kívűl,hogy nincs elég kompresszió?
Addig gondoltam, hogy használod amíg a legjobb átmérőt megtalálod,és utána az annak megfelelő átmérőjű fúvókát teszel bele,sok sikert. Neked olyan 0,25- 0,32 mm es huzallal kell kísérletezni.
ha a gumicső a szar szerezz szélvédőragasztót és kend be kívül-belül (előtte alapos takarítás)
elég jó anyag kibír sok mindent, mi egy szívótorkor ragasztottunk össze vele, bírja jól
ok köszi!
ha sikerül a szabadidő, kipróbálom
már szereztem pár relét ezekben elég vékony drót a tekercs
bár jobban örültem volna egy gyári fúvókaátmérőnek
ha az ón kimegy forrasszuk rézzel
mert a 600asnak 165 és 125ös az átmérők
ugyanevvel a karbival
Elöl-hátul elhajtod, és nem esik ki.Ne forraszd mert az ónt a benzin feloldja,eltünteti, volt egyszer szerencsém hozzá, és néhány hét alatt eltünt a forrasztásom. Azt hittem nem jól látok.
bács-kiskun kiskőrös
drótot bele?
hogy nem esik ki belőle?
max hétvégén tudom, mert messze melózom
gondoltam arra hogy beforrasztom a fúvókát és lehet agyalni a lyukakkal, csak tudni kellene mekkora lehet a gyári...
ráadásul kéttorkos lehetne variálni
fekete mint az éjszaka.......
kormos
mielőtt letettük a súblertűlet nagyon füstölt, most kevésbé, de még így is sok
egy-egy kövérebb gázhúzásra olyant füstöl mit egy kisebb traktor
felhívtad a polgárdi motorbontót? neked felvették a telefont?